Vind jij dat hetero vrouwen heel erg creepy doen over die gay hockey show
- JA
- ik weet niet wat dat is
- Ik doe dat zelf
0 stemmers
Vind jij dat hetero vrouwen heel erg creepy doen over die gay hockey show
0 stemmers
Creepy en onwetend
Ken je zo iemand? Het hoeven dus niet letterlijk 3 honden te zijn, maar deze vibe
0 stemmers
Even los van de vraag. Het lijkt mij oprecht zwaarder om 3 honden te hebben dan 3 kinderen
. Ik bedoel kinderen worden wel groter en zelfstandig. En elke dag meerdere keren per dag ze uitlaten
vind honden opzich best leuk hoor maar dat lijkt me echt een hel om te doen als verplichting. Vriendin van me had een grote hond en dat was al zoveel geregel altijd wie haar zou uitlaten en pff niet te doen. Die moest iets van 6 keer per dag naar buiten. Hoe doen mensen dit?
Iemand die ik ken veegt de kont van haar hond altijd af met wet wipes omdat anders overal stront zit in huis en in de auto. Icm met elke dag een stukje lopen met een warme drol bungelend in een plastic zakje plus dat de meeste hondenbezitters echt staren naar hun poepende hond, dankje vriendelijk ![]()
Whaa vreselijk.
Je moet kiezen:
0 stemmers
Ik had ook gestemd op 10 katten als de andere keuze 1 hond was ![]()
Omg ja en dat zijn dan ook nog altijd van die lelijke asbakken rassen uit Roemenië oid
Dat schijnt dus rustgevend te zijn voor de hond ![]()
Hier kijk ik altijd met fascinatie naar, ben je eind 20, zit je op feestjes te verkondigen dat je echt nog niet klaar bent voor een kind en dan sluit je jezelf thuis op met een hond. Ik ken mensen die naar hondenfysio (
) gaan.
Hahaha, love dit! Maar nee, het zijn twee namen met een spatie ertussen. Idd zoiets als Ella Mozarella @Krabsalade ![]()
Nouja, in the end, hoeveel boeit een hond of kat zijn naam?
Mn vriend boeit het echt geen ene moer maar als hij moest kiezen voor een kat koos hij Jack als naam. Ik zou Ollie kiezen.
Kat:
0 stemmers
Mijn kat heet Jack haha. Niet omdat ik het de allerleukste katten naam vind maar de andere kat heeft een soort ooglapje in haar tekening dus ik heb ze vernoemd naar het piratenduo Anne Bonny (meisje heet dus Bonny) en Jack Rackham
ongeveer twintig minuten over nagedacht dus nee wat mij betreft boeit het niet zóveel
Een vriendin van mij had altijd een bepaalde naam in haar hoofd voor als ze een dochter zou krijgen, maar ergens in haar leven heeft ze een oudere kat geadopteerd die precies die naam heeft. Nu heeft ze net een dochter gekregen en haar dus niet die naam gegeven omdat de kat (van iets van 14) zo heet.
0 stemmers
Vind sowieso dat hele wat heeft jouw kind een huisdierennaam gezeur. Ja, categorie etenswaren geef je niet aan je kind maar ik denk juist andersom: veel huisdiereneigenaren kiezen toch ook gewoon een naam die ze mooi vinden. Maar zie wel dat ik de uitzondering ben want idd ik zou een kind dezelfde naam geven als een huisdier ![]()
De vraag is of je je kind dezelfde naam zou geven als je huidige (of overleden) huisdier.
Ja en ik zou aan iedereen vertellen dat ik mijn kind naar een kat vernoemd heb
Ik heb hier over getwijfeld - de naam stond in onze top 5 - maar 3 Fonsen in huis zou toch te veel worden. Kind is dan maar naar een boek vernoemd (al blijkt dat weinig uit te maken want ze luisteren allemaal niet naar hun naam).
Ik heb dit wel eens eerder verteld, maar ik had ooit een huisgenoot die een kat had en altjd zei dat ze de naam van haar kat zo leuk vond dat ze een dochter ook zo zou noemen. Jaren later zag in op facebook dat ze dit ook echt gedaan heeft.
Ons kind heeft de naam van het overleden huisdier van mijn zwager… 1) het dier heeft een mensen naam en 2) overleed toen wij de naam al def hadden en ik nog zwanger was.
Beetje ongemakkelijk voor de eerste paar minuten maar nu kunnen we er om lachen.
Ja dat zou ik dus doen.