Huh? Ik heb het om water met prik te maken, zodat ik niet tig flessen hoef te kopen.
Mijn zus drinkt alleen spa rood en daarom heeft ze dat ding. Ze heeft geen smaakjes oid.
Ik zou om die reden wel zo’n postmix apparaat willen met cola zero of light. Dream big
Ik vind mayo op een boterham ook lekker ![]()
Wat huh? Ik heb dat hele ding toch niet
Water met prik en smaakjes toevoegen is hoe ik het ken van reclames advertenties
Omdat ik voornamelijk spa rood drink! Altijd in huis zo. Maak er verder geen frisdrank of andere dranken mee hoor, heb sowieso het idee dat niet veel mensen dat op die manier doen.
Nee ik denk ook dat in Nederland vrij weinig mensen dat doen. Ik kan me ook niet heugen dat ik die siroop ergens anders dan bij de Blokker (RIP) heb gezien? In Frankrijk daarentegen altijd heel veel bij de supermarkt!
Een vriendin van mij had het thuis rond 2006. Ik vond dat wel zooo cool dus ben altijd nog wel nieuwsgierig, maar ik gebruik ‘m al 5 jaar alleen voor prikwater.
Ik vind dat ze in Engeland ook veel sauzen gebruiken. Wel veel vieze zoals HP, Worcestershire en salad cream. Toen ik daar werkte wilde de klanten ook altijd sauzen bij een broodje waarvan ik echt dacht?? Ik zou nooit een belegd broodje in een saus dippen maar ok.
Dat doe ik ook, ik heb de soda Stream zodat ik niet flessen met spa rood hoef te kopen. Mijn go to drankje is dan ook deze met prikwater uit de soda Stream

Je maakt er prikwater mee, die smaakjes waren hip in 2005 maar is vergane glorie.
Ik gebruik gewoon karvan cevitam ofzo
Maar die calve potten zijn zo ruk! Er komt of niks uit of een gigantische klodder.
Die flesjes? Gewoon goed schudden met de dop er op, dan werkt het prima vind ik.
En voor het laatste beetje gebruik ik een flessenlikker.
Ja zo’n glazen flesje zoals die schaschlik. Ik zit er altijd mee te knoeien iig.
Heb jij een flessenlikker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan nog altijd lachen om zo’n video dat ze aan buitenlanders vragen wat een flessenlikker is en ze hebben echt geen idee. “Om de bloemen mooi bij elkaar te houden” “om de douche mee schoon te maken”.
Ik had er wel eentje die ging toen stuk en nooit een nieuwe gehaald want tegenwoordig kun je de yoghurt in pakken veel strakker leeg knijpen door dat randje aan de zijkant dus niet meer nodig
Deze! Echt de beste maar nergens meer te krijgen volgens mij en de mijne is een beetje kapot na 15 jaar
Als ik m gebruik vragen gasten altijd waar ie vandaan is, idd mensen uit t buitenland zijn helemaal in awe haha
Oh ik gebruik dit gewoon als spatel. Niet perse een aanrader want ik heb me door het ijzer ook verbrand. Ik heb het bij de Turkse supermarkt gekocht.
Ik heb dit nooit gezien als pannenlikker, ik vind dit gewoon een spatel. Of is ie heel flexibel?
Ik heb deze, maar gebruik hem alleen voor flessen passata, niet voor m’n vla.
Not worth it. Alle Belgische sauzen smaken zuur en naar azijn. Sorry not sorry.
Het maakt qua prijs ook helemaal niet uit. Toen ik in een koffiebar werkte heb ik het helemaal uitgerekend en de goedkoopste flessen prikwater waren uiteindelijk zelfs iets goedkoper dan de goedkope navullingen. Maarr de flessen prikwater waren slecht leverbaar en de navullingen niet, dus wij zijn alsnog overgegaan.
Het is een pannenlikker, geen flessenlikker (die uit de post van @Kauai ). Dus wel geschikt om je beslagkom goed leeg te krijgen met je cakebeslag, maar niet om je fles ketchup leeg te maken, daar past het niet in. Of het moet een kleine variant zijn, maar een pannenlikker is normaal gezien groter dan een flessenlikker en heeft een andere vorm.
Jaaa die heb ik ook! Echt een heel fijn ding.