Oh ja mijn man zou het ook niet erg vinden als hij binnen komt en er zijn nog 5 mensen uitgenodigd, alleen maar gezellig denkt hij dan. Ik gruwel daar echt van. ![]()
Ergens in mijn hoofd zit dus nog een onderzoek waaruit bleek dat heterovrouwen gemiddeld genomen tekenen van opwinding vertonen van het kijken naar alle soorten seks (dus man/man, vrouw/vrouw, maar bv ook dieren) en dat het bij heteromannen alleen bij veel specifiekere beelden gebeurt (vrouw/vrouw, man/vrouw)
Maar ik moet dit eigenlijk eens opzoeken om te fact checken
ligt er voor 95% aan wie maar meestal wel leuk
ik doe dat eigenlijk niet omdat ik niet het gevoel heb dat alleen afspoelen iets doet qua mij schoonmaken? en dan vind ik het te veel extra moeite voor iets waarvan ik ooit zelf heb bedacht dat het niet werkt. maar ik ga het vanaf nu wel doen want het staat er niet voor niets
Ik schaam me echt kapot maar ik heb dus nog nooit bedacht dat dit een ding is ivm hygiëne
Ik heb me dus letterlijk nog nooit gedoucht voordat ik het zwembad in ging ![]()
Mijn eerste gedachte zou zijn er zit zoveel chloor in dat water, dat boeit echt niet, maar ik begrijp nu dus dat het wel echt een ding is. Schaam me echt want ik vind hygiëne wel gewoon echt belangrijk en ben er ook echt alert op.
Zou er voor mij ook wel vanaf hangen hoe vaak ik diegene zie. Als het weinig is en ik spreek af echt om bij te kletsen zou ik het ook niet heel leuk vinden.
Maar als ik iemand regelmatig zie, dan prima.
Als jij met 1 ander persoon op vakantie bent in een onbekend land (ok Londen of Parijs ofzo) waarbij jullie moeten rennen voor de metro en jij het wel haalt maar je partner niet en je hebt geen bereik met je telefoon dan…
- Stap ik de eerstvolgende halte uit in de hoop dat hij/zij dat ook doet
- Stap ik gewoon uit waar we moeten zijn en meeten we daar wel
0 stemmers
Hahah, nou ik ging deze week 2 keer baantjes zwemmen en het viel me ook op dat ik de enige was die zich eerst ging afspoelen!
En je kan wel raden in welk land ik ben ![]()
Een stevige handdruk boeit me niet maar van die vieze zweethandjes krijg ik echt kokhals neigingen
En ja ja ik weet dat mensen er niks aan kunnen doen
Ligt eraan of de ander weet waar we heen gaan. Meestal ben ik de planner en huppelt m’n vriend achter mij aan dus die zou geen idee hebben. Dan zou ik er de eerst volgende uit gaan.
Ja en ook vooral om mijn haar nat te maken met normaal water ipv zwembadwater
Mits ik weet waar we moeten zijn want 9 vd 10 keer heb ik geen idee
Ik weet vaak ook niet waar we naartoe vliegen als andere de vliegtickets regelen ik maak geld over en het zal wel hahaha
En dan pak je je koffer voor IJsland en blijk je naar Lanzarote te gaan? Tuurlijk.
Flashback naar toen ik mijn vriend kwijt was in Japan
Ik had geen idee waar we naartoe moesten want had nog geen simkaart, hij wel en ik liep gewoon erachteraan. Toen moesten we dus een metro in en het was superdruk. Ik erin, hij liet mij voorgaan. Gaan ineens de deuren dicht. Ik dacht oké niks aan de hand bij de volgende halte eruit. Hij ging ook bij de volgende halte eruit maar dat was niet dezelfde halte. Toen heb ik wifi gevraagd aan een vrouw in het andere metro station. De zogenaamde free wifi in de metro deed het ook niet natuurlijk, maar de hulp van die vrouw is het gelukt om een meeting point af te spreken met mijn vriend. Echt gek om elkaar kwijt te raken waar ik niks kan lezen/luisteren en iedereen was super stil in een propvolle metro dus kon ook niet ff dramatisch huilen haha.
Haha mijn
man vindt het ook altijd raar als ik hem dwing om te douchen voor het zwemmen.
Ik vind het ook vies als mensen met lang haar zonder staart zwemmen, vooral bij baantjes trekken heb je dan ineens weer een haar verstrengelt in je vingers.
“ Zwangere vrouwen die begeleiding krijgen bij het stoppen met roken ontvangen een cadeaubon wanneer ze een bepaalde periode rookvrij blijven. Denk aan een week, een maand of langer. Met een ademtest wordt gecontroleerd of ze daadwerkelijk niet hebben gerookt.”
- Goed idee
- Geen goed idee
- Neutraal
0 stemmers
Aan de ene kant heb ik zoiets: elke baby die hiermee “gered” kan worden is mooi meegenomen, maar aan de andere kant denk ik: de gezondheid van je kind zou toch genoeg motivatie moeten zijn.
Maarja ik kan makkelijk praten want nooit verslaafd geweest.
Ja, als het zo simpel was zouden natuurlijk veel meer mensen zelf stoppen. Roken is echt een lastige verslaving.
Ik vind zulke pols altijd zo’n onzin. Het is dus bewezen effectief, wat boeit het dan nog wat de goegemeente ervan vindt.
@Tamara dat is het dus ook. Het geld is een extra stimulans, een korte termijn beloning, niet de hoofdmotivator.