Stel je persoonlijke vraag #57

Juich je voor Jutta Leerdam vanmiddag?

• Ik kijk geen schaaten/OS
  • Nee fuck Jutta
  • Ja

0 stemmers

Heb je al een Valentijnscadeau voor iemand gekocht?

• Ja
  • Nee, maar ga ik nog wel doen
  • Nee, ga ik ook niet doen

0 stemmers

1 like

M’n vriend bakt tegenwoordig zelf brood dus ik heb een pakket met kilo’s bio meel, roggemeel, volkorenmeel, gist in m’n winkelmandje liggen, beetje random maar ik weet zeker dat hij hier blij van wordt (en ik ook eerlijk is eerlijk).

8 likes

Ik juich voor Nederland, dus ook voor Jutta. Maar ik vind haar persoonlijk wel stom.

1 like

Ja waarom niet? Dat ze met zo’n achterlijke sukkel date moet ze zelf weten, daarom hoef ik niet op haar persoonlijke prestaties te haten. Dus go jutta.

Vind jij schaatsen leuk om naar te kijken?

• Oersaai
  • Ja leuk!
  • Wel oke

0 stemmers

1 like

Haar verloofde heeft zich weer walgelijk uitgelaten de laatste tijd. Ik geloof niet dat je met iemand kunt zijn zonder diens opinies (stilzwijgend) acceptabel te vinden, dus ik ga er vanuit dat zij ook dergelijke opvattingen heeft. Dus nee, ik kan haar niet toejuichen.

43 likes

:nauseated_face: :nauseated_face:

Over bad bunny/super bowl

5 likes

Het meest ironischie vind ik nog dat hij zelf vanwege belastingvoordelen in Puerto Rico woont :upside_down_face:

29 likes

Oké weinig mensen die Valentijnscadeaus geven zo te zien haha

Ga je iets speciaals doen met Valentijn? Uit eten, date, bepaalde activiteit, Valentijnsdiner thuis, etc

• Ja
  • Nee
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

2 likes

Ik zeg nee maar we vieren de eerste verjaardag van ons kind dus eigenlijk is dat ook heel erg de liefde vieren :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Carnaval:

• Wordt gevierd in mijn regio en ik ga ook carnavallen
    • Wordt gevierd in mijn regio maar ik ga niet carnavallen
    • Wordt niet gevierd in mijn regio maar ik ga wel carnavallen
    • Wordt niet gevierd in mijn regio en ik ga ook niet carnavallen
    • De vergeten optie

0 stemmers

Ik heb net zijn nageslacht op de wereld gezet dus vind dat cadeau genoeg voor nu.

11 likes

ken je iemand die laaggeletterd is?

• ja, dat weet ik zeker
  • ik vermoed van wel
  • niet dat ik weet

0 stemmers

het percentage laaggeletterden verbaast me, 1 op de 5 mensen in nederland heeft dus moeite met lezen/schrijven en dat had ik niet verwacht

Wordt noet gevierd waar ik woon. Wel waar ik geboren ben.
Ik ga niet carnavallen.

Zitten uiteraard ook veel anderstaligen in deze statistieken.

2 likes

ook, maar daarnaast veel mensen die bijvoorbeeld als kind hebben geleerd om te lezen en schrijven en daarna heel weinig hiermee hebben gedaan. ik had gewoon niet verwacht dat het 1 op de 5 was, ik zou eerder 1 op de 10 ofzo denken

En het wordt alleen maar erger want het leesniveau van Nederlandse scholieren ligt ver onder het west-Europees gemiddelde, veel lager dan bijvoorbeeld tien jaar geleden.

9 likes

Wakker in Puerto Rico

13 likes

Ik dans op mijn eerste weekender met mn bestie. Heel blij dat ik valentijn daardoor “oversla” Ben benieuwd hoelang ik het ga volhouden.

2 likes

Ben je liever wakker in

• Puerto Rico
  • Paraguay

0 stemmers

4 likes