Ik denk wel dat mijn idee van extreme gevallen nogal breed is
Maar ik denk dat veel mensen met wat geld of bekendheid wel domme dingen doen of zeggen (of ja sowieso iedereen wel) dus ik hoef iemand niet een geweldig persoon te vinden om diens werk te waarderen. Sterker nog, ik vind dat we allemaal te veel (willen) weten over artiesten en vroeg of laat kan dat alleen maar tegenvallen. Ik zoek het dus ook niet op.
Hoe dik besmeer jij een boterham met boter? (Als je dat nooit doet gewoon niet stemmen)
Als ik (room)boter op brood doe is dat ook het enige beleg met wat zoutvlokken.
Werk jij als schoonmaker?
- Ja
- Nee
- Ik werk niet
0 stemmers
Wel heel lang gedaan als vakantie en bijbaantje. Vond dat best wel leuk omdat ik soms op plekken kwam waar ik normaal niet zou komen.
Ik vind dat er eigenlijk bij nummer 1 al aardig veel boter op zit haha
What the hell!? Hebben mensen dit? Je tilt je pan toch vaak op tijdens bakken, roerbakken etc. Als het uitgaat is toch echt niet normaal?
Die van ons doet dat ook, maar wel pas na een minuut ofzo dus als je even wil schudden dan blijft ie gewoon aan.
Ik kom er door deze poll achter dat ik echt heel veel boter (zoals bij 3) gebruik, maar ik doe het niet standaard op brood alleen als ik er echt zin in heb of inderdaad alleen een goede roomboter met een beetje zout @Desalnietteplus
Aanleiding van deze poll was de geshockeerde reactie van iemand toen ik dit op een bolletje met kaas smeerde maar blijkbaar is dat ook wel terecht ![]()
Ja oké je schudt niet een minuut lang. Dacht dat er bedoeld werd als je de pan al optilt.
Als ik goede roomboter eet doe ik ook veel. Maar ik smeer ook nog wel eens iets plantaardigs en dan vind ik een laag echt vies
Wat gebruik je standaard?
- Roomboter
- Margarine
- Halvarine
- Iets anders
0 stemmers
Weet eigenlijk niet. Zo’n kuipje goede start maar dan huismerk. Wij noemen het broodsmeer want boter is het niet natuurlijk
Wat is de toegevoegde waarde van boter op je brood?
Toen ik noodgedwongen een aantal dagen bij mn ouders moest blijven vanwege een breuk kwam ik er wel achter dat ik het niet eens ben over boter haha.
Ik vind boter best wel vies:
Een beschuit met kaas:
- Met boter
- Zonder boter
0 stemmers
Jaaaa die is van ATAG. Echt een droom, Celsius Cooking heet het.
Is lekker
Haha gatverdamme. Maargoed, veel amerikanen smeren bijv. Mayo als een soort boter op hun brood
Welke saus zou je echt missen als het nergens meer te koop is, van deze dus he! Ja ik weet dat er meerdere sauzen zijn
- Curry
- Mayonaise
- Ketchup
0 stemmers
Ik ben echt teleurgesteld als ik ergens friet wil eten en ze hebben er geen deftige mayo. En Hellmans is geen mayonaise, heeft de kleur van de dood.
Ik hoef geen mayo zolang frietsaus bestaat ![]()