Stel je persoonlijke vraag #57

Wat? Ik heb gewoon 1 broodmes? Of is dit weer een regioverschil wat er onder een broodmes wordt verstaan?

11 likes

Broodmes is toch gewoon een groot kartelmes om brood mee te snijden. Ben ook verward.

23 likes

Ja dat verklaart de aantallen haha. Gelijk even mijn antwoord aangepast.

1 like

Ik woon samen met Sir Fluffypants Aslan en Nacho Cheesus :cowboy_hat_face:

2 likes

botermes?

3 likes

Een smeermes, steak mes, broodmes is dat groot gekarteld mes inderdaad

4 likes

Ik smeer mijn beleg met een gewoon mes uit mijn bestekset. Dus ook waar ik mijn eten mee eet. Ik heb geen apart beleg mes, hebben mensen dit???

33 likes

Ja dat mes bedoelt ze dus haha.

5 likes

Dit wordt er bedoelt:

2 likes

Haha ik vind 1 broodmes genoeg. Van die grote lelijke dingen. Ik heb toevallig wel botermessen maar ik vind dat eigenlijk maar onzin.

Heb jij botermes(sen?

• Ja en die gebruik ik ook vaak
  • Nee
  • Ja maar gebruik ik niet

0 stemmers

En heb jij een botervloot?

• Nee
  • Ja en ik maak er gebruik van
  • Ja maar ik maak er geen gebruik van

0 stemmers

3 likes

Oh ik zie dit alsnog niet als een broodmes?

1 like

De meeste hier niet, maar dat is wel wat @PiuPiu bedoelt in haar poll

5 likes

Ik koop smeerbare boter van president voor op brood en de boter in de botervloot is om te koken.

1 like

Vind jij dat hetero vrouwen heel erg creepy doen over die gay hockey show

• JA
  • ik weet niet wat dat is
  • Ik doe dat zelf

0 stemmers

2 likes

Creepy en onwetend

5 likes

Ken je zo iemand? Het hoeven dus niet letterlijk 3 honden te zijn, maar deze vibe

• Nee
  • Ja ken ik
  • Ja ben ik

0 stemmers

2 likes

Even los van de vraag. Het lijkt mij oprecht zwaarder om 3 honden te hebben dan 3 kinderen :joy:. Ik bedoel kinderen worden wel groter en zelfstandig. En elke dag meerdere keren per dag ze uitlaten :exploding_head: vind honden opzich best leuk hoor maar dat lijkt me echt een hel om te doen als verplichting. Vriendin van me had een grote hond en dat was al zoveel geregel altijd wie haar zou uitlaten en pff niet te doen. Die moest iets van 6 keer per dag naar buiten. Hoe doen mensen dit?

11 likes

Iemand die ik ken veegt de kont van haar hond altijd af met wet wipes omdat anders overal stront zit in huis en in de auto. Icm met elke dag een stukje lopen met een warme drol bungelend in een plastic zakje plus dat de meeste hondenbezitters echt staren naar hun poepende hond, dankje vriendelijk :grimacing:

10 likes

Whaa vreselijk.

Je moet kiezen:

• 5 honden
  • 10 katten

0 stemmers

2 likes

Omg ja en dat zijn dan ook nog altijd van die lelijke asbakken rassen uit Roemenië oid

10 likes