Stel je persoonlijke vraag #57

Ik haal deze bij Jumbo, inderdaad jammer dat AH de saus niet in het assortiment heeft.

2 likes

dat moet lousje zijn

4 likes

Voor Michael Jackson

13 likes

Ohja die was ook eng

Ik voor Scooter (die Duitse dj) en voor Lil Jon

2 likes

De zanger van Simply Red, vond ik altijd een creep.

2 likes

9 likes

Met nadruk op HAND :face_with_monocle:

1 like

Zweden wel vind ik, inclusief saus voor je chips

1 like

Ey dit heb ik, wist ik niet eens. Zit in mn huurwoning :joy:

1 like

Bah wat zijn die handen dan

2 likes

Kolenschoppen

Haha ik wilde hem ook noemen! Ik had die firestarter clip eens op tv gezien en vond dat echt doodeng. Daarna zapte ik altijd verder als dat nummer er weer op kwam haha.

2 likes

Bestaan er echt mensen die Sodastream thuis hebben en drinken?

• Ja ik
  • Ja ik ken iemand
  • Nee ik niet maar ik ken wel iemand
  • Nee ik niet en ik ken ook niemand die dat heeft

0 stemmers

1 like

Een collega van mij heeft er eentje op werk en drinkt daar dan ongekoelde cola van geloof ik? Heb echt vragen

1 like

Kan iemand me vertellen waarom je dit zou hebben en niet gewoon water met prik gaat mengen met een drankje/siroop naar keuze

1 like

Ik heb het juist om water met prik te maken? Anders moet ik dat steeds in flessen kopen. Maakte vroeger ook wel smaakjes, nu niet meer want ik vind dat irritant met de flessen die voor mijn gevoel dan nooit helemaal weer schoon worden en het smaakt ook minder lekker dan gewoon normale cola/fanta/etc

25 likes

Nee en omdat ik daar heel open over ben vertellen veel mensen met zowel jonge als volwassen kinderen wat ze echt denken. Dat is vaker dan je zou denken iets in de trant van ‘doe het niet’. Natuurlijk ook mensen die er helemaal gelukkig mee zijn maar wel de minderheid

De persoon die ik ken is een Duitser en ik heb het idee dat het daar sowieso veel populairder is.

3 likes

Echt bijna al mijn vrienden hebben een sodastream voor prikwater. Voel me juist de uitzondering dat ik het niet heb en gewoon flessen koop (want ik wil niet nog een apparaat op mijn aanrecht).

2 likes

Maar dat is toch ook niet gek. Als iemand tegen mij zegt ik wil geen kinderen dan ga ik geen heel betoog houden over hoe graag ik wel kinderen wil of als ik kinderen zou hebben zeggen hoe geweldig het is. Waarom zou je dat gaan vertellen als iemand aangeeft het zelf niet te willen. Tegelijkertijd als je zelf verkondigt hoe geweldig je kinderen vindt dan gaan de ouders ook niet zo snel zeggen dat ze het niet geweldig vinden of liever anders hadden gewild. Je eigen houding selecteert ook al wie wat tegen je zegt.

7 likes