Inductie?
- Fantastisch, echt het beste om op te koken!
- Liever gas maar ok
- Vreselijk
0 stemmers
Dit zijn de opties ok
Inductie?
0 stemmers
Dit zijn de opties ok
Het grootste voordeel is hoe makkelijk je je plaat kan schoonmaken. Ideaal.
Maar met gas vind ik wel dat je meer controle hebt over de pitten.
Ik heb een huis zonder gas maar ik heb er echt spijt van dat ik niet gewoon voor een gasfornuis ben gegaan en dan met gasflessen ofzo. Ik heb een goede kwaliteit inductieplaat maar het is gewoon kut.
Oja en mân geliefde wokpan is ook aan het verstoffen want wtf is wokken op een inductie.
Okok
Wil eraan toevoegen dat ik, in mijn eigen huis, toch altijd voor inductie zou kiezen ivm veiligheid.
Van gas, naar inductie, naar gas gegaan en nu sinds kort weer inductie (verhuisd, nieuwe keuken etc.) en ik vind het weer heerlijk koken hoor! Het is wel een beetje zoân welk camera merk is beter, Canon of Nikon, discussie: zoveel mensen, zoveel meningen haha
geloof jij in âseparate the art from the artistâ? met âextreme gevallenâ kun je denken aan kanye, jk rowling, r. kelly bijvoorbeeld en bij âkleine dingenâ gewoon ariana grande die aan een donut likt oid
0 stemmers
Ik zit toevallig buiten tijdens dat alarm maandelijks. En het gaat allemaal door elkaar heen door alle wijken van de stad qua tijd. Hahaha we vinden het wel grappig
.
Maar ja het is helaas nodig.
Anoniem, ken jij mensen die bang worden van dit alarm?
0 stemmers
Als jij een kunstwerk anders interpreteert dan de kunstenaar. Prima en volgens mij is dat ook de originele betekenis van death of the author
Maar ik ben zelf van mening dat een kunstenaar altijd iets van zichzelf in zijn/haar werk zet. En daardoor kun je die twee dingen scheiden.
Dat jij Hitchcock films kijkt, terwijl hij actrices geestelijk mishandelde (zie Tippi Hedren). Prima, die man is lang en breed dood en verdient niks meer aan zijn werk. Hetzelfde geldt voor Roald Dahl.
Maar Harry Potter spullen nog kopen, terwijl J.L Rowling nog leeft en het geld gebruikt om haar terf propaganda te verspreiden. Kan ik met mijn kop niet bij
ja ik snap het met mensen als jk rowling bijvoorbeeld ook echt niet. en chris brown die nog altijd zalen uitverkoopt, vooral vrouwen die daar dan naartoe gaan vind ik echt misselijkmakend. maar bijv een fetty wap die heeft vastgezeten voor drugsbezit boeit me dan weer echt niet (oke niet een heeel klein ding maar in deze wereld waarop half beroemd amerika in de epstein files staat wel)
Denk je dat het helpt mensen meer bewust te maken bij het hebben en of krijgen van kinderen om te zeggen i.p.v âwe krijgen een baby, dat is maar 12 maanden op het hele mensenleven . " We krijgen een mensâ.
0 stemmers
En waar maak je ze dan bewust van?
Ik denk dat de doorsnee ouder wel snapt dat die baby uitgroeit tot iets groters.
Ik denk dat je er een leven lang aan vast zit, in plaats van alleen het eerste jaar? Ik mag toch hopen dat je dat beseft voor je eraan begint, jeetje
@Kauai Ik heb thuis keramisch dat vind ik echt zoveel beter dan inductie (gasloos wonen), als ik op vakantie op inductie moet koken heb ik echt altijd ruzie met dat ding.
Nouja volgens mn collega dat een baby dus ook een kut puber (in haar geval) kan zijn. En zij had het toch wel wat meer geromanticeerd. Dus ze waarschuwt me daar al bijna 2 jaar voor. En ja eigenlijk dat ze liever zonder wil.
Mwah
Over inductie: dat zoveel mensen pro zijn biedt wel hoop!
Ik vroeg aan mn vader of hij nu in deze tijd kinderen zou willen. Dus bijv. als hij weer 32 oid was in deze tijd. Hij zei direct, nee absoluut niet. Hahaha. Hij zegt ook vaak, doe het niet het is niet nodig geniet van dit leven.
anoniem, wil jij kinderen?
0 stemmers
De proâs voor gas snap ik nog maar ik ken echt niemand die keramische kookplaten beter vindt haha. Ben wel benieuwd waarom eigenlijk? Het duurt langer met opwarmen, je moet de pan precies goed zetten, het kost veel meer energie en heeft geen uitbreidbare kookzones. Maakt verder even makkelijk schoon. Dus wat zijn dan de voordelen?
Behalve dat je natuurlijk altijd aan een ander fornuis moet wennen. Als ik kook in iemand anders zân keuken moet ik ook altijd even wennen, omdat het niet exact hetzelfde werkt.
Even over kookplaten gesproken, er schijnen nu kookplaten te zijn waarbij je alleen een soort placemat op het keukenblad gooit? En ja dan kan je dus koken. Wtf
Ik ben vooral geĂŻnteresseerd om ooit de versie te hebben dat je ook exact de graden kan instellen, lijkt me vet handig. Volgens mij had @George me hier ooit over verteld.
Vind inductie wel het fijnst om op te koken. Lekker snel. Schoon. Precies. Beter voor het leefklimaat in huis. Love de afzuiging naar beneden ook. Maar ik heb wel een Bora van âŹ3500. Als ik dat budget niet had dan liever een goedkoop gasfornuis dan een goedkope inductiekookplaat.
En ik mis idd het wokken en paprikaâs grillen op de vlammen. Maar goed voor wokken is een gemiddeld goedkoop gasfornuis ook niet krachtig genoeg.