Stel je persoonlijke vraag #57

Poep jij in de club/de danskroeg?

• Ja, “altijd”
  • Nee
  • Ja, als het echt moet

0 stemmers

Als je nee hebt gestemd, heb jij een mening
  • Nee, boeit me niet
  • Ja, goor als mensen dat doen en dan weer de dansvloer op gaan
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Uitleg:
Heb dit nu paar keer op tiktok voorbij zien komen dat mensen het echt bizar vinden dat mensen kakken in een club en dan weer de dansvloer op gaan alsof er niks is gebeurd.

1 like

Wtf :joy: mensen zijn raar

4 likes

Ik heb nee gestemd maaaasr op een festival moet ik wel is kakken door stimulerende middelen

4 likes

Welke van de twee mensen, de kakkers of de ik vind het vies mensen? :skull:

Ik vind het vies mensen. Moet je 2u in quarantaine na het kakken ofzo?

6 likes

Ja ik ga voornamelijk uit in de scene waar drugs wordt gebruikt, dus het is best normaal. Nice is t niet, maarja t is zo haha

@Hippe_kikker hahah oke top! Dacht al

1 like

Ik snap nooit zo goed waarom mensen niet gewoon naar de wc gaan als ze moeten poepen. Waar ze ook buiten de deur zijn. Het alternatief (het ophouden) lijkt mij toch echt veel kutter, zeker als je nog lang niet thuis bent.

31 likes

Poepangst is wel een reëel ding, he ik zelf ook wat last van. Maar soms moet het gewoon echt

1 like

Ik vind poepen op een andere wc dan m’n lievelings thuis al minder fijn, laat staan buiten de deur. Zou willen dat ik overal chill kon haha.

Alleen waarom het vies zou zijn in een club? Gaan al die mensen dan thuis douchen na het poepen of zo.

10 likes

Dat geloof ik best, maar kan mij niet voorstellen dat dat voor iedereen geldt. Ik weet nog van de middelbare school (eeuwen geleden) dat er ook veel meiden waren die het gewoon vies vonden. En die hielden het dan maar op. Vond ik totaal niet logisch.

@Bunnyslippers Ik snap zeker dat het thuis een stuk fijner is. Maar is dat dan reden om gewoon niet buiten de deur te gaan? Lijkt mij zo onpraktisch als je nodig moet.

1 like

Nee hier ben ik het helemaal mee eens hoor! Vind het belachelijk dat poepen buiten de deur een ding is, probeer er ook echt zelf overheen te stappen en open over te zijn met vrienden. Dat gaat steeds beter.

Ik ben opgegroeid met de gedachte “vrouwen poepen niet” :sob: dus zal wel daardoor komen.
Mijn moeder is er nog steeds moeilijk over tot op heden

kan jij poepen buiten de deur?

• ja boeit me 0
  • liever niet maar doe het soms wel
  • alleen in uiterste noodgevallen als het echt niet anders kan
  • nee letterlijk nooit
  • anders?

0 stemmers

Tenminste wel op vakantie ofzo als je dan een huisje hebt (maar dan pas op dag drie ofzo) maar niet bij een dagje weg oid (zo vatte ik de vraag op)

3 likes

ja ik bedoel dat inderdaad! vakantie vind ik ook kut maar beter dan buitenshuis wel haha en idd eerste paar dagen niet

1 like

Ik heb best een heftige spastische darm, dus als ik moet dan moet ik echt heel nodig
 Shit happends

9 likes

Ik wilde al zeggen dat ik het luxe vind dat je de keuze hebt of je wel of niet wil :joy:. Mijn PDS geeft me geen keuze haha.

13 likes

Ik heb na al die jaren mezelf wel kunnen aanleren (?) dat ik op plekken waar ik vaak kom (en dus vertroiwd voelen) wel kan gaan. Bijvoorbeeld op mijn werk of bij mijn schoonouders als we daar logeren kan het gelukkig wel.

Moet wel zeggen dat het op werk kan omdat het een gigantisch gebouw is met veel toiletten, waardoor anderen er niet perse last van hebben. In de zin van: het toilet is bezet door mij maar dan zijn er in dezelfde ruimte nog 3 andere toiletten en anders een verdieping lager of hoger ook weer.

1 like

ja dit :joy: autobahntoiletten, aprĂšs-ski berghutten, beachbar noem maar op, ben overal al geweest :joy:

1 like

Als je op voorhand weet bij welk restaurant je gaat eten, bekijk je dan de kaart al online?

• Altijd
  • Meestal wel
  • Meestal niet
  • Nooit

0 stemmers

3 likes

Meerdere keren :nerd_face: vroeger uit angst/dwang (controlegedrag uit angst om misselijk te worden, dus alvast checken of er “veilige” gerechten waren), nu gewoon uit voorpret

2 likes