Stel je persoonlijke vraag #57

Ik heb over sterk/zwak echt 0 mening. Kan daar echt niks van vinden want ik heb toch geen flauw idee hoe diegene’s relatie is en aanvoelt, in alle nuances, en wat diegene voelt of ervaart bij het vreemdgaan en bij zijn partner die vreemdgegaan is?

13 likes

nee maar sinds afgelopen weekend wel een beamer en i love it

3 likes

De roekeloosheid en het totale gebrek aan respect voor de ander. De vernedering ook. Het was vooral gewoon een scenario waarin ik dacht: hoe kom je hier ooit oprecht samen weer op een goed punt zonder dat je rancune houdt. Ik zou in ieder geval zelf niet willen blijven hangen in die situatie, maar dat is ook weer grootspraak, want ik begrijp ook waarom de ander in deze situatie blijft. Gun haar gewoon beter.

10 likes

Zelf gespaard voor een tv+videorecorder combi, wat een tijden waren dat

Bijna nooit gebruikt want superklein ding en onhandig kijken vanuit bed of vanuit mn opblaasbare stoel, maar het idee was leuk.

6 likes

Ja ik ben bedrogen geweest en heb hem vergeven en bij ons was het niet mijn rancune maar zijn schuldgevoel dat de rest van onze relatie heeft overschaduwd.

Als ik ooit weer een bedriegende partner heb, is het meteen over.

10 likes

Precies dit. Je eigen kick voor je levenspartner zetten geeft behoorlijk wat inzicht in je mate van respect voor diegene. En de mate van respect voor jezelf trouwens ook.

Ik ben bedrogen geweest en ook wel eens, lang geleden, ‘de ander’ geweest maar dat laatste vond ik eigenlijk zo mega onaantrekkelijk. Ik zou nooit (meer) verder gaan met iemand die diens partner bedriegt met mij.

Mijn ex ging regelmatig vreemd en ik vond het vooral vernederend dat hij steeds zo loog. Ik had al een tijdje dat gevoel maar elke keer werd ik weer voor gek verklaard en was ik te wantrouwend. Je gaat zo aan jezelf twijfelen die mindfuck is killing

Nu vooral heel blij dat ik van hem af ben. Enige wat ik lastig vind is dat ik bij een eventuele nieuwe relatie echt moeite heb het vertrouwen weer terug te krijgen

7 likes

Kun jij met stokjes eten?

• Als een pro
  • Ja best wel
  • Met een hulpstuk
  • Nee
  • Nooit geprobeerd

0 stemmers

Kan je niet je laptop dan aan de tv koppelen met een hdmi kabel? Dat doe ik zelf sinds ik npo start niet meer als app op de tv kan zetten en mijn mobiel kan ook niet gekoppeld worden aan de tv want die tv is te oud .

Ik gebruik geen hulpstuk maar ‘ja best wel’ dekt eigenlijk ook de lading niet. Ik stuntel enorm met stokjes en ben er echt slecht in maar meestal lukt het met een beetje rommelen en moeilijk doen wel redelijk om normaal te eten.
Maar ik eet eigenlijk zelfden met stokjes want ik vind sushi echt niet lekker. En mes en vork vragen vind ik echt geen optie.

1 like

Het idee dat vreemdgaan iets eenmaligs is kan ik mij niet voorstellen (als we het hebben over echt seks en niet zoenen ofzo). Voordat je met iemand naar bed gaat, heb je al een serie stappen doorlopen die ik niet binnen een relatie vindt passen. Ik ken eigenlijk in mijn omgeving ook geen voorbeelden waar iemand vreemd geen, maar het verder wel een gezonde relatie was (met liefde, respect en gelijkwaardigheid).

5 likes

Want sushi is het enige dat je met stokjes eet? Eet je dan nooit andere Japanse dingen, of andere (Oost-)Aziatische keukens?

6 likes

Héél zelden, ik eet helaas überhaupt bijna nooit meer buiten de deur de laatste jaren (en thuis zou ik nooit met stokjes eten). Maar ja je hebt gelijk dat kunnen nog veel meer andere gerechten zijn, ik had het nogal bekrompen verwoord.

1 like

Je ontmoet via een datingapp een man en spreekt na 1,5 week af voor de eerste date. Die is leuk en de intentie is er om nog een keer af te spreken. Datum prikken gaat lastiger, dan kom je erachter dat dat is omdat hij een vrouw en kinderen heeft.

Blijf je verder in contact met hem?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Met alle informatie die je van hem weet, weet je ook wie zijn vrouw is. Je kent haar niet persoonlijk, maar hebt wel een manier om haar te bereiken (via social media bijvoorbeeld). Licht je haar in?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind die laatste vraag echt zo’n gevalletje van het spoordilemma wat vorige week besproken werd. Ik zou het zelf wel willen weten als ik de vrouw was, maar doe je er goed aan om die keuze voor iemand anders te maken en het haar dus te vertellen…

als de beste man publiekelijk op een dating app zit, is er vast ook wel iemand uit haar directe kring die dit vroeg of laat op gaat vallen

2 likes

Hahahaha ja oke klopt

Ja maar dan leg je de verantwoordelijkheid dus bij iemand anders. En ja, je (als in de single persoon in dit verhaal) hebt er in principe ook niks mee te maken, het is niet jouw schuld. Maar wie weet duurt het wel jaren voordat hij tegen de lamp loopt, dat gun je toch geen enkele vrouw.

1 like

Ik ging eens op date met man en date verloopt goed. Hij stelt voor om me op weg naar huis aan het station af te zetten. Ik wil instappen in de wagen en zie een autostoel.
Deze man:”ah ja dat is van mijn kinderen, ik ben eigenlijk ook niet single. Je vindt dat toch niet erg?” :no_mouth:

6 likes

Ah ja heb je dat destijds niet ook gedeeld hier op het forum? Ik kan me dat verhaal nog wel herinneren!

Heb jij de folder van de overheid over het noodpakket ontvangen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Wij hebben de folder dus niet ontvangen.

2 likes