Stel je persoonlijke vraag #57

Vooral als ze dan ook nog klammig zijn :weary:

5 likes

hoezo is er geen nee hahahahahh

9 likes

Bewust, maak anders zelf een poll aan, dat moet jij anders lekker zelf doen haha

2 likes

mijn antwoord is geen nee maar vroeg het me gewoon af

3 likes

Ik vind het ook creepy maar wat bedoel je met onwetend?

Nee, ik geef bewust een slap handje, voornamelijk omdat het een bepaald soort mannen enorm irriteert :upside_down_face:

5 likes

Zijn jouw ouders emotioneel volwassen?

• Volmondig ja
  • Volmondig nee
  • Overwegend wel
  • Overwegend niet
  • Weet ik veel

0 stemmers

En ben je zelf emotioneel volwassen?

• Volmondig ja
  • Volmondig nee
  • Overwegend wel
  • Overwegend niet
  • Weet ik veel

0 stemmers

5 likes

Ik ben nogal verbaasd van hoeveel vrouwen er nu pas achterkomen dat ze opgewonden worden van beelden van twee mannen.

6 likes

IMG_1850

mijn eerste i like hot boys kissing hot boys awakening toen ik 14/15 ofzo was :black_heart::black_heart::black_heart:

7 likes

Draag je in de winter andere kleding in de gym, ondanks dat de temperatuur hetzelfde is? Ik merk dat ik in de winter vaker in een lange legging sport, terwijl met verwarming in de winter en airco in de zomer de temperatuur eigenlijk hetzelfde is.

• Ja
  • Nee
  • Verschilt

0 stemmers

1 like

What became of the likely lads :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mijn moeder weent nooit en ik ween voor alles.

1 like

Zeker niet de enige dus! :sweat_smile: kreeg dat idee in de gym

1 like

Ik ga sinds december af en toe naar het zwembad om baantjes te zwemmen. Het valt mij op dat niet alle zwemmers zich afspoelen voordat ze het zwembad ingaan, voornamelijk vrouwen. Ik vroeg mij af waarom dat is.

Spoel jij je af voordat je het zwembad ingaat? In het scenario dat er dus wel werkende douches aanwezig zijn.

• Ja
  • Nee, want geen zin in
  • Nee, want lui
  • Nee, want medische redenen
  • Nee, want wil niet dat mijn haar nat wordt
  • Nee, anders…

0 stemmers

Ja want er hangt een bord waarop staat hoeveel bacteriën je anders mee het bad in neemt en dat heeft diepe indruk op mij gemaakt

17 likes

nederlanders zijn echt goor wat dit betreft hoor

in sommige andere landen wordt je door of medegasten of personeel linea recta teruggestuurd naar de douche

er komt idd superveel vuil het zwembad in omdat mensen zich niet (fatsoenlijk) wassen voor ze het water betreden. bacteriën, zeepresten, huidschilfers, urine etc etc. in zwembaden is dit makkelijk te meten maar zelfs in natuur water is dit effect ook waarneembaar.

9 likes

Dat gaat er toch niet af met een beetje douchewater :sweat_smile: dat werkt alleen als je je uitgebreid gaat insoppen maar dat heb ik echt nog nooit gezien

8 likes

Met alleen water schijnt dus ook al een deel van het vuil weg te spoelen.

4 likes

Wat zeg jij in het Engels als je het over het land hebt?

• Turkey
  • Türkiye

0 stemmers

Vraag me af of die enorme campagne überhaupt resultaten heeft opgeleverd

1 like

Je spreekt af om te gaan eten bij een vriendin. De dag ervoor hoor je dat er nog een vriendin van haar aansluit, die jij vaag kent van verjaardagen etc. Dit vind je:

• Gezellig, leuk juist
  • Prima, maar even overleggen was fijn geweest
  • Irritant, geen zin in
  • Maakt mij niets uit

0 stemmers

Ik haat het echt als dit gebeurt, want ik denk: ik maak bewust een afspraak met haar om bij te kletsen maar m’n partner zou dit dus juist heel gezellig vinden

5 likes