Stel je persoonlijke vraag #57

Frikandel speciaal…

• Eerst inkeping maken dan frituren
  • Eerst frituren dan inkeping maken

0 stemmers

Mijn favoriete snackbar maakt eerst de inkeping en frituurt dan, en ik vind dat jammer want dan wordt die snijzijde ook hard/zoals de buitenkant en ik heb liever meer binnenkant haha.

2 likes

Ik vind dat ‘harde’ laagje juist lekker!

Maar goed, als je zo’n vies lekkere mora magnetron saté hebt vindt ik die droge stukjes satésaus ook het lekkerste :sweat_smile:

4 likes

Hahaha same :joy:

1 like

Maak jij je zorgen om het Nipah virus?

Edit: syWert niet syBert

• Ja
  • Ja, mijn immuunsysteem is een illusie
  • Ja, ik heb iemand met een zwakke gezondheid in mijn bubbel
  • Ja, ik wil geen nieuwe lockdown :sob:
  • Nee
  • Nee, ik leef in ontkenning
  • Nee, wat maakt het uit we gaan toch dood door de oorlog
  • Waar is Sybert?
  • Nee, het universum regelt dit wel
  • Nee, lockdown here we come :star_struck:
  • Ik wacht tot TikTok paniek zaait
  • Brb ik ga vast wc-papier kopen
  • Zin in de schoen keuzes van Hugo
  • Het wat?
  • Is dit weer een ding?

0 stemmers

1 like

Bedoel je sywert

1 like

Ja :joy: maar heb verloren van autocorrect

2 likes

Heb jij schurft gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Speaking of Sywert, wanneer is het hoger beroep van die zaak?

Ik maak me sinds ik voor het eerst iets over Hendra/Nipah virussen las daar regelmatig zorgen om maar ik wist niet dat daar nu mogelijk een reële reden voor was?! Dacht altijd ja Australië zit vol gevaarlijke shit gewoon lekker uit de buurt blijven

1 like

Gekregen van een kat die ik tijdelijk verzorgde

1 like

Al die forummers nemen het mee daar vandaan

11 likes

Ik weet niet ik vind het onprettig dat het open en bloot te bekijken is ofzo

Dus ja ik log altijd uit

@Zoeva de website

Ik kijk de laatste tijd veel video’s met home makeovers, en het valt me zo vaak op dat ze beddengoed meteen uit de verpakking op hun bed doen. Dus nu vroeg ik me af of mensen dat echt doen, en het niet eerst wassen?

• Ik was beddengoed voordat ik het voor het eerst gebruik
  • Ik maak mijn bed rustig op met beddengoed ongewassen direct uit de verpakking
  • Anders?

0 stemmers

4 likes

Hetzelfde met kleren. Mensen die kleren dragen en dan zit het kaartje er nog aan?
Was jij kleren wanneer je het hebt gekocht?

• Ja ik was het direct na aankoop
  • Ja voordat ik het de eerste keer draag, maar dat wassen duurt vaak nog even
  • Nee, ik haal wel de kaartjes eraf maar het gaat zo in mijn kast
  • Nee, ik hang het met kaartje en al in de kast

0 stemmers

Vooral omdat het vaak stinkt :joy:

7 likes

Heb ooit in een kledingwinkel gewerkt, en bij het uitpakken van kleding stonk het zo naar chemicaliën, dat ik kleding sindsdien altijd direct heb gewassen na aankoop.

Als je ziet hoeveel mensen iets aanproberen (in de zomer vaak ook nog met een bezweet lichaam), wil je het ook vrijwillig wassen voor het dragen.

8 likes

Ik heb in een snackbar gewerkt en vooral in rush hour is eerst bakken en dan inkeping echt niet te doen. Ik moest ‘s ochtends al 100 frikandellen insnijden :joy:

5 likes

Ligt er echt aan wat het is. Ondergoed was ik altijd en hemdjes, t-shirts en alles wat makkelijk te wassen is ook. Maar kleding die ik überhaupt zo min mogelijk was zoals wollen vesten, blazers of jeans die leg ik zo in de kast. Tenzij het bijv. zo’n stinkjeans is.

3 likes

Het is ook makkelijker qua voorbereiding en doordat de inkeping er al zit gaat hij wat meer open staan. Kan de saus er beter in.

2 likes

Ik vind yoghurt lekker maar “te koud” om mee te ontbijten. Kan dat ‘s ochtends echt niet hebben. Herken je dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like