Stel je persoonlijke vraag #57

Hahaha ja ik vond het ookal bijzonder, dan heb je echt een triest beeld van hoe een cheesecake zou moeten smaken

1 like

Haha ik zal geen goeie cheesecake smaak hebben dan, maar ik snapte de cheesecake vergelijking wel. Tuurlijk is het geen echte cheesecake, dus die verwachting had ik ook niet maar vond het wel lekker. wat ik wel dom vind, is dat ze op social media doen alsof het gezond is. Maar je moet er 5 of 6 koekjes in stoppen om het lekker te maken.

2 likes

Naja het bevat vast minder vet en suiker dan cheesecake dus relatief is het vast ‘gezond’. Maar goed normaal zou je ook niet elke dag cheesecake als toetje eten :joy:

3 likes

Och :smile:

4 likes

Ja ik vind het ook totaal niet raar dat het lekker is. En ja gezond is ook relatief natuurlijk, vergeleken met een echte cheesecake is het dat wel maar ja sowieso vind ik gezond/ ongezond gewoon een vloeiend begrip.

Vind alleen die vergelijkingen zo onnodig, maar als dat je smaak nu eenmaal is oké. Maar waarom die enorme hype, het zijn koekjes in yoghurt. Ik krijg daar echt eetgestoorde vibes van haha als dit al een enorme uitvinding is.

16 likes

Haha ben jij ook team boeren als het gaat over het gebruik van woorden als melk en boter? Soort foodsnob meet bbb :joy:

1 like

Nee? Vind dat ook totaal niet vergelijkbaar eigenlijk?

Edit: ik vind het sowieso eigenlijk best wel beledigend om een extreemrechtse partij erbij te betrekken maar goed.

40 likes

Inderdaad. Dit is toch veel meer in de categorie van mensen die destijds die geroosterde kikkkererwten chips of borrelnootjes gingen noemen. Dat is het gewoon niet. Prima als jij het lekker vind en als alternatief eet maar al die gezonde alternatieven zijn niet opeens taart/chips/nootjes/weet ik het.

13 likes

Huh hoe heeft dit iets te maken met koekjes en yoghurt :face_with_spiral_eyes:

20 likes

Ik kan niet kiezen wat ik treuriger vond: de rijstwafelpizza’s of de rijstvelcroissants die ik ooit tegenkwam op insta.

2 likes

Voor mij wint de de rijstwafel tiramisu

9 likes

dit zag er toch zooooo goor uit

4 likes

Ik las vroeger wel eens van die boeken over gezondheid van mijn moeder. Maar ik vond die boeken zo wereldvreemd. In de ochtend moest je een groene smoothie én groen sap maken (wie heeft hier tijd voor???)

En de ergste tip: “Sla op een verjaardag de taart af en neem een stengel bleekselderij mee. Je zult merken dat dit net zo lekker is!”

7 likes

ik zeg natuurlijk niet dat jij iets met de bbb van doen hebt. Het ‘het is geen cheesecake want het is yoghurt’ doet me denken aan ‘het is geen melk want het is soja’. Prima als je die vergelijking niet snapt, zat geen belediging in van mijn kant iig! Ik vond je passie juist grappig

1 like

Al dat dieetvoer dat ‘pizza’ of ‘tiramisu’ moet heten zodat volwassen mensen het eten doet me altijd denken aan dat peuters iets ineens wel eten als het in de vorm van een dino is ofzo of je er een gezichtje op maakt.

58 likes

Ik vergeet nooit de brownies van zoete aardappel die ik op aanraden van een vriendin eens maakte en die zoooo lekker waren en naar echte brownies smaakten.
Nee, ze smaakten naar aardappelpuree met cacao.

17 likes

Vroeger toen ik 16 was had ik een keer gezoend met een jongen en we smste ook vaak. Toen kwam ik erachter dat hij een vriendin had. Dus ik die vriendin opzoeken (op hyves volgens mij haha) en het verteld. Toen werd zij boos op mij en wou haar vriendin mij slaan. Duss ik denk ik dat ik het zou vermelden aan die vrouw haha

1 like

whahaa lijkt op mijn “chocomousse”. gemaaktvan avocado en cacao en moest ik echt maken volgens die vriendin: lekker én gezond!!! Iehh was zo vies. erg zonde van de avocado.

5 likes

Mensen die praten in hippe Engelse termen vermengd met Nederlandse zinnen vind ik…

Voorbeelden van woord gebruik tijdens een gesprek:

Okay lets pray, het is een leerproces… We live and we learn, mijn moeder is zeg maar een soort van almondmom, ja joh amazing, wat een judgement trouwens, ooeeehhh spanning en sensation.

• Dat zou mij nog niet eens opvallen
  • Dat doe ik zelf ook
  • Neutraal
  • Beetje raar
  • Irritant
  • Dat haalt het bloed onder mijn nagels vandaan

0 stemmers

Als je er neutraal tot positief tegenover staat, hoe oud ben je?

• < 20
  • 20-24
  • 25-30
  • 30-34
  • 35-40
  • 40

0 stemmers

Als je er enigszins negatief tot zeer negatief tegenover staat, hoe oud ben je?

• < 20
  • 20-24
  • 25-30
  • 30-34
  • 35-40
  • 40

0 stemmers

2 likes

Of magnums van gemalen bonen met cacao, Rot op!!!

2 likes