Ja en ook vooral om mijn haar nat te maken met normaal water ipv zwembadwater
Mits ik weet waar we moeten zijn want 9 vd 10 keer heb ik geen idee
Ik weet vaak ook niet waar we naartoe vliegen als andere de vliegtickets regelen ik maak geld over en het zal wel hahaha
En dan pak je je koffer voor IJsland en blijk je naar Lanzarote te gaan? Tuurlijk.
Flashback naar toen ik mijn vriend kwijt was in Japan
Ik had geen idee waar we naartoe moesten want had nog geen simkaart, hij wel en ik liep gewoon erachteraan. Toen moesten we dus een metro in en het was superdruk. Ik erin, hij liet mij voorgaan. Gaan ineens de deuren dicht. Ik dacht oké niks aan de hand bij de volgende halte eruit. Hij ging ook bij de volgende halte eruit maar dat was niet dezelfde halte. Toen heb ik wifi gevraagd aan een vrouw in het andere metro station. De zogenaamde free wifi in de metro deed het ook niet natuurlijk, maar de hulp van die vrouw is het gelukt om een meeting point af te spreken met mijn vriend. Echt gek om elkaar kwijt te raken waar ik niks kan lezen/luisteren en iedereen was super stil in een propvolle metro dus kon ook niet ff dramatisch huilen haha.
Haha mijn
man vindt het ook altijd raar als ik hem dwing om te douchen voor het zwemmen.
Ik vind het ook vies als mensen met lang haar zonder staart zwemmen, vooral bij baantjes trekken heb je dan ineens weer een haar verstrengelt in je vingers.
“ Zwangere vrouwen die begeleiding krijgen bij het stoppen met roken ontvangen een cadeaubon wanneer ze een bepaalde periode rookvrij blijven. Denk aan een week, een maand of langer. Met een ademtest wordt gecontroleerd of ze daadwerkelijk niet hebben gerookt.”
- Goed idee
- Geen goed idee
- Neutraal
0 stemmers
Aan de ene kant heb ik zoiets: elke baby die hiermee “gered” kan worden is mooi meegenomen, maar aan de andere kant denk ik: de gezondheid van je kind zou toch genoeg motivatie moeten zijn.
Maarja ik kan makkelijk praten want nooit verslaafd geweest.
Ja, als het zo simpel was zouden natuurlijk veel meer mensen zelf stoppen. Roken is echt een lastige verslaving.
Ik vind zulke pols altijd zo’n onzin. Het is dus bewezen effectief, wat boeit het dan nog wat de goegemeente ervan vindt.
@Tamara dat is het dus ook. Het geld is een extra stimulans, een korte termijn beloning, niet de hoofdmotivator.
Haha probeer je telefoon maar eens een dag niet te gebruiken.
Ergens snap ik het wel maar ik vraag mij af wat als het niet gebeurd? Het is best ook een kwetsbare positie want stel het lukt niet waardoor er schaamte komt zullen ze dan niet juist zorg vermijden? De controle kan ook averechts werken.
Oh en de reacties die ik vanmorgen weer las “en de moeders die sowieso niet roken dan, krijgen die ook een beloning?” echt zo dom weer
Het lukt in het wereldwijde onderzoek dus ook met bonnen/korting/andere incentives bij meer dan 80 procent van de deelnemers en in de Nederlandse pilot bij bijna 60 procent niet. Dus ik denk dat ze over die afvang wel nagedacht hebben.
Het werkt dus waarom zou je er tegen zijn? Begrijp ik helemaal niks van haha
Haha mijn god, wat een hebberig kut volk zijn we toch ook
Iemand zou maar eens geholpen worden hè hahaha my god
Ja die hebben al duizenden euro’s bespaard door nooit sigaretten te hoeven kopen ![]()
Heb je een televisie op de slaapkamer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee maar in de woonkamer ook niet
Ja en in de woonkamer niet. We kijken ook eigenlijk bijna geen tv maar zijn gaan samenwonen en wilden er toch eentje houden.