Stel je persoonlijke vraag #57

Dat was niet super serieus, maar hier in Duitsland wordt er niet echt of helemaal niet over het hebben van een noodpakket gesproken. Dus of ze zijn hier sowieso al goed voorbereid of ze zijn nergens bang voor.

Wat is er mis met viraal?

1 like

Duitsland had toch echt jaren geleden al een noodpakker discussie?

image

3 likes

Nou ja ik heb een kwart noodpakket in huis dus niet bepaald voorbereid maar zie op zich wel het belang ervan in, zie bijvoorbeeld die langdurige stroomuitval in Berlijn laatst.

3 likes

Net ff gezocht maar dat lijkt 10 jaar geleden te zijn, dus misschien zijn ze hier dan toch al goed voorbereid. Geen campagne meer nodig.

2 likes

wel goed behalve koreaanse stokjes. wat een hel is dat, 3km lange gladde ijzeren dingen omg

6 likes

Getriggerd door de tiktok döner?:joy:
Hij was overigens prima en een aanrader als je geen vlees eet, maar wel zin hebt in döner.

2 likes

Oh die heb ik nog niet gezien! Ik zie nu veel die biscoff in griekse yoghurt en dan zou je een soort cheesecake moeten krijgen

1 like

Ik vind dat zo dom. Tuurlijk is het lekker want koekjes in yoghurt (tenzij je dus idd niet van zachte koek houdt), prima, alsof je ook nooit zelf iets van koekjes/ schuddebuikjes of een lepel pindakaas/ biscoff etc erin hebt gedaan. Maar het dan fucking cheesecake noemen. Hou op hoor. Dan heb je of geen smaak, of nooit goede cheesecake op.

39 likes

Hahaha ja ik vond het ookal bijzonder, dan heb je echt een triest beeld van hoe een cheesecake zou moeten smaken

1 like

Haha ik zal geen goeie cheesecake smaak hebben dan, maar ik snapte de cheesecake vergelijking wel. Tuurlijk is het geen echte cheesecake, dus die verwachting had ik ook niet maar vond het wel lekker. wat ik wel dom vind, is dat ze op social media doen alsof het gezond is. Maar je moet er 5 of 6 koekjes in stoppen om het lekker te maken.

2 likes

Naja het bevat vast minder vet en suiker dan cheesecake dus relatief is het vast ‘gezond’. Maar goed normaal zou je ook niet elke dag cheesecake als toetje eten :joy:

3 likes

Ja ik vind het ook totaal niet raar dat het lekker is. En ja gezond is ook relatief natuurlijk, vergeleken met een echte cheesecake is het dat wel maar ja sowieso vind ik gezond/ ongezond gewoon een vloeiend begrip.

Vind alleen die vergelijkingen zo onnodig, maar als dat je smaak nu eenmaal is oké. Maar waarom die enorme hype, het zijn koekjes in yoghurt. Ik krijg daar echt eetgestoorde vibes van haha als dit al een enorme uitvinding is.

16 likes

Haha ben jij ook team boeren als het gaat over het gebruik van woorden als melk en boter? Soort foodsnob meet bbb :joy:

1 like

Nee? Vind dat ook totaal niet vergelijkbaar eigenlijk?

Edit: ik vind het sowieso eigenlijk best wel beledigend om een extreemrechtse partij erbij te betrekken maar goed.

40 likes

Inderdaad. Dit is toch veel meer in de categorie van mensen die destijds die geroosterde kikkkererwten chips of borrelnootjes gingen noemen. Dat is het gewoon niet. Prima als jij het lekker vind en als alternatief eet maar al die gezonde alternatieven zijn niet opeens taart/chips/nootjes/weet ik het.

13 likes

Huh hoe heeft dit iets te maken met koekjes en yoghurt :face_with_spiral_eyes:

20 likes

Ik kan niet kiezen wat ik treuriger vond: de rijstwafelpizza’s of de rijstvelcroissants die ik ooit tegenkwam op insta.

2 likes

Voor mij wint de de rijstwafel tiramisu

9 likes