Stel je persoonlijke vraag #57

Haha probeer je telefoon maar eens een dag niet te gebruiken.

12 likes

Ergens snap ik het wel maar ik vraag mij af wat als het niet gebeurd? Het is best ook een kwetsbare positie want stel het lukt niet waardoor er schaamte komt zullen ze dan niet juist zorg vermijden? De controle kan ook averechts werken.

1 like

Oh en de reacties die ik vanmorgen weer las “en de moeders die sowieso niet roken dan, krijgen die ook een beloning?” echt zo dom weer

17 likes

Het lukt in het wereldwijde onderzoek dus ook met bonnen/korting/andere incentives bij meer dan 80 procent van de deelnemers en in de Nederlandse pilot bij bijna 60 procent niet. Dus ik denk dat ze over die afvang wel nagedacht hebben.

1 like

Het werkt dus waarom zou je er tegen zijn? Begrijp ik helemaal niks van haha

5 likes

Haha mijn god, wat een hebberig kut volk zijn we toch ook

18 likes

Iemand zou maar eens geholpen worden hè hahaha my god

11 likes

Ja die hebben al duizenden euro’s bespaard door nooit sigaretten te hoeven kopen :sweat_smile:

5 likes

Heb je een televisie op de slaapkamer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Nee maar in de woonkamer ook niet

3 likes

Ja en in de woonkamer niet. We kijken ook eigenlijk bijna geen tv maar zijn gaan samenwonen en wilden er toch eentje houden.

1 like

Tv

• Woonkamer
  • Slaapkamer
  • Andere kamer
  • Nergens

0 stemmers

2 likes

Badkamer is ook mega chill als je een bad hebt :rofl:

2 likes

Ik neem m’n laptop soms mee om een serie te kijken :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Niet in bad laten vallen dan :grimacing:

1 like

Het liefst in een aparte tv-/gaming kamer. Maar in deze huizenmarkt is dat natuurlijk niet heel realistisch, in. mijn tweekamer-appartement staat hij daarom in de woonkamer, want in de slaapkamer wil ik hem sowieso niet

5 likes

Hee jou heb ik lang niet voorbij zien komen! Leuk:)

6 likes

Hoi :grinning: :grinning:

9 likes

ik kom deze weken totaal verkleumd aan daar, en ik warm ook niet meer echt op (doe in de gym geen cardio). Dus ik sport echt in een joggingbroek en een hoodie nu.

In de zomer heb ik overigens ook meestal wel een vest aan vanwege de airco dus ben gewoon een koukleum

1 like

M’n nachtmerrie haha

1 like