Ja in Samiland (Finse deel) gedaan. Super leuk!
Ik heb dit gedaan en het was vooral heel mooi om door het bos te rijden waar super veel sneeuw ligt, maar ik vond het wel echt verassend vermoeiend! Om een bocht te maken moet je echt je hele gewicht erin gooien.
Fins Lapland
Ken jij de veenmol door het forum?
- Ja
- Nee kende hem al
- De wat
0 stemmers
Dit ken ik van die 1april grap hier aantal jaar terug, maar geen idee wat de origine is
Ik vond m in het donker mwah, wel het noorderlicht en de melkweg gezien maar had ‘m liever met wat licht gedaan. Was in Saariselka, Fins Lapland
Het is toch de ontdekking van Karl?
Ben jij snel geneigd om van een hobby iets winstgevends proberen te maken?
- Nee helemaal niet
- Nee niet echt
- Ja een beetje
- Ja eigenlijk wel
0 stemmers
Naar Bali op vakantie als Nederlander
- Is neokolonialisme
- Nmsvpe
- Wil ik ook graag
- Mn fave
0 stemmers
Op vakantie is 1 ding maar ik heb echt zo’n hekel aan iedereen die er gaat wonen en dan remote werken, flink geld verdienen en NIKS in de lokale bevolking stoppen. Of nog erger, zich alleen bekommeren om al die sneue honden en katten die op straat leven. Echt rot op.
Maar nog erger zijn die mensen die er heen gaan voor yoga (retreat/cursus/whatever). Ja er is hindoeïsme in Bali, maar dat is een stroming die niks te maken heeft met yoga. Maar in India ga je die mensen niet vinden want dat is niet hip en vereuropeest (?) genoeg.
Is Goa India ook niet zo’n plek waar veel mensen uit Europa etc heen gaan om zichzelf te vinden en yoga te doen
Vroeger wel een beetje, was er best gevoelig voor als mensen dan zeiden ‘oh wat leuk wat je gemaakt hebt dat zou ik wel kopen als je het verkocht.’ En dat was dan altijd eventjes leuk maar omdat er dan een verplichting aanging kreeg ik er ook steeds minder lol in, dus tegenwoordig voel ik die neiging niet meer zo
Ook omdat het voor m’n gevoel helemaal niet rendabel is. Mijn hobby is playtray’s maken en houten poppetjes verven, en dan kan je 5 van die poppetjes voor 18€ verkopen terwijl de aankoop al 6€ is en je er minstens een uur verfwerk in hebt zitten
(+ verf en kwasten aankoop).
Haha inderdaad, ik ben nu een sprei aan het haken en ik denk als ik mezelf minimumloon zou geven is het straks een deken van 2000 euro ![]()
Totaal niet, maar ik heb wel een hobby gehad waarvan ik de kosten vrijwel volledig heb terugverdiend. Maar was meer een bijkomstigheid ipv speciaal gericht op het verdienen eraan.
dit zijn vaak dezelfde mensen
Wooow dat is niet wat ik zou verwachten bij het zien van het woord “peg doll”
same girl. ben meteen het verband op gaan zoeken en het woord is blijkbaar gecoined nav een column over het fenomeen vrouw neukt man met voorbind en de vraag om suggesties voor een naam. iemand stuurde ‘peggen’ in nav een (vermoedelijk en hopelijk!!) broodje aap verhaal dat kleine jongetjes aka seksslaven aka pegboys tijdens de scheepsvaart de hele dag op een houten peg waar de touwen omheen zaten moesten zitten om hun koentje open te houden voor de scheepsmannen. the more you know!!
Whut, ik word er helemaal naar van. Hopelijk een broodje aap verhaal ja!
Strijk jij wel eens voor iemand anders dan jezelf? Ik strijk echt zelden en nu vroeg een vriend of ik 2 overhemden van hem wilde strijken. Ik wist niet eens dat hij die uberhaupt had. Maarja ik zei maar oke
- Ik strijk niet
- Ik strijk alleen voor mezelf
- Ik strijk alleen voor mn partner/gezin
- Ik strijk ook als vrienden/fam dat vragen
0 stemmers
En ik haat het, vooral zo’n overhemd. Wat een gezeik.
Hij ging er ook gewoon bij zitten en kletsen pff.