“Speciale gelegenheden” = wanneer ik “bezoek” heb zeg maar.
Ik hou wel van over mijn dag babbelen maar waar ik echt een tiefushekel aan heb is over werk praten na een werkdag.
En ook andermans werkdag horen na mijn eigen werkdag. Dat voelt dan echt alsof ik nog een keer moet werken.
Wel alleen bij kantoorbanen trouwens, mensen die in de zorg werken of een totaal andere baan hebben dan ik kan ik nog wel handelen.
Niet over alles maar wel over de dingen die ik die dag grappig/irritant/opvallend vond en dat is eigenlijk altijd wel iets
Maar als ik echt een drukke dag heb gehad en mijn vriend vraagt bij thuiskomst ‘hoe was je dag?’ dan word ik echt chagrijnig
Ja dat laatste!!! Mijn vriend vraagt soms ook “hoe was je werkdag?”
Of nog erger: in de ochtend vragen “hoe ziet jouw werkdag eruit vandaag?” ![]()
Heerlie als je er vroeger na de zomervakantie achter kwam dat er nog brood in je tas zat
Ik kreeg van m’n therapeut de tip om iedere dag met mijn vriend een dagstart en en een evaluatie te doen, nou shoot me hoor dat gaan we dus mooi níet doen.
Noem een tip en een top voor deze dag!
En morgen gaan we dan een POP en PAP maken zeker ![]()
Smart geformuleerd uiteraard
Doet me denken aan dat ik vroeger wel door mijn vader (vaak 's nachts) werd opgehaald nadat ik had opgetreden en hij dan vroeg hoe het was. Hij kreeg altijd het volledige verhaal en vervolgens kwam ik thuis en vroeg mijn moeder, die speciaal voor mij dan was opgebleven, precies hetzelfde en zij kreeg altijd 10% van het verhaal omdat ik geen zin had om alles nog een keer te vertellen. ![]()
Hier heet het tegenwoordig “POR” een persoonlijk ontwikkelings
reis ![]()
Sorry off topic maar moest even m’n ergernis kwijt
Ik klets ook graag tegen mijn collega’s over de voorgaande dag. Ik vind ook zelf dat ik meer dingen mee maak dan anderen.
Die vertellen dan ja na werk gegeten en tv gekeken. En ik heb een anekdote uit de supermarkt, iets raars gegeten, bij het sporten iets meegemaakt, in de krant iets gelezen, zo iets geks gezien op tv etc etc
Ik kan echt urenlang praten ![]()
What in the corporate therapy is dit nou weer
🫠
Maar je hebt dan toch precies hetzelfde gedaan ![]()
Gen z entering de managementlaag
Afgrijselijk zou ik het niet noemen maar vooral nmsvpe. Mijn moeder had toen ik voor het eerst ongesteld was een speedy 25 gekocht als cadeautje maar ik heb daar niks mee dus droeg die alleen op specifieke momenten met mijn moeder omdat ik het anders ondankbaar vond. Kort daarna is mijn moeder gestopt met kleding voor mij kopen omdat onze smaken nogal ver uit elkaar lagen.
Ik wil die wel kopen
M’n vriend heeft z’n moeder ooit een speedy 35 cadeau gedaan die denk ik ook nmsvpe is voor haar. Die wil ik eigenlijk ook wel overkopen
Lijkt het jou leuk om op een snowmobiel te zitten? Als bestuurder of achterop, mag je zelf weten.
- Grootste nachtmerrie
- Mwah niet echt
- Ja op zich
- Superleuk
0 stemmers
Zou je er 200-250 euro voor neerleggen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb dit gedaan en je kreeg zo’n heerlijk dik warm pak aan en het was superleuk om een keer gedaan te hebben en om door landschap en bossen te kunnen waar je normaal niet komt. Ik belandde wel bijna in een wak. Het kostte denk ik 80 euro voor een paar uur, dat vond ik een redelijke prijs. Ik zou zeker niet 3x zoveel betalen.
Waar heb jij het gedaan