Stel je persoonlijke vraag #57

Valt dus wel mee dan toch? Maar als iemand (collega ofzo) tegen mij begint over geen kinderen willen, zal ik dat altijd alleen maar bevestigen naar diegene. Ik zou echt nooit zeggen van ow weet je zeker, kinderen zijn namelijk echt leuk.
En ik denk dat de meeste mensen zo zijn. Net als als iemand zegt ik ga naar de Noordpool op vakantie.
Ja zou ik nooit doen maar diegene heeft gelukkig niet voor mij geboekt dus dan ga je daar toch ook niet tegenin of overtuigen dat de Noordpool niet leuk is…

3 likes

Oh ik vind het heerlijk dat mijn jongens om 6.00 als mijn man naar zijn werk vertrekt nog een uurtje bij me komen liggen! Beste moment van de dag :heart:

5 likes

De collega vindt mijn kantoor een wellnes. Hittemuur zodra hij de deur opende. Ik zit nog met mijn sjaal om

1 like

Sodataste is een goed alternatief. Ik heb ook zo’n ding en gebruik het vooral voor water met prik, maar maak ook mijn eigen cola zero met siroop van Afri Cola. Ik vind die echt goed te drinken.

2 likes

Ik ben niet echt een koukleum maar kleed me wel warm. Vind het echt strontvervelend als op kantoor de verwarming op 5 staat en mensen nog zitten te klagen over kou, maar dan in dunne synthetische rotzooi rondlopen.

5 likes

Ben jij over het algemeen sceptisch tegenover mensen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En specifiek tegenover mannen (of vrouwen als je daarop valt) die interesse in je tonen?

• Ja blijf uit mn buurt
  • Geen verschil
  • Nee ik sta (onbewust) open op dit gebied

0 stemmers

Wordt jij snel verliefd?

• Ja
  • Nee
  • Totaal niet

0 stemmers

Ben jij op zoek naar iemand op het moment dat je single bent?

• Juist niet
  • Jawel
  • Heel erg
  • Gewoon nee

0 stemmers

Stel, op je 70ste blijven werken

• Ja is goed
  • Wil ik absoluut never nooit
  • Als ik fit ben dan prima maar liever niet
  • Maakt me niet uit

0 stemmers

Alles wat los en vast zit willen eten in de week voordat je ongesteld moet worden

• Heb ik ook
  • Heb ik niet

0 stemmers

Haha ik heb net 2 dagen lopen vreten, want trek. Kijk nav deze vraag wanneer ik ongesteld moet worden, nou binnen paar dagen :laughing:.

2 likes

Vraag me ook af wat werkgevers hiervan vinden. Ik zal al blij zijn als ik de 70 haal. Meeste mensen in mijn familie worden niet veel ouder dan dat :pensive:

4 likes

Nee ik vind dit echt te ver gaan eigenlijk. Ik ga nu ook wel wat serieuzer kijken naar hoe ik eerder kan stoppen en daar eventueel nu al geld voor opzij zetten. Ben niet zo’n FIRE persoon maar zou het er bijna van worden.
Was er nooit zo mee bezig maar heb de afgelopen tijd meerdere mensen verloren van rond die leeftijd dat ik echt helemaal naar word van de gedachte.

30 likes

Ik hoop dat ik op m’n 70e nog wel best fit ben en als ik m’n werk dan nog leuk vind zou ik nog best willen werken hoor. Maar ook prima om het in te ruilen voor vrijwilligerswerk ergens bijv. Vanaf m’n 70e alleen maar vakantie/pensioen zie ik denk ik niet helemaal voor me, dan voel je je denk ik al snel geen deel meer van de maatschappij

(Maargoed misschien denk ik hier over 40 jaar heeel anders over hoor haha)

3 likes

Ik zou het denk ik wel heel leuk vinden om met kleine groepjes kinderen een activiteit te doen en te oefenen met leze , voorlezen etc. Maar zoals ik nu werk met 10.000 stappen alleen al op een werkdag en 200 x bukken etc ga ik niet volhouden. Ben nu al moe soms van al het bukken, maar wil ook niet een juf zijn die alles vanuit een stoel doet, voelt zo afstandelijk. 1 dag moeten doen toen ik door mijn enkel gegaan ben, was echt heel saai en moeilijk met alles tig keer omschrijven ipv snel laten zien of voordoen enz. Maar zie mezelf ook niet rijk genoeg worden dat ik met 60 kan stoppen, fml.

1 like

Op zich, als ik mijn moeder nu zie dan kan het prima, zolang je idd fit genoeg bent. Die werkt ook nog steeds drie à vier dagen per week (in de zorg ook nog, dus heel lichamelijk werk, veel lopen, patiënten tillen, etc.). Als echte cougar moet ze nog een paar jaar wachten tot haar man ook met pensioen mag, en ze vindt haar werk ook nog steeds echt leuk, dus dan is wat extra geld verdienen natuurlijk nooit weg.

Maar ik denk eigenlijk ook niet dat wij veel keuze zullen hebben tegen die tijd, het hele pensioenstelsel zal dan wel helemaal uitgekleed zijn, dus tenzij je een goede extra pensioenvoorziening hebt zullen we waarschijnlijk wel moeten :sweat_smile:

3 likes

Ik ben alleen thuis en er wordt hard geklopt op het raam en de deur en meerdere keren gebeld. Ik verwacht niemand. Zou jij in deze situatie open doen om 21.00?

• Ja, hoor geen probleem
  • Heb een deurbelcamera, dus kan even checken wie het is, afhankelijk daarvan doe ik open of niet
  • Ja, blijkbaar is het dringend
  • Nee, voelt niet fijn
  • Als ik niemand verwacht, doe ik nooit open

0 stemmers

Heb jij een favoriete forummer?

• Ja, echt specifiek 1 die ik niet irl ken
  • Nee, meer een aantal favorieten
  • Ja, maar die ken ik ook irl dus telt dat?
  • Nee ik haat jullie allemaal

0 stemmers

4 likes

Nee dankje, ik vind het al erg genoeg dat ik nu moet werken.

Er zijn echt zoveel (ook nuttige) dingen die ik graag doe en graag tot op hoge leeftijd zou blijven doen als het me gegeven is, maar zodra het echt in een werkformat wordt gegoten (met een manager boven je en rigide werktijden en protocollen en allemaal passief agressieve verwachtingen over ‘flexibiliteit’ en ‘passie’ en de verwachting dat je koste wat het kost komt als je ook maar enigszins in staat bent om nog op te komen dagen etc) vind ik het zoooo kut. Alsof je meteen maar in een robot moet veranderen.

• Ja dat herken ik wel
  • Huh waar heb jij het nou weer over

0 stemmers

1 like

Mijn oudste grootouder was 74 toen hij overleed en dat vind ik best deprimerend om aan te denken dat je dan nog werkt tot je 70ste. De rest was allemaal jonger toen ze dood gingen. Ja de levensverwachting is nu hoger maar alsnog. Je weet het nooit.

En ik wil met mijn man lekker rondreizen en dan moet ik nog eens wachten tot hij 71 is en dan ben ik zelf al bijna 74 :cry:

5 likes

Niet per se alles eten wat los en vast zit, maar ik heb dan wel zin in heel andere dingen. Normaal houd ik meer van hartig, maar als ik ongesteld moet worden wil ik juist zoet.

2 likes

Aangezien die Engelse prins en z’n vrouw en de vrouw van de Noorse koning en de vrouw van de Zweedse prins allemaal viezerds met hechte banden met Epstein zijn:

Vind je de koning een type voor epstein eiland bezoek?

• Nee en mn koning is WimLex
  • Nee en mn koning is die Belg
  • Ja en mn koning is WimLex
  • Ja en mn koning is die Belg

0 stemmers

En de koningin?

• Nee maxima is geen mette-Marit trash
  • Nee Mathilde is geen mette-Marit trash
  • Ja zo is Máxima wel
  • Ja zo is Mathilde wel

0 stemmers

Vind het wel opvallend dat die Noorse en Zweedse prinses altijd al zo’n beetje een tokkie kop hadden zeg maar, zie maxima toch heel anders dan zulke types.

2 likes