Ik vind dat ‘harde’ laagje juist lekker!
Maar goed, als je zo’n vies lekkere mora magnetron saté hebt vindt ik die droge stukjes satésaus ook het lekkerste ![]()
Ik vind dat ‘harde’ laagje juist lekker!
Maar goed, als je zo’n vies lekkere mora magnetron saté hebt vindt ik die droge stukjes satésaus ook het lekkerste ![]()
Hahaha same ![]()
Maak jij je zorgen om het Nipah virus?
Edit: syWert niet syBert
0 stemmers
Bedoel je sywert
Ja
maar heb verloren van autocorrect
Heb jij schurft gehad?
0 stemmers
Speaking of Sywert, wanneer is het hoger beroep van die zaak?
Ik maak me sinds ik voor het eerst iets over Hendra/Nipah virussen las daar regelmatig zorgen om maar ik wist niet dat daar nu mogelijk een reële reden voor was?! Dacht altijd ja Australië zit vol gevaarlijke shit gewoon lekker uit de buurt blijven
Gekregen van een kat die ik tijdelijk verzorgde
Al die forummers nemen het mee daar vandaan
Ik weet niet ik vind het onprettig dat het open en bloot te bekijken is ofzo
Dus ja ik log altijd uit
@Zoeva de website
Ik kijk de laatste tijd veel video’s met home makeovers, en het valt me zo vaak op dat ze beddengoed meteen uit de verpakking op hun bed doen. Dus nu vroeg ik me af of mensen dat echt doen, en het niet eerst wassen?
0 stemmers
Hetzelfde met kleren. Mensen die kleren dragen en dan zit het kaartje er nog aan?
Was jij kleren wanneer je het hebt gekocht?
0 stemmers
Vooral omdat het vaak stinkt ![]()
Heb ooit in een kledingwinkel gewerkt, en bij het uitpakken van kleding stonk het zo naar chemicaliën, dat ik kleding sindsdien altijd direct heb gewassen na aankoop.
Als je ziet hoeveel mensen iets aanproberen (in de zomer vaak ook nog met een bezweet lichaam), wil je het ook vrijwillig wassen voor het dragen.
Ik heb in een snackbar gewerkt en vooral in rush hour is eerst bakken en dan inkeping echt niet te doen. Ik moest ‘s ochtends al 100 frikandellen insnijden ![]()
Ligt er echt aan wat het is. Ondergoed was ik altijd en hemdjes, t-shirts en alles wat makkelijk te wassen is ook. Maar kleding die ik überhaupt zo min mogelijk was zoals wollen vesten, blazers of jeans die leg ik zo in de kast. Tenzij het bijv. zo’n stinkjeans is.
Het is ook makkelijker qua voorbereiding en doordat de inkeping er al zit gaat hij wat meer open staan. Kan de saus er beter in.
Ik vind yoghurt lekker maar “te koud” om mee te ontbijten. Kan dat ‘s ochtends echt niet hebben. Herken je dit?
0 stemmers
En in de avond moet mijn nagerecht ook altijd een poosje staan om op temperatuur te komen