Stel je persoonlijke vraag #57

Tv

• Woonkamer
  • Slaapkamer
  • Andere kamer
  • Nergens

0 stemmers

2 likes

Badkamer is ook mega chill als je een bad hebt :rofl:

2 likes

Ik neem m’n laptop soms mee om een serie te kijken :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Niet in bad laten vallen dan :grimacing:

1 like

Het liefst in een aparte tv-/gaming kamer. Maar in deze huizenmarkt is dat natuurlijk niet heel realistisch, in. mijn tweekamer-appartement staat hij daarom in de woonkamer, want in de slaapkamer wil ik hem sowieso niet

5 likes

Hee jou heb ik lang niet voorbij zien komen! Leuk:)

6 likes

Hoi :grinning: :grinning:

9 likes

ik kom deze weken totaal verkleumd aan daar, en ik warm ook niet meer echt op (doe in de gym geen cardio). Dus ik sport echt in een joggingbroek en een hoodie nu.

In de zomer heb ik overigens ook meestal wel een vest aan vanwege de airco dus ben gewoon een koukleum

1 like

M’n nachtmerrie haha

1 like

Stel, je (hypotetische) partner gaat vreemd. Op wie ben je dan (het meeste) boos?
Naar aanleiding van een discussie op werk, hier even een poll. Mijn ene collega zou woedend zijn op degene met wie de partner is vreemdgegaan, terwijl ik woedend zou zijn op mijn partner.

• De partner
  • Degene met wie de partner is vreemdgegaan
  • Beiden evenveel

0 stemmers

Het was eenmalig, zou je je partner kunnen vergeven?

• Ja, als mijn partner het zelf heeft opgebiecht
  • Ja, ook als ik er via via achter kom
  • Nee

0 stemmers

Is sexting vreemdgaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

sowieso het meeste op mijn partner maar als de ander het weet vind ik dat die ook gewoon fout zit. sommige mensen hebben zo’n ‘niet mijn relatie, niet mijn probleem’-mentaliteit maar dan ben je wel een klootzak vind ik.

dit verbaast jullie vast heel veel maar mijn ex deed dit, met iemand met dezelfde naam als ik en zij wist ook gewoon wie ik was. eerder had ze me nog ergens gezien (ik haar niet) en tegen m’n ex gezegd dat ik er echt mooi uitzag en blablabla. en daarna ging hij dus vreemd met haar. de partner is sowieso de #1 schuldige maar dan ben je ook gewoon raar hoor sorry

38 likes

Ja maar binnenkort kan ie weg want Netflix ondersteunt geen Google Chrome cast streamen meer … :frowning:

Ja op mijn partner maar als ik die vrouw tegen zou komen dan zou ik wel moeite moeten doen om haar niet onder een bus te duwen.

15 likes

Ja maar stel we hebben een monogame relatie, dan wil ik een slippertje juist niet weten!!! Niet van mijn partner, niet via via. Mij lekker met alle moeilijke emoties en eventuele besluiten etc opzadelen en zelf opgelucht en vrij van schuldgevoelens zijn omdat ik het weet, nee dankje.
Als het echt een foutje was en je wilt met mij verder, dan mag je dat foutje meenemen je graf in aub.

40 likes

Even extreem zwart-wit, als iemand zijn/haar partner’s vreemdgaan vergeeft, vind je dat dan eerder

• Sterk
  • Zwak

0 stemmers

uitgaande van dat iemand eenmalig is vreemdgegaan en dat zelf meteen opbiecht.

En minder zwart-wit

• Ik kan het echt niet begrijpen als iemand dat vergeeft
  • Ik kan me ergens voorstellen dat je dat vergeeft
  • Ik kan me goed voorstellen dat je dat vergeeft

0 stemmers

Heb jij duidelijke afspraken gemaakt met jouw partner over wat jullie onder vreemdgaan verstaan?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Helemaal niet

0 stemmers

Eens en ik zou het dus echt fucking irritant vinden als m’n partner het zelf zou vertellen :laughing: dus “liever” via via

maar goed dit is inderdaad wel in de situatie dat het een eenmalig slippertje is op een dronken avond oid en niet iets structureels en ook niet iets dat perse met ongelukkig zijn in onze relatie te maken heeft

We hebben helemaal geen tv in huis, maar wel een beamer. Als we dan een film kijken dan kijken we in de slaapkamer.

3 likes

Oh dit lijkt me zo leuk een beamer! Dit hadden we vroeger ook vaak op de basisschool. Ik heb wel online een beetje gekeken maar ik heb echt geen idee welke goed is en qua lichtinval etc. Bevalt het? Als het aan mn vriend lag hadden we overal een tv hangen bleh. Heb ook echt gezegd geen tv meer in de slaapkamer want ik slaap dan nog slechter dan wat ik al doe.

Had jij als kind een tv op je slaapkamer? Dat was echt uit den boze bij ons.

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Ligt eraan. Ik vond het altijd sterk om te vergeven tot er heel dichtbij mij iemand herhaaldelijk vreemdging en ik ook wat inzicht kreeg in de psyche van de vreemdganger en sindsdien denk ik echt: pak je spullen en ga. Is natuurlijk heel wat anders dan een keer één zoen op een festival, maar ik vraag me af hoe vaak dat voorkomt in een monogame relatie.

7 likes

Wat hieraan heeft je van mening doen veranderen?

1 like