Stel je persoonlijke vraag #57

En in de avond moet mijn nagerecht ook altijd een poosje staan om op temperatuur te komen

5 likes

In de zomer juist chill maar moet er in de winter niet aan denken ‘s ochtends

7 likes

Met kwark e.d. geen moeite mee, maar heb dit wel met overnight oats. Voelt gewoon heel koud aan mijn tanden, terwijl het in dezelfde koelkast staat als mijn kwark maar goed. Denk omdat alles waar je op kauwt ook koud is.

4 likes

Ja, daarom doe ik het altijd even 30sec in de magnetron zodat de kou eraf is. Koud water drink ik ook niet koud-koud maar meng het met wat gekookt water. Het doet allemaal niet zeer aan mijn tanden hoor maar vind het gewoon te koud en ongezellig haha

8 likes

Haal het daarom meteen eruit als ik wakker ben en eet het dan pas op als ik aangekleed ben.

2 likes

Ja, krijg dat echt niet naar binnen in de ochtend. Ik eet veel liever rijst of soep of een gebakken ei ofzo.

2 likes

Ja, van mn ex die vreemd was gegaan en die dat uiteraard ontkende. Ik geloofde hem :gun:

Omg, 100%. Ik snap niet hoe mensen het doen, zo’n koude klets op je lege maag :sob:

2 likes

Ja en dit was echt traumatisch :sob: weet ook niet door wie of wat ik het heb opgelopen destijds

1 like

Als ik snachts naar de wc moet haal ik m’n overnight oats uit de koelkast en dan zijn ze heerlijk op kamertemperatuur als ik wil ontbijten :raised_hands:t2:

3 likes

Voelt januari voor jullie ook echt extreem lang?

• Nee, gewoon even lang als elke andere maand met 31 dagen
  • Nee, juist voorbij gevlogen
  • Ja wtf hoezo is het al 83 dagen januari

0 stemmers

Dit is by far de langste januari sinds mijn 33 jarige bestaan.

12 likes

Deze januari voelt letterlijk alsof heel Q1 er al op zit

9 likes

Februari voelt inmiddels als een mythe, eerst zien dan geloven

7 likes

Voelt het alsof 8% van 2026 al voorbij is?

• Ja
  • Nee eerder 20%
  • Nee eerder 2%

0 stemmers

Elk jaar een van mn ergernissen, dat gezeur (sorry) dat januari zo lang duurt

31 likes

Ik heb dit normaal dus altijd. Maar dit jaar de keuze gemaakt om begin februari op vakantie te gaan. Helpt zo erg voor het gevoel van die eindeloze winterweken!

3 likes

Haha fair maar t voelt écht erger dit keer :sob:

2 likes

Mogelijk zijn dit dezelfde mensen als die dry January doen

8 likes

Ik vond het begin van januari heeeel snel gaan en het laatste deel voelt echt als 5 weken

2 likes