Stel je persoonlijke vraag #57

Haha nu ziet het eruit als een trui die met kruis en al in de winkel hangt

Ik heb vroeger veel in schoenenwinkels gewerkt, als we dan een paar schoenen afschreven omdat er bvb kleurverschil in zat, dan moest je er ook de schaar in zetten. Ze waren veel te bang dat je er mee ging frauderen.

1 like

Omgggg wat gierig, ja weet niet of dit het juiste woord is maar het is zo ā€œmisgunnendā€ haha. gun iemand er dan een plezier mee voor een klein prijsje. Dit is zo vanuit wantrouwen gedacht weer :joy:

5 likes

Beetje zoals dat je bij de AH geen overgebleven brood en bakkerijproducten meer mee mocht nemen omdat mensen vlak voor sluiting gingen afbakken zodat ze ā€˜over’ waren.

5 likes

Heeft voor de werkgever toch ook te maken met dat dit soort dingen meegeven door de belastingdienst gezien kan worden als verkapt loon en je dan mogelijk een flinke naheffing en boete kan krijgen?

5 likes

Ja en volgens mij ook dat het dan op over datum is en het bedrijf gedoe kan krijgen als je dan ziek wordt ervan.

Dat was iig de reden die ze bij de Starbucks gaven toen we geen tassen vol cinnamon rolls, croissants, cakes en koekjes meer mee naar huis mochten nemen :sob:

1 like

Daar wordt ook echt heel veel mee gefraudeerd, ik snap het ergens wel.

1 like

Dat heb ik ook wel gezien, maar ik kan mij specifiek nog een herinneren die zichzelf heel chique vond. Volgens mij wilde die ook geen dingen verkopen die niet (meer) in goede staat waren.

Ja klopt het komt ook wel ergens vandaan. In een winkel leidt je over het algemeen de meeste derving door je eigen personeel. Heb wel eens een collega betrapt die minstens 7 paar schoenen had gestolen. En dan denk je al die tijd dat je iemand kon vertrouwen. Iemand met kwaad in de zin kan heel makkelijk misbruik maken vanuit zo’n positie.

Ik vind het wel een goede oplossing van het bedrijf tbh want je neemt contact op over een klein haaltje. Als je dat een probleem vind om bij het merk te leggen, zegt wel iets vind ik zelf.

Vind het dan heel netjes dat ze je een nieuw product willen geven. Terugsturen en een nieuwe krijgen is niet duurzaam inderdaad. Maar waarom zou je het product dat kapot is willen behouden? Of een trui die voor jou te kapot is naar de kledingbank brengen.

2 likes

Een vergoeding geven om het te laten maken is toch veel logischer dan iets nieuws toesturen?

4 likes

Ja dat sowieso maar weet niet of dat binnen de mogelijkheden is gevallen?

1 like

Dat zullen ze niet doen om te voorkomen dat mensen zo korting proberen te scoren

En dat blijkt ook wel terecht aangezien je klachten krijgt over een haal die ze zelf in een trui maken

2 likes

Dit deden wij wel altijd in mijn store, echt zoveel broodjes, muffins en brownies mee naar huis genomen. Nooit ziek van geworden! Supervisor gaf dat gewoon mee in een blinde hoek van de camera :joy:

3 likes

En gierig van @iloveblush haar partner hoor.

2 likes

Ja een haaltje in kleding is toch gewoon risico van het dragen van kleding, hoort erbij. Het zou echt nooit in mij opgekomen zijn om daarmee terug te gaan.

12 likes

Precies dit dus en als het er al in zat had hij het toch meteen gezien. En als hij het niet meteen had gezien maar het zat er al in dan is het dus niet opvallend.

Dat sws eens, gierige vent (maar bleef nog steeds niet de strekking van de vraag :yawning_face:)

3 likes

Je kunt niet een verhaal met 2 rare feiten vertellen en verwachten dat we alleen op 1 gaan reageren hahah. Wat voor merk is het trouwens? Als je het wjlt delen.

2 likes

Is ook zo! Maar het gaat hier dan vaak zo lang door over iets waar t totaaaaaaal niet om ging en dan moet de zesde persoon ook nog ff melden dat ze het gierig vind jaaaaahaaaaaa prima maar weet nu nog steeds nier goed wat ik nou van dat kruis zetten vind :woman_shrugging:t3: (Niet zo’n behoefte om het merk te delen maar semi groot mannenmerk gaat het om)

4 likes