Ja dat slaat nergens op, maar het slaat net zo goed nergens op om te gaan mailen om een haaltje. Vind de poll een beetje raar, eigenlijk. Je mailt het bedrijf omdat je die trui niet meer kunt dragen want er zit een haaltje in, en op het moment dat het bedrijf zegt “ja bewijs maar even dat je deze trui niet meer gaat dragen omdat er een haaltje in zit” vind je dat overdreven? Je hebt toch zelf gemaild? En ja ze hadden kunnen zeggen dat je een kleermaker kunt zoeken op hun kosten oid, maar je had dat ook zelf kunnen doen voor gebruikssporen die je zelf hebt gemaakt
als dit het AITA-topic was geweest had ik jullie allebei assholes gevonden
Prima conclusie wel
In een winkel een recept uit een kookboek fotograferen om het thuis te gaan maken (maar het kookboek dus niet kopen).
- Moet kunnen
- Kan echt niet
0 stemmers
Ik doe dit echt vaak, sorry. Ik heb een vrij grote collectie en vind dit ook de makkelijkste manier om uit te zoeken of ik een boek wat vind. Ik kies dan 1 of 2 recepten en als ik ze dan nooit maak (gebeurt het meest) of ik maak ze en ik vind het niks (of qua smaken of het recept werkt niet echt goed) dan laat ik hem liggen. Werkt het wel dan ga ik terug naar de winkel of hij komt iig op m’n wishlist.
Net als dat ik bij fysiek boeken kopen ook wel eens een paar pagina’s lees om te kijken of de schrijfstijl me pakt.
Je hebt iets besteld via Too Good To go, de winkel sluit normaal om 16:30 maar in de TGTG mail staat ophalen 16:30-16:45 dus ze blijven al langer open/je kunt je pakket ophalen terwijl de deur half dicht is ofzo. Je hebt vertraging en komt om 16:46 bij de winkel aan, je hebt nog gerend, maar deze is dicht en alle lichten zijn uit, je ziet achter in het magazijn nog wel licht dus er zijn nog medewerkers aanwezig die hun spullen aan het pakken zijn. Jij…
- Denkt shit, nouja jammer dan eigen schuld en gaat naar huis. Jammer van je eventuele taartjes maar volgende keer beter
- Gaat op de deuren bonken net zo lang tot ze je horen en je je TGTG pakket nog krijgt
- Komt hier NOOIT meer, wat een rotwinkel en slechte service
0 stemmers
Ik kom net een post hierover tegen op Facebook, die man komt er dus nooit meer en begrijpt niet dat hij reacties krijgt als dat het gewoon zijn eigen schuld is en de winkel überhaupt langer open blijft om TGTG pakketten te kunnen ophalen.
Dit soort mensen😅
Toen ik als bijbaantje in een winkel werkte was er een keer op kerstavond iemand die een half uur na sluitingstijd (wij hadden net de winkel afgesloten, schoongemaakt, kassa’s uitgezet, alarm ingesteld enzo en moesten via de voordeur naar buiten) probeerde naar binnen te glippen, omdat ze nog cadeaus nodig had.
Ze wist ‘exact wat ze moest hebben’ en had ‘maar 5 minuten nodig’.
Toen wij nee zeiden flipte ze echt volledig, werden wij voor vanalles en nog wat uitgemaakt en zou ze ‘nooit meer terugkomen naar de ***winkel’.
Eindstand kwam ze een paar weken later gewoon weer cadeaus halen.
Ik zoek soms zelfs een jaar later nog contact als iets kapot gaat op een manier waarvan ik denk: dat hoort niet (drukknopen die kapot gaan, zoom laat los) en heel veel merken zoeken daar gewoon een nette oplossing voor. Moet wel zeggen dat ik bijna alleen maar duurzaam winkel en dus van een vest van 100+ euro of jas van 400 euro verwacht dat ie langer leeft dan dat. Denk dat we veel te makkelijk zijn gaan accepteren dat kleding de normale levensduur niet haalt.
Je hebt een bedrijfsuitje met eten en een quiz en tijdens het eten zeggen drie mensen plots dat ze niet meegaan naar de quiz, maar toch iets anders gaan doen samen.
Zwart-wit
- Dat vind ik kunnen
- Dat vind ik niet kunnen
0 stemmers
Ik klop of bel een keer voor de zekerheid aan. Als ze niet meer opendoen, dan heb ik pech.
ik ga niet op de deuren bonken en schreeuwen maar ik kijk wel of ik nog contact kan krijgen met een medewerker. als dit niet lukt, jammer dan eigen schuld
Zou je het leuk vinden als een vriendin jou een luxe lipproduct opstuurt met de tekst “fix your lips please”
- Ja leuk/lief/grappig juist
- Nee dat kan ik niet waarderen
0 stemmers
En als een vriendin een luxe deo stuurt met de tekst “doe iets aan je geur pls”
- Ja leuk/lief/grappig juist
- Nee dat kan ik niet waarderen
0 stemmers
Vind je dat Nederland, vergeleken met andere landen, ook zo voor schut staat op de olympische spelen met die lelijke oranje Fila outfits
- Ja wtf is dit
- Nee
0 stemmers
Het is echt een Jack&Jones Jeroen outfit.
M’n vriend is helemaal into sport en
healthy life enzo en volgt al een tijd een dieet. Ter illustratie: geen alcohol, geen suiker, geen processed eten etc. Nu mag hij 1x per week van zichzelf een cheat meal, dat was gisteren toen we buiten de deur zijn gaan lunchen. Nu had hij al een week geleden gevraagd of ik voor z’n cheat middag cinnamon buns wilde maken, voor na de lunch buiten de deur. Nu is het er niet van gekomen gisteren, maar ben ik ze ipv daarvan nu aan het maken. Wat denken jullie, gaat hij zo teringirritant zijn dat hij gaat zeggen dat ie ze niet wil omdat het gisteren z’n cheat meal was?
- 100%
- Nee hij gaat ze wel gewoon eten
- Hij gaat moeilijk doen maar dan toch eten
0 stemmers
Ik wil het antwoord weten
Haha ik houd jullie op de hoogte, hij is nu iN dE spOrtSchOoL
Ik zeg ‘nee hij gaat ze wel gewoon eten’ omdat ik vind dat hij dat zou moeten doen uit dankbaarheid dat je zijn verzoek alsnog inwilligt terwijl het er gisteren niet van is gekomen, maar misschien ben ik te naief in hoe gedisciplineerd mensen met een streng dieet kunnen zijn.
ik vind ook dat hij z’n dieet voor mij aan de kant moet zetten uit dankbaarheid!
Hadden ze eerder moeten bedenken
Het is eigenlijk een win-win situatie toch? Of hij is dankbaar voor de moeite die je neemt óf jij hebt lekker extra cinnamonbuns voor jezelf!
Of ie ze nou gister eet of vandaag maakt toch geen verschil?