Maar die calve potten zijn zo ruk! Er komt of niks uit of een gigantische klodder.
Die flesjes? Gewoon goed schudden met de dop er op, dan werkt het prima vind ik.
En voor het laatste beetje gebruik ik een flessenlikker.
Ja zo’n glazen flesje zoals die schaschlik. Ik zit er altijd mee te knoeien iig.
Heb jij een flessenlikker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan nog altijd lachen om zo’n video dat ze aan buitenlanders vragen wat een flessenlikker is en ze hebben echt geen idee. “Om de bloemen mooi bij elkaar te houden” “om de douche mee schoon te maken”.
Deze! Echt de beste maar nergens meer te krijgen volgens mij en de mijne is een beetje kapot na 15 jaar
Als ik m gebruik vragen gasten altijd waar ie vandaan is, idd mensen uit t buitenland zijn helemaal in awe haha
Oh ik gebruik dit gewoon als spatel. Niet perse een aanrader want ik heb me door het ijzer ook verbrand. Ik heb het bij de Turkse supermarkt gekocht.
Ik heb dit nooit gezien als pannenlikker, ik vind dit gewoon een spatel. Of is ie heel flexibel?
Ik heb deze, maar gebruik hem alleen voor flessen passata, niet voor m’n vla.
Not worth it. Alle Belgische sauzen smaken zuur en naar azijn. Sorry not sorry.
Het maakt qua prijs ook helemaal niet uit. Toen ik in een koffiebar werkte heb ik het helemaal uitgerekend en de goedkoopste flessen prikwater waren uiteindelijk zelfs iets goedkoper dan de goedkope navullingen. Maarr de flessen prikwater waren slecht leverbaar en de navullingen niet, dus wij zijn alsnog overgegaan.
Het is een pannenlikker, geen flessenlikker (die uit de post van @Kauai ). Dus wel geschikt om je beslagkom goed leeg te krijgen met je cakebeslag, maar niet om je fles ketchup leeg te maken, daar past het niet in. Of het moet een kleine variant zijn, maar een pannenlikker is normaal gezien groter dan een flessenlikker en heeft een andere vorm.
Jaaa die heb ik ook! Echt een heel fijn ding.
Oja ik zeg het zelf ook verkeerd. Ik zeg zelf ook nooit pannenlikker haha dat noem ik een spatel en dat andere ding een flessenlikker. Goor woord eigenlijk.
Ja precies! Ik zou m niet als spatel gebruiken (maar ik gebruik eigenlijk alleen houten spatels)
Wij hadden dit vroeger thuis! 20 jaar geleden ofzo. Ik had helemaal gemist dat dit nu een heel ding is. Wij vonden het gewoon leuk om te doen.
Kerrie mayo is echt lekker op broodjes en brander is mijn favoriet bij friet!!
edit:
pa.tatjes !!!
Zijn celebrations een goede traktatie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Afhankelijk van de situatie. Op mijn werk nemen collega’s bijvoorbeeld kleinigheidjes mee als ze jarig zijn. Dan past dit er prima tussen.
Op mijn werk trakteer je in de medewerkerskamer voor ongeveer 80 man, dus een prima traktatie vind ik het dan. Hoewel er ook vaak wel mensen zijn die met een groepje trakteren (bijv. alle jarigen van één maand samen) en dan zou ik het wel karig vinden.
Ja deze had ik ook en was ook echt mijn favo!!! Weet niet wat ermee gebeurt is. Alle andere chille spatels zijn altijd met hout/bamboe en dan voel ik me schuldig als ik ze in water laat staan. ![]()
Zo’n goeie flessenlikker hadden wij ook thuis vroeger tot het rubber helemaal hard werd, haha. Ik kan me niet herinneren dat ik dit als volwassene ergens heb gezien maar had er toevallig laatst behoefte aan om het in huis te hebben. Zeker ook alleen bij Blokker (RIP) te koop? Nooit gedacht dat ik dat twee keer in 24 uur zou zeggen.
Nee joh, Xenos, Dille & Kamille etc. verkopen dat ook. Hema gok ik ook wel. En zag het laatst ook eens bij de AH zelfs.
Is zeker te koop maar deze allerbeste ben ik nog niet tegengekomen
let me know als je m ziet!!