De naam van je dode cavia?
Verwarrend wel! Dat als je je huisdier roept je kind ook reageert en andersom
Gewoon je huisdier (of kind) niet opvoeden dan luistert ie niet naar zn naam ![]()
Roep jij ook wel eens, per ongeluk, op je huisdier als je je kind nodig hebt of omgekeerd?
- Ja, dat is al gebeurd, de naam van kind roepen als ik mijn huisdier wil roepen
- Ja, dat is al gebeurd, de naam van huisdier roepen als ik mijn kind wil roepen
- Nee nog nooit gebeurd
- Nee ik heb geen kind/huisdier
0 stemmers
Bij mij is dat dan vooral als ik kwaad ben of ik ze heel vlug nodig heb.
Maar mijn huisdier zat in een kooitje dus die kwam sowieso niet
De eerste maanden haalde ik het vooral vaak door elkaar, benoemde ik mijn baby met de naam van m’n huisdier haha. Vonden sommige mensen dan ook echt schokkend?! Wat een zeikerds zijn sommige mensen toch ook.
Ah naww. Mn oma kon op het laatst niemand meer uit elkaar houden, 5 met dezelfde voorletter. Ze werd ook bijna blind. Denk dat haar zicht nog maar misschien max 5 % was. Maar ze herkende ons dan wel aan onze handschud
. Die van mij vond ze maar niks en veel te klein smh. Ja nouja ik heb gewoon kleine handen lol.
Geef jij een stevige handdruk?
- Ik heb geen idee
- Ja ik pak die hele hand goed vast
- Ja ik denk het
0 stemmers
Ugh ik haaaat slappe handjes
Ik geef altijd een goede hand, maar ik haat mensen (mannen) die denken dat ze mijn hand moeten fijnknijpen dat het ook echt pijn doet.
Vooral als ze dan ook nog klammig zijn ![]()
hoezo is er geen nee hahahahahh
Bewust, maak anders zelf een poll aan, dat moet jij anders lekker zelf doen haha
mijn antwoord is geen nee maar vroeg het me gewoon af
Ik vind het ook creepy maar wat bedoel je met onwetend?
Nee, ik geef bewust een slap handje, voornamelijk omdat het een bepaald soort mannen enorm irriteert ![]()
Zijn jouw ouders emotioneel volwassen?
- Volmondig ja
- Volmondig nee
- Overwegend wel
- Overwegend niet
- Weet ik veel
0 stemmers
En ben je zelf emotioneel volwassen?
- Volmondig ja
- Volmondig nee
- Overwegend wel
- Overwegend niet
- Weet ik veel
0 stemmers
Ik ben nogal verbaasd van hoeveel vrouwen er nu pas achterkomen dat ze opgewonden worden van beelden van twee mannen.

mijn eerste i like hot boys kissing hot boys awakening toen ik 14/15 ofzo was ![]()
![]()
![]()
Draag je in de winter andere kleding in de gym, ondanks dat de temperatuur hetzelfde is? Ik merk dat ik in de winter vaker in een lange legging sport, terwijl met verwarming in de winter en airco in de zomer de temperatuur eigenlijk hetzelfde is.
- Ja
- Nee
- Verschilt
0 stemmers
What became of the likely lads ![]()