SHASHLIK SAUS ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi dat over alle stukken vlees die ik 1 x per jaar eet, echt een nectar van de Goden ![]()
SHASHLIK SAUS ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi dat over alle stukken vlees die ik 1 x per jaar eet, echt een nectar van de Goden ![]()
Hoezo eet je patattt?
0 stemmers
Welke lobby zit achter smaakjes aan dingen geven die geen echte smaak zijn?? Net als met chips?? Nederlanders: hmm nee de peper in mijn macaroni verspakket is mij te exotisch hoor. Ook Nederlanders: oeh Jammie Lays heeft een nieuwe smaak appel & broodje frikandel!!
Andalouse, samouraï, Brasil, américaine, piccalilly, tartare maison, bicky en dan vergeet ik er nog een paar. Maar er gaat niets bovenop een vers geklopte béarnaise of poivre flambée ![]()
Ai shit heb me zelden zó Nederlands gevoeld want inderdaad de pepers uit de verspakketten of hello fresh zakken halen hier de pan niet ![]()
Ja nouja voor zover mijn ervaring is RANCH echt een ding
Is niet van jullie, is Engels
En samurai komt door ons want zonder ons hadden jullie geen sambal gehad. Een dankjewel is op z’n plaats.
Respect voor België trouwens want de Crocky Bitterbal chips zijn echt fucking lekker en hebben zowel de smaak als ook de sensatie van een echte bitterbal.
Crocky is sowieso wel echt een topmerk.
Nu heb ik enorme zin in een bicky burger.
Maar eten de Engelsen het op frieten? Waarom het warm water uitvinden, als het al bestaat. Dus ja, uitgevonden door Engelsen en dan geef ik jullie credit voor de sambal maar wij brachten het naar een hoger niveau

Mijn schoonouders over alles

Maar dit oprecht wel lekker vind ik
niet op een boterham met kaas maar op een goed belegd broodje vind ik t echt prima.
Ook een aanrader: als je een tosti in de pan maakt de buitenkant met mayo insmeren ipv met boter (ja dit is categorie vieslekker)
Ze noemen het ook “ketjap”
Deze vragen naar aanleiding van een gesprek hier, ik ben niet op zoek naar namen en rugnummers maar gewoon of het in theorie kan
Ben je geboren tussen 1995 en 2000?
0 stemmers
Voor de ja stemmers
Woonde je als baby/dreumes in Drenthe?
0 stemmers
Nog eentje voor deze ja stemmers
Ging je toen naar een kinderdagverblijf?
0 stemmers
Dat ik je luier verschoond heb ![]()
Oh ken ik niet eens! Brander mayo is ook echt Nice trouwens, is noordelijk geloof ik:
Ik ken de Belgische sausgame helemaal niet, helemaal zin om daar boodschappen te doen!
Deze komt uit nederland, specifieker nog daadwerkelijk uit ons sauzenhart!!