Gebruik jij het woord viral?
- Nooit
- Zelden
- Regelmatig
- Vaak
- Dagdagelijks
0 stemmers
Maak of doe jij dingen en benoem je het dan als de viral……
- Ik herken mijzelf hier niet in
- Ik herken mijzelf hier in
0 stemmers
Gebruik jij het woord viral?
0 stemmers
Maak of doe jij dingen en benoem je het dan als de viral……
0 stemmers
Toevallig had ik laatst voor het eerst in jaren een video gemaakt voor mijn drie volgers en een paardenkop en die werd meer dan 100.000 keer bekeken. Op de schaal der dingen is het niks, maar ik noem dat gewoon viral hoor.
heb jij ook een sterk idee bij of mensen met juist wel of niet een noodpakket leukere mensen zijn
0 stemmers
alle mensen in m’n omgeving die over het wel hebben van noodpakketten beginnen zijn namelijk echt precies de meest irritante mensen in m’n omgeving
Technisch gezien wel. Maar de tv hangt hoog
… en dat is me dan weer dusdanig veel moeite dat ik dan wel op mn laptop of iPhone kijk haha.
Vind het gewoon stom dat ze dat niet meer ondersteunen omdat het niet meer gebuikt zou worden. Maar volgens mij is het vooral dat je heeeel makkelijk op die manier in een ander huis gebruik kan maken van je Netflix?
Dat heeft vast een
betekenis ![]()
De enige mensen in mijn omgeving met noodpakket zijn ouders met jonge kinderen, ongeacht of ze fun zijn
Niemand in mijn omgeving heeft een noodpakket haha
Ik ook (nog) niet
Ben echt benieuwd naar wat precies alleen Nederland te verduren gaat krijgen, ik woon een uurtje van de grens vandaan en vgm is het noodpakket hier helemaal geen ding.
Maar de mensen die ik ken die zo’n pakket compleet hebben zijn van die overachievers dus wel irritant inderdaad.
Eens; ik heb in mijn relatie van 5+ jaar een keer gezoend met iemand anders, nooit verteld. Had niks met mn rela te maken, was lam en vond de guy hot. Is erna nooit meer gebeurd want ik realiseerde me dat dit een slippery slope is en dat ik dit gewoon niet moet doen, of dat we het gesprek over onze grenzen opnieuw moesten voeren (terwijl mijn standpunt daarover eigenlijk niet was veranderd).
Mijn vriend heeft, na mij, ook een keer met een ander gezoend toen ie naar de tering was, hij heeft dat alleen echt heel dom aangepakt. Was namelijk met een bekende van ons
Ik heb het hem wel vergeven maar vond het vooral heel dom dat het om een bekende ging. Nu moest ik er iets mee en voelde ik me te kijk gezet. Het interessante is wel dat ik hem vooral heb vergeven omdat ik het zelf dus ook had gedaan. Hij weet dat dus alleen niet ![]()
Verder een goede vriendin gehad die jarenlang de minnares was van haar nu-partner en daar is onze vriendschap wel voor een groot deel op stukgelopen.
Huh?
Dat was niet super serieus, maar hier in Duitsland wordt er niet echt of helemaal niet over het hebben van een noodpakket gesproken. Dus of ze zijn hier sowieso al goed voorbereid of ze zijn nergens bang voor.
Wat is er mis met viraal?
Duitsland had toch echt jaren geleden al een noodpakker discussie?

Nou ja ik heb een kwart noodpakket in huis dus niet bepaald voorbereid maar zie op zich wel het belang ervan in, zie bijvoorbeeld die langdurige stroomuitval in Berlijn laatst.
Net ff gezocht maar dat lijkt 10 jaar geleden te zijn, dus misschien zijn ze hier dan toch al goed voorbereid. Geen campagne meer nodig.
wel goed behalve koreaanse stokjes. wat een hel is dat, 3km lange gladde ijzeren dingen omg
Getriggerd door de tiktok döner?![]()
Hij was overigens prima en een aanrader als je geen vlees eet, maar wel zin hebt in döner.
Oh die heb ik nog niet gezien! Ik zie nu veel die biscoff in griekse yoghurt en dan zou je een soort cheesecake moeten krijgen
Ik vind dat zo dom. Tuurlijk is het lekker want koekjes in yoghurt (tenzij je dus idd niet van zachte koek houdt), prima, alsof je ook nooit zelf iets van koekjes/ schuddebuikjes of een lepel pindakaas/ biscoff etc erin hebt gedaan. Maar het dan fucking cheesecake noemen. Hou op hoor. Dan heb je of geen smaak, of nooit goede cheesecake op.