Juich je voor Jutta Leerdam vanmiddag?
- Ik kijk geen schaaten/OS
- Nee fuck Jutta
- Ja
0 stemmers
Juich je voor Jutta Leerdam vanmiddag?
0 stemmers
Heb je al een Valentijnscadeau voor iemand gekocht?
0 stemmers
M’n vriend bakt tegenwoordig zelf brood dus ik heb een pakket met kilo’s bio meel, roggemeel, volkorenmeel, gist in m’n winkelmandje liggen, beetje random maar ik weet zeker dat hij hier blij van wordt (en ik ook eerlijk is eerlijk).
Ik juich voor Nederland, dus ook voor Jutta. Maar ik vind haar persoonlijk wel stom.
Ja waarom niet? Dat ze met zo’n achterlijke sukkel date moet ze zelf weten, daarom hoef ik niet op haar persoonlijke prestaties te haten. Dus go jutta.
Vind jij schaatsen leuk om naar te kijken?
0 stemmers
Haar verloofde heeft zich weer walgelijk uitgelaten de laatste tijd. Ik geloof niet dat je met iemand kunt zijn zonder diens opinies (stilzwijgend) acceptabel te vinden, dus ik ga er vanuit dat zij ook dergelijke opvattingen heeft. Dus nee, ik kan haar niet toejuichen.
Het meest ironischie vind ik nog dat hij zelf vanwege belastingvoordelen in Puerto Rico woont ![]()
Oké weinig mensen die Valentijnscadeaus geven zo te zien haha
Ga je iets speciaals doen met Valentijn? Uit eten, date, bepaalde activiteit, Valentijnsdiner thuis, etc
0 stemmers
Ik zeg nee maar we vieren de eerste verjaardag van ons kind dus eigenlijk is dat ook heel erg de liefde vieren ![]()
Carnaval:
0 stemmers
Ik heb net zijn nageslacht op de wereld gezet dus vind dat cadeau genoeg voor nu.
ken je iemand die laaggeletterd is?
0 stemmers
het percentage laaggeletterden verbaast me, 1 op de 5 mensen in nederland heeft dus moeite met lezen/schrijven en dat had ik niet verwacht
Wordt noet gevierd waar ik woon. Wel waar ik geboren ben.
Ik ga niet carnavallen.
Zitten uiteraard ook veel anderstaligen in deze statistieken.
ook, maar daarnaast veel mensen die bijvoorbeeld als kind hebben geleerd om te lezen en schrijven en daarna heel weinig hiermee hebben gedaan. ik had gewoon niet verwacht dat het 1 op de 5 was, ik zou eerder 1 op de 10 ofzo denken
En het wordt alleen maar erger want het leesniveau van Nederlandse scholieren ligt ver onder het west-Europees gemiddelde, veel lager dan bijvoorbeeld tien jaar geleden.
Wakker in Puerto Rico
Ik dans op mijn eerste weekender met mn bestie. Heel blij dat ik valentijn daardoor “oversla” Ben benieuwd hoelang ik het ga volhouden.
Ben je liever wakker in
0 stemmers