Stel je persoonlijke vraag #57

Hahah oh
Ik ken de Nederlandse sausgame helemaal niet! Helemaal zin om boodschappen te doen bij mijn lokale Appie!

Heb de Brasil saus van @Daelyss verwisseld met “bikkel”. Ik moet alvast naar bed

4 likes

mijn vader is dit met ketjap manis. als hij op vakantie gaat neemt hij altijd een grote fles mee (ook voor een week) en in elk restaurant wil hij om ketjap vragen ookal is het een totaal andere keuken :sob: wel echte ketjap dus haha

verder mis ik hier de pindasausliefde wel. echt mn fave

4 likes

Ik heb pas mijn eerste ‘shit ik heb geen maggi in huis’ moment gehad en dat was heel deprimerend :older_woman:

2 likes

Wat zou jij liever hebben?

• Een psychose
  • Een innige vriendschap met Splinter Chabot

0 stemmers

3 likes

Ja ik hou ook van boodschappen doen in België maar sauzen haal ik toch liever in Nederland of Duitsland.

A propos Duitsland:

(screenshot van een oude post van @Tamara). Lekker op hartige broodjes al ben ik met remoulade niet supermerkvast, Walsdorf is ook een goed merk.

En wat @Zemraluani al zei:

:smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja Belgische sauzen winnen sowieso. Love joppie maar het is vooral vies-lekker

1 like

Ik heb daar naar gekeken toen ik een keuken ging uitzoeken, €13.000 voor 4 pitten :flushed::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

1 like

Mayo heb je in een paar minuten zelf gemaakt, bij curry zou ik niet weten waar te beginnen.

1 like

hahahahahaha maggi???

2 likes

ik ken iemand die bevriend met hem was en zij is een van de vervelendste en delusional mensen die ik ooit kende

liever even psychotisch dan forever zoals haar zijn

1 like

Geen grap, jup

ik moet huilen en lachen tegelijk

3 likes

Jawel ook

6 likes

• Ik zie niet wat hier aan de hand is?
  • Ozempic gebruikt loopt echt uit de hand hè?

0 stemmers

2 likes

Waarom kan ik deze niet vinden in de ah app :sob:

Jumbo en Plus hebben m

2 likes

Oliehoorn heeft sowieso geweldige sauzen! Zeedijk mayo (met kerrie), Brander idd maar ook hun gewone mayo is fantastisch.

8 likes

Sowieso saus :heart: Heb echt een kast vol. Neem uit het buitenland ook altijd wat sauzen mee naast snacks. Neem zelfs express Tupperwares mee zodat ik ze makkelijk in mijn koffer terug kan vervoeren als ik met het vliegtuig ga.

Ik vertrouw mensen ook niet die pat at eten zonder saus. Je kan ook elk mediocre chipje (tegenwoordig veel door gebrek aan zout) omtoveren tot een succes met een lekker dipsausje.

6 likes

Hahaha omg ik ken iemand die beide heeft (gehad)

1 like

Was jij als kind bang van een muziek artiest?

• Nee
  • Ja eentje
  • Ja meerdere

0 stemmers

1 like