Stel je persoonlijke vraag #57

Ik woon niet in Utrecht maar in H :smile:

1 like

Haha oeps, nou Utrecht en omstreken dan :sweat_smile:

1 like

Trotse Limburger hier :joy:

2 likes

Voor de mensen die skippen zeggen, die snap ik niet. Dan heb je toch honger? Dan is het leuke er voor mij wel af haha

2 likes

Je kan toch meteen gaan zuipen of allemaal thuis eten en alleen een drankje doen ofzo

4 likes

Oh zo, ik dacht helemaal niet eten. Eerst thuis eten kan natuurlijk wel. Meteen zuipen kwam niet meer zo in me op op deze leeftijd haha

4 likes
  • Maar wel bij Ben en dus ook eigenlijk bij Odido :clown_face:

0 stemmers

2 likes

Ik ben sinds 1 oktober geen klant meer bij Ben maar kreeg die mail ook🙃

2 likes

Die zal nog wel komen :sob:

3 likes

Ach mn gegeven over mn uitstrijkje liggen ook al op straat

16 likes

Ik lees dat veiligheid de grootste prioriteit had en heeft. Ze betreuren het enorm. Het zal ja.
Ik zou wel eens willen weten of die inspanning inderdaad door objectieve partijen als voldoende worden gezien.
Hoe serieus namen ze het risico op een datalek? Hebben ze daar risicogericht voldoende resources voor aangewend?
Ik vind het weer helemaal kut dit. Gewoon overgeleverd aan elk bedrijf dat je gegevens heeft en het is maar op goed geluk dat er niks mee gebeurt. En verrassing: dat gebeurt wel.

13 likes

Jij hebt bijna bingo

1 like

Moest m’n stem veranderen, mail is ook hier binnen. En ook deel van de laatste grote datalek :grimacing:

3 likes

Ook letterlijk alles wat je nodig hebt als fraudeur is gelekt. Echt top dit. Wat een tyfusbedrijf zeg. Ik ben er zo woest om

4 likes

Ik vond het vooral grappig dat er skippen stond, can’t imagine

1 like

Bij iedereen verschilt t blijkbaar

Als je gegevens gelekt zijn:
Je id gegevens ook of niet?

• Ja ook
  • Nee

0 stemmers

Mijn rekeningnummer en nummer/geldigheid van mijn paspoort liggen op straat, maar het wachtwoord van ‘Mijn Odido’ is niet gelekt hoor!! Holladiejee. Zo fijn dat ze dat even melden, maakte me al zorgen. Stel je voor zeg.

14 likes

2 maanden geleden op overgestapt omdat mn nieuwe huis geen Ziggo verbinding heeft :sob:

1 like

Ja zelfde hier. Glasvezel van Odido en weinig keuze in andere providers.
Vind hun communicatie ook slecht.

Hallo,Je ontvangt deze e-mail omdat we je uit voorzorg willen waarschuwen voor mogelijke risico’s als gevolg van een cyberaanval bij Odido.
We willen altijd transparant en eerlijk zijn naar onze klanten, en we willen je informeren zodat je alert kunt zijn op eventuele ongebruikelijke activiteiten. Daarnaast willen we benadrukken dat jouw veiligheid onze hoogste prioriteit heeft. Door dit incident kan niemand jouw mobiele locatiegegevens of je privécontacten inzien.

Alsof ons informeren een stuk extra dienstverlening is ipv dat ze het verplicht zijn.

6 likes

Laatst zijn ook mijn gegevens via Interrail gelekt :smiling_face_with_tear: Hoeveel zullen er nog komen.

2 likes