JA HAHAHA
Maar zaar ging toch heel goed om met kae enz? Dat zie je ook opeens niet meer
Het valt me wel op dat dit gebeurd en ik vind het maar een vaag iets en iets engs hebben. Maar bedoel je met āde christenen zijn niet okā alle christenen? Want dat gaat me te ver om een hele religieuze groep over een kam te scheren.
Alle influ christenen in elk geval.
Enige wat ik denk als ik haar zie: Ben je zelf wel okee?
Ik bedoel het gewoon casual en niet letterlijk
Hier een tiener die ik actief weer Nederlands moet leren. Een vriend van hem riep laatst āik heb mijn faat geaccepteerdā en dat doet nog steeds pijn.
Heeft ie ook zān purpoos gevonden
Ik krijg er mega rillingen van. Zoān vrouw in een koortsdroom die ook nog loopt te huilen
Ik merk wel dat steeds meer mensen vooral jongeren het geloof weer vinden. Ik vraag mij wel af hoe dat komt? Zelf ben ik gelovig opgevoed maar weet niet of ik het echt ooit weer zo wil leven. Zie steeds vaker jonge mensen met een bijbeltje lopen.
Ik haat echt alles hieraan
Een nieuwe collega op kantoor, die volgens mij niet eens zo heel jong is, praat dus precies zo. Niet af en toe een woord of een zin maar het is haar hele manier van praten. Ik dacht eerst dat ze een grap maakte, maar het is echt hoe zij praat.
Bizar! Ik zag vandaag ook een hip uitziend meisje in de trein een bijbel lezen en erin arceren (associeer ik altijd met Amerikaanse christenen).
Jongeren vinden sowieso gemeenschapszin weer wat belangrijker nu de wereld naar de klote gaat. De studentenverenigingen moeten sinds corona ook bijna allemaal weer loten, vrijwilligerswerk neemt toe en het type christendom dat nu populair is gaat ook samen met community. Het is zegmaar niet hoe ik het geloof ken met elke zondag in een duffe kerk, moet de eerste jonge bekeerling die op zondag in de krakende houten bankjes van de dorpskerk schuift nog tegenkomen.
Als je naar een openbare plek gaat en je telefoon mee hebt, log je dan uit van het forum?
- Ja
- Nee
- Nog nooit over nagedacht
0 stemmers
Waarom?
Ik ben nog nooit uitgelogd
Waarom zou ik mezelf die ergernis aan doen
Ik weet mijn wachtwoord niet eens, zo lang ben ik al ingelogd
Vroeger was EGF zo herkenbaar met dat oranje en roze, maar dit is (met het thema dat ik heb iig) gewoon neutraal. Boeit me ook echt nul als iemand het wel zou zien trouwens.
Heb jij de app of log je altijd in via de website?