Stel je persoonlijke vraag #57

Doet me denken aan dat ik vroeger wel door mijn vader (vaak 's nachts) werd opgehaald nadat ik had opgetreden en hij dan vroeg hoe het was. Hij kreeg altijd het volledige verhaal en vervolgens kwam ik thuis en vroeg mijn moeder, die speciaal voor mij dan was opgebleven, precies hetzelfde en zij kreeg altijd 10% van het verhaal omdat ik geen zin had om alles nog een keer te vertellen. :joy:

10 likes

Hier heet het tegenwoordig “POR” een persoonlijk ontwikkelings :sparkles:reis :sparkles:

Sorry off topic maar moest even m’n ergernis kwijt

8 likes

Ik klets ook graag tegen mijn collega’s over de voorgaande dag. Ik vind ook zelf dat ik meer dingen mee maak dan anderen.

Die vertellen dan ja na werk gegeten en tv gekeken. En ik heb een anekdote uit de supermarkt, iets raars gegeten, bij het sporten iets meegemaakt, in de krant iets gelezen, zo iets geks gezien op tv etc etc

Ik kan echt urenlang praten :rofl:

8 likes

What in the corporate therapy is dit nou weer :joy:🫠

5 likes

Maar je hebt dan toch precies hetzelfde gedaan :joy:

6 likes

Gen z entering de managementlaag

3 likes

Afgrijselijk zou ik het niet noemen maar vooral nmsvpe. Mijn moeder had toen ik voor het eerst ongesteld was een speedy 25 gekocht als cadeautje maar ik heb daar niks mee dus droeg die alleen op specifieke momenten met mijn moeder omdat ik het anders ondankbaar vond. Kort daarna is mijn moeder gestopt met kleding voor mij kopen omdat onze smaken nogal ver uit elkaar lagen.

2 likes

Ik wil die wel kopen

1 like

M’n vriend heeft z’n moeder ooit een speedy 35 cadeau gedaan die denk ik ook nmsvpe is voor haar. Die wil ik eigenlijk ook wel overkopen

2 likes

Lijkt het jou leuk om op een snowmobiel te zitten? Als bestuurder of achterop, mag je zelf weten.

• Grootste nachtmerrie
  • Mwah niet echt
  • Ja op zich
  • Superleuk

0 stemmers

Zou je er 200-250 euro voor neerleggen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb dit gedaan en je kreeg zo’n heerlijk dik warm pak aan en het was superleuk om een keer gedaan te hebben en om door landschap en bossen te kunnen waar je normaal niet komt. Ik belandde wel bijna in een wak. Het kostte denk ik 80 euro voor een paar uur, dat vond ik een redelijke prijs. Ik zou zeker niet 3x zoveel betalen.

8 likes

Waar heb jij het gedaan

2 likes

Ja in Samiland (Finse deel) gedaan. Super leuk!

1 like

Ik heb dit gedaan en het was vooral heel mooi om door het bos te rijden waar super veel sneeuw ligt, maar ik vond het wel echt verassend vermoeiend! Om een bocht te maken moet je echt je hele gewicht erin gooien.

4 likes

Fins Lapland

1 like

Ken jij de veenmol door het forum?

• Ja
  • Nee kende hem al
  • De wat

0 stemmers

Dit ken ik van die 1april grap hier aantal jaar terug, maar geen idee wat de origine is

1 like

Ik vond m in het donker mwah, wel het noorderlicht en de melkweg gezien maar had ‘m liever met wat licht gedaan. Was in Saariselka, Fins Lapland

1 like

Het is toch de ontdekking van Karl?

Ben jij snel geneigd om van een hobby iets winstgevends proberen te maken?

• Nee helemaal niet
  • Nee niet echt
  • Ja een beetje
  • Ja eigenlijk wel

0 stemmers