Stel je persoonlijke vraag #57

Sorry, maar als ze altijd echt maar 1 specifiek drankje drinkt en zelfs zelf meeneemt is het echt wel een beetje suf als je dan de verkeerde koopt :sweat_smile:

56 likes

Nadat ik ooit de vette gebruikte pannen uit de verhuisdoos bij iemand haalde, ben ik wel echt kritisch naar iemands keuken.

1 like

Hij kent de “liefde van zijn leven” ook nog maar 6 maanden en is 3 maanden daarna dus meteen vreemd gegaan :joy: bullet dodged vriendin

27 likes

Nee maar dat hij niet dat waren zijn demonen

3 likes

33 likes

Blijkbaar is het moeilijker voor mannen om in therapie te gaan dan een olympische medaille te winnen

40 likes

Ja :joy:

@echo, het was van dat merk en het was oranje, wist ik viel dat er nog onderverdelingen waren :woman_shrugging:

Dat ze gewoon blij is dat we iets voor haar voorzien ipv dat ze drank moet meenemen. + als wij daar gaan moeten we drinken wat ze heeft en wij voorzien voor iedereen dingen die ze graag drinken.
Maar kom onpopulaire mening blijkbaar.

1 like

Ik ben nu wel benieuwd om wat voor specifiek drankje het gaat!

1 like

En waarschuwing voor de evt. volgende :grimacing:

2 likes

Vind jij ook nu je dagelijks Noren ziet omdat ze alle wintersporten winnen dat ze allemaal zo’n enorm gigantisch hoofd met daarop een klein gezicht hebben? Echt een ander ras mens lijkt het wel, een soort oermens.

• Ja klopt
  • Nee ze lijken op de rest van de mensheid

0 stemmers

ik weet niet of dit het precies is maar ik vind noren wel verreweg het makkelijkst te onderscheiden van andere noorderlingen (oké muv Finnen dan maar dat is ander verhaal)

3 likes

Ja denk kleine genenpoel, zijn er maar 5 miljoen, en heel veel incest over de eeuwen heen. Je pikt ze er zo uit idd.

Een noorse vriendin tijdens mijn tussenjaar had dit ook

3 likes

Ik ben aan t googlen, maar heb je een plaatje? Want bij Eitrem en Wiklund zie ik het niet helemaal.

ik kijk geen olympische spelen dus geen idee maar jij hebt wel echt een uniek talent om uiterlijke kenmerken van etnische groepen te omschrijven. beetje dit

18 likes

beetje extreem voorbeeld maar haaland :joy:

1 like

Wat zou jij denken als je zo’n brief krijgt:
image

• :rage:
  • :fu:
  • :interrobang:
  • :+1:

0 stemmers

Ik kan niet kiezen, zoveel goede opties. Wtffff.

4 likes

Wel verbaasd dat het ook aan mannen gericht is. Maar dat zal wel niet oprecht zijn.

2 likes

Bizar! Je zou maar in een fertiliteitstraject zitten of een miskraam hebben gehad en zo’n brief op de mat krijgen.

31 likes