Stel je persoonlijke vraag #57

nee maar hij wil er wel heeeel graag bijhoren zou ik denken

Hahaha ik hoor Rutte in m’n hoofd zo half lachend tegen Epstein en co: :grinning::grinning::grinning::grinning: hahaha no no no really you do your thing I do mine hahaha enjoy haha thanks but no hahaha :grinning::grinning::grinning::grinning: terwijl ie met handen op schouders slaat.

41 likes

Dat herken ik, maar ik zou dan echt proberen ergens anders te gaan werken. Want het kan ook echt anders, ook in loondienst.

3 likes

Iemand toevallig naar de theater show van culturele bagage geweest? Thema welkom terug in het patriarchaat- klinkt wel interessant, luister de podcast vaak maar vraag me af of zoiets ook leuk is in het theater

1 like

Ja ik noem dat mijn vreetweek. Ik wil alles eten.

1 like

Goede reden om niet te wachten met leuke dingen doen tot na je pensioen, maar bijv een sabbatical te nemen!

11 likes

Zelfs die suf kut Bill Gates was er. Ik ben de verbazing voorbij, als het een man is dan willen ze er blijkbaar heen dus WimLex zou me ook niks verbazen :woman_shrugging:t3:

Kreeg jij vroeger wel eens boter op je hoofd gesmeerd bij een bult/buil op je hoofd?
  • Ja
  • Nee
  • Hier heb ik nog nooit van gehoord

0 stemmers

3 likes

Wel olijfolie met bloem!
T zal placebo zijn geweest, maar het hielp wel tegen de ergste pijn.

1 like

Die ken ik weer niet haha!

Ik dacht dat iedereen wel bekend was met boter op een bult smeren, maar mijn vriend keek me echt aan alsof ik gek geworden was. :joy:

2 likes

Op de opvang deden ze dit bij mijn kind, vond dat zo goor :nauseated_face:

3 likes

Haha ja het ruikt echt binnen een uur naar ranzig vet.

1 like

Anders: ik doe open en vraag what the fuck hun probleem is

Buschauffeur en passagier hebben ruzie. Er komt een man binnen met een puntzak friet, buschauffeur zegt; je mag niet eten in de bus. Man zegt; ik eet niet in de bus, ik breng het naar mijn (zwangere) vrouw thuis, is maar 2 haltes.
Buschauffeur zegt: je moet eruit, ik ga niet verder rijden als je in de bus blijft zitten.

• Team buschauffeur
  • Team man

0 stemmers

1 like

Buschauffeur heeft natuurlijk gelijk, regels zijn regels en je moet ergens een grens trekken. Toch had ik 'm zelf die 2 haltes lekker laten meereizen.

Wel even een sidenote dat je een nee gewoon meteen moet accepteren, er is te veel (verbaal) geweld in het openbaar vervoer. Net nog in Duitsland met die zwartrijder, dus vragen mag, nee is accepteren en geen ruzie schoppen.

12 likes

Als het zo open in een puntzak wordt meegenomen is het sowieso koud als je thuiskomt. Gaat een zwangere vrouw niet blij mee zijn, of niemand eigenlijk denk ik.

13 likes

Ja sws onhandig

Ben jij vandaag op je bek gegaan?

• Ja :thumbsdown:
  • Nee
  • Nee maar hier was het niet glad
  • Ja het was hier niet glad maar ik ben alsnog gevallen

0 stemmers

2 likes

Heb er wel drie zien gaan in mijn wandeling naar het Kruidvat (700m lopen). :sweat_smile:

Ik voelde me een beetje kind weer. Ben gewoon schaatsend op mijn Uggs de straat doorgegaan haha.

Het was hier (:netherlands:) 5 graden vanochtend dus niets aan de hand. Wel wakker geworden door dat *** NL alert

4 likes