Stel je persoonlijke vraag #57

Ja, dat denk ik ook! Het betreft een trui van m’n partner trouwens en ik dacht eerst van joh prima doe gewoon want je doet ‘m toch niet meer aan maar later ging ik er nog eens over nadenken en toen dacht ik … ?? Eigenlijk wel best raar toch? Waarom zou je een nieuwe trui express moeten gaan bekladden ipv naar een kledingbank ofzo te brengen waar miss iemand er nog blij mee is?

Maar goed, andere kant is bijv terugsturen (is kosten en ook niet perse duurzaam) en dat zij ‘m daarna weet ik veel, met alle retouren mee in de fik steken ofzo? Ook niet veel beter. Dus ik wist eigenlijk gewoon niet zo goed wat ik ervan moet vinden en ja, dan kom je hier uit toch :joy:🫶🏼

3 likes

Oh ik dacht kruis op de foto of is het kruis op de trui?

5 likes

Ja op de trui!

2 likes

Geen idee maar je zal toch ergens aan zijn blijven hangen ongemerkt want als die trui opgevouwen in je kast had gelegen was die haal er niet gekomen. Kan nog steeds wel slechte kwaliteit zijn of een hele delicate stof maar uit het niks kan het niet komen

5 likes

Zo’n haaltje kun je toch vaak met een naaldje oid weer naar binnen trekken en dan zie je er ook niks meer van. Zou niet eens de moeite doen om een bericht te sturen/nieuwe trui te ontvangen/oude trui naar de kledingbank te brengen. Met een nieuwe trui zul je ook wel eens ergens achter blijven hangen.

48 likes

oke ja vraag ging niet echt over het haaltje :face_exhaling:

3 likes

Ja dan moet je je vraag goed stellen, je noemt het zelf een haaltje toch :joy:

1 like

Ja, maar de vraag gaat toch specifiek over of je een kruis op een nieuwe trui wilt zetten als de klantenservice dat vraagt. Niet of een haaltje een terecht iets is om contact over op te nemen?

5 likes

Het is omdat ze niet willen dat je zo een gratis tweede trui hebt. Rattenbedrijf. Ik zou het kruis photoshoppen, succes ermee.

16 likes

Ja eens. Photoshop is wel een goede! Denk dat we dat maar gaan proberen.

Zou beginnen bij ai, misschien lukt t wel. Nog minder tijd. Ik haat dit soort bedrijven echt. Geef dan gewoon een vergoeding voor een naaister of deel van het aankoopbedrag.

3 likes

haha ik dacht aan een whiteboardstift die er gewoon uit gaat (lijkt me? nooit geprobeerd) maar photoshoppen kan ook. ik zou juist recalcitrant worden van dat gierige gedrag krijg de tering met je kutkruis

9 likes

Whiteboard weet ik niet maar er bestaat stift speciaal voor naai projecten dje er zo uit wast. Daarmee geef je bijv aan waar je moet naaien oid.
Dus dat kan ook altijd nog haha

@Shaaar ja ik heb dit met mijn winterjas gehad… ik wilde een vergoeding om ‘m weg te brengen. Dat kon niet. Kreeg een nieuwe opgestuurd a 200€+ … ja opzich blij mee maar die andere jas wordt waarschijnlijk vernietigd ofzo en dat is zo dood zonde?

5 likes

Oh een vriendin die borduurt heeft dit sowieso. Goeie! misschien dat dit weekend even regelen. Ik had een vergoeding ook echt beter op z’n plaats gevonden ja, bizar hoe dat werkt bij bedrijven.

2 likes

Hahaha gierig van dat bedrijf hoor :joy::joy:

4 likes

Met ai gedaan

10 likes

Maar waarom moet een bedrijf een vergoeding/nieuwe trui geven om een haaltje die na het dragen is ontstaan? Of waarom is een trui met een gerepareerd haaltje niet meer draagbaar?

18 likes

Oh perfect :ok_hand:t3:

2 likes

Dat hoeft toch ook niet? ‘Vervelend, maar doen we niks mee’ is ook een antwoord.

1 like

Ik moet echt lachen om dit, escaleert, dat hij de friet door de bus gaat gooien en mayo aan de ramen gaat smeren is wat ik dan voor me zie bij escaleren haha

4 likes