Stel je persoonlijke vraag #57

Ja je hebt toch ook platen die helemaal verwerkt zijn in je aanrecht, dan staat daar een stipje oid op waar je pan neer moet zetten en de bediening zit dan in een lade. Lijkt me helemaal chill want dan heb je ook geen randjes waar vuil tussen kan komen.

4 likes

Voor mij is het voordeel dat het warm blijft, dus als ik de pan optil om op te schudden ofzo heb je niet dat gepiep van uit en weer aan, ik weet inmiddels precies op welke stand het eten kan en wanneer de plaat uit (want het gaart door) en alle pannen die ik heb kunnen er gewoon op

Uiteraard ben ik hier aan gewend en zal in de gemiddelde Landal geen dure inductie zitten dus ik ben bevooroordeeld, maar zolang mijn keramische het blijft doen zal ik m niet inwisselen

Ah ja dan is het meer dat je je eigen plaat gewend bent dan een algemeen iets, dat bedoelde ik meer. Logisch dat je hem dan niet inwisselt als hij nog goed is, maar dacht meer als echte aanrader.

Dat optillen is ook een functie voor, dus dan heb je er geen last van (pauzeknop). Pannen vervangen doe je natuurlijk ook maar 1x (en meeste werkte eigenlijk bij mij.)

Ik gok idd dat in die huisjes een budget versie zit. Zou ik ook doen haha.

2 likes

Dat iedereen z’n voorkeuren heeft lijkt me logisch maar het is me eigenlijk in elke shit keuken met ditto pannen in elk vakantiehuisje waar ik heb gezeten wel gelukt om een ei of pannenkoek te bakken. Let 2026 be the year you learn to cook babes

30 likes

Klopt, die werken met een soort magneten die heet kunnen worden. Zodra je de placemat weghaalt is die plek afgekoeld en kan je het weer als aanrecht gebruiken.

4 likes

Ik kan het heel moeilijk los zien. Heb niks meer van Neil Gaiman gelezen sinds dat verhaal over hem. Marion Zimmer-Bradley was één van mijn favoriete auteurs vroeger maar ik zou nooit meer een boek van haar aanraken nu. Voor mij sijpelt de narigheid echt door in het werk.

Bij JK Rowling vind ik het het allernaarst. Ik was een mega Harry Potter-fan als kind dus die hele wereld is extreem nostalgisch voor mij, maar ik kan het nu niet meer los zien van haar hatelijke beschimmelde meningen. Elke keer dat ik nu bijvoorbeeld een nieuwtje zie over die nieuwe HBO-serie dan kan ik alleen maar aan haar haat voor transvrouwen denken.

Met muziek heb ik het vreemd genoeg minder, ik kan nog prima naar Die Antwoord en Red Hot Chilli Peppers luisteren ook al zijn die schijnbaar ook reuze problematisch

3 likes

In vakantiehuisjes moet je toch gewoon gourmetten en je haar verven in de badkamer

18 likes

Ik denk wel dat mijn idee van extreme gevallen nogal breed is :joy: Maar ik denk dat veel mensen met wat geld of bekendheid wel domme dingen doen of zeggen (of ja sowieso iedereen wel) dus ik hoef iemand niet een geweldig persoon te vinden om diens werk te waarderen. Sterker nog, ik vind dat we allemaal te veel (willen) weten over artiesten en vroeg of laat kan dat alleen maar tegenvallen. Ik zoek het dus ook niet op.

7 likes

Hoe dik besmeer jij een boterham met boter? (Als je dat nooit doet gewoon niet stemmen)

1 like

Als ik (room)boter op brood doe is dat ook het enige beleg met wat zoutvlokken.

11 likes

Werk jij als schoonmaker?

• Ja
  • Nee
  • Ik werk niet

0 stemmers

2 likes

Whaha 4 is boter met brood ipv andersom

@Bunnyslippers Ja dat snap ik hoor dat je niet de duurste platen in zo’n huisje zet, maar dat moedigt niet aan om zelf ook eentje te nemen
Pannenkoeken bakken doe ik niet op vakantie trouwens :smile:

2 likes

Wel heel lang gedaan als vakantie en bijbaantje. Vond dat best wel leuk omdat ik soms op plekken kwam waar ik normaal niet zou komen.

5 likes

Ik vind dat er eigenlijk bij nummer 1 al aardig veel boter op zit haha

8 likes

What the hell!? Hebben mensen dit? Je tilt je pan toch vaak op tijdens bakken, roerbakken etc. Als het uitgaat is toch echt niet normaal?

3 likes

Die van ons doet dat ook, maar wel pas na een minuut ofzo dus als je even wil schudden dan blijft ie gewoon aan.

2 likes

Ik kom er door deze poll achter dat ik echt heel veel boter (zoals bij 3) gebruik, maar ik doe het niet standaard op brood alleen als ik er echt zin in heb of inderdaad alleen een goede roomboter met een beetje zout @Desalnietteplus

Aanleiding van deze poll was de geshockeerde reactie van iemand toen ik dit op een bolletje met kaas smeerde maar blijkbaar is dat ook wel terecht :joy:

3 likes

Ja oké je schudt niet een minuut lang. Dacht dat er bedoeld werd als je de pan al optilt.

Als ik goede roomboter eet doe ik ook veel. Maar ik smeer ook nog wel eens iets plantaardigs en dan vind ik een laag echt vies

2 likes

Wat gebruik je standaard?

• Roomboter
  • Margarine
  • Halvarine
  • Iets anders

0 stemmers

2 likes