Stel je persoonlijke vraag #57

Smaak

5 likes

Verschilt. Als ik het als ondergrond gebruik voor bijv. kaas of hagelslag: 1. Als het het beleg is, zoals op een getoaste boterham of stokbroodje: 2 of 3.

En ik gebruik ook andere boter als ondergrond, namelijk Becel (de gele variant). Gewoon zodat het beleg beter plakt. Om dik te smeren de roomboter van Lurpak met zout, of als ik echt fancy wil doen deze:

5 likes

Ik hoop dat Calvé of Devos Lemmens net als Lotus speculoos aan een internationale expansie beginnen.

4 likes

Anders valt je hagelslag eraf.

2 likes

Welk land is een beter sausland?

• Nederland, we hebben een sauzenhart
  • BelgiĂ« niet, die hebben geen sauzenhart

0 stemmers

2 likes

Welke sauzen hebben jullie dan wel of zijn jullie meester in? :laughing:

2 likes

Ons eten is doorbakken vlees en stukgekookte groenten dus er is een industrie aan flessen op smaak gemaakt vet om overal overheen te gooien

22 likes

Joppiesaus :star_struck::star_struck:

11 likes

Vleesjus uit een knorpakket associeer ik wel met Nederland, I’ll give you that

7 likes

En nog is 75% van die saus niet te pruimen. Gore zoete fritessaus :face_vomiting:

5 likes

Gesproken als iemand die onbekend is met Broodje Unox saus.

14 likes

Ik voel me nooit meer allochtoon dan bij een bbq in Nederland waar flessen Calve in alle kleuren van de regenboog op tafel staan of als ik mijn vriend een frikandel speciaal zie eten. Ik ken ook eigenlijk geen ander land waar zo hevig op sauzen wordt geleund behalve mss Amerika?

5 likes

SHASHLIK SAUS :hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face:

Gooi dat over alle stukken vlees die ik 1 x per jaar eet, echt een nectar van de Goden :sweat_drops:

6 likes

Hoezo eet je patattt?

• Als transportatie voor mijn S A U S
  • Gewoon aardappel is lekker
  • Ik ga nu zeiken over dit woord

0 stemmers

3 likes

Welke lobby zit achter smaakjes aan dingen geven die geen echte smaak zijn?? Net als met chips?? Nederlanders: hmm nee de peper in mijn macaroni verspakket is mij te exotisch hoor. Ook Nederlanders: oeh Jammie Lays heeft een nieuwe smaak appel & broodje frikandel!!

35 likes

Andalouse, samouraï, Brasil, américaine, piccalilly, tartare maison, bicky en dan vergeet ik er nog een paar. Maar er gaat niets bovenop een vers geklopte béarnaise of poivre flambée :heart:

16 likes

Ai shit heb me zelden zĂł Nederlands gevoeld want inderdaad de pepers uit de verspakketten of hello fresh zakken halen hier de pan niet :smiling_face_with_tear:

9 likes

Ja nouja voor zover mijn ervaring is RANCH echt een ding

Is niet van jullie, is Engels

En samurai komt door ons want zonder ons hadden jullie geen sambal gehad. Een dankjewel is op z’n plaats.

3 likes

Respect voor België trouwens want de Crocky Bitterbal chips zijn echt fucking lekker en hebben zowel de smaak als ook de sensatie van een echte bitterbal.

Crocky is sowieso wel echt een topmerk.

6 likes