Stel je persoonlijke vraag #57

Weet eigenlijk niet. Zo’n kuipje goede start maar dan huismerk. Wij noemen het broodsmeer want boter is het niet natuurlijk

Wat is de toegevoegde waarde van boter op je brood?

1 like

Toen ik noodgedwongen een aantal dagen bij mn ouders moest blijven vanwege een breuk kwam ik er wel achter dat ik het niet eens ben over boter haha.

Ik vind boter best wel vies:

Een beschuit met kaas:

• Met boter
  • Zonder boter

0 stemmers

1 like

Jaaaa die is van ATAG. Echt een droom, Celsius Cooking heet het.

2 likes

Is lekker

8 likes

Haha gatverdamme. Maargoed, veel amerikanen smeren bijv. Mayo als een soort boter op hun brood

Welke saus zou je echt missen als het nergens meer te koop is, van deze dus he! Ja ik weet dat er meerdere sauzen zijn

• Curry
  • Mayonaise
  • Ketchup

0 stemmers

Ik ben echt teleurgesteld als ik ergens friet wil eten en ze hebben er geen deftige mayo. En Hellmans is geen mayonaise, heeft de kleur van de dood.

6 likes

Ik hoef geen mayo zolang frietsaus bestaat :face_exhaling:

11 likes

Smaak

5 likes

Verschilt. Als ik het als ondergrond gebruik voor bijv. kaas of hagelslag: 1. Als het het beleg is, zoals op een getoaste boterham of stokbroodje: 2 of 3.

En ik gebruik ook andere boter als ondergrond, namelijk Becel (de gele variant). Gewoon zodat het beleg beter plakt. Om dik te smeren de roomboter van Lurpak met zout, of als ik echt fancy wil doen deze:

5 likes

Ik hoop dat Calvé of Devos Lemmens net als Lotus speculoos aan een internationale expansie beginnen.

4 likes

Anders valt je hagelslag eraf.

2 likes

Welk land is een beter sausland?

• Nederland, we hebben een sauzenhart
  • België niet, die hebben geen sauzenhart

0 stemmers

1 like

Welke sauzen hebben jullie dan wel of zijn jullie meester in? :laughing:

2 likes

Ons eten is doorbakken vlees en stukgekookte groenten dus er is een industrie aan flessen op smaak gemaakt vet om overal overheen te gooien

22 likes

Joppiesaus :star_struck::star_struck:

11 likes

Vleesjus uit een knorpakket associeer ik wel met Nederland, I’ll give you that

7 likes

En nog is 75% van die saus niet te pruimen. Gore zoete fritessaus :face_vomiting:

5 likes

Gesproken als iemand die onbekend is met Broodje Unox saus.

14 likes

Ik voel me nooit meer allochtoon dan bij een bbq in Nederland waar flessen Calve in alle kleuren van de regenboog op tafel staan of als ik mijn vriend een frikandel speciaal zie eten. Ik ken ook eigenlijk geen ander land waar zo hevig op sauzen wordt geleund behalve mss Amerika?

5 likes