Kiezen tussen landgenoot worden van Jake Paul en de familie Engel&Jeroen Pols, mijn hemel🤯
Ik gun het haar wel omdat ze de meest terrechte winaar zou zijn op basis van hoe ze heeft gepresteerd. Alleen ik vind het wel jammer vanwege haar persoonlijke relatie. Waarschijnlijk stopt ze toch naar dit seizoen. Dus in die zin gun ik het Kok dan weer want die gaat er nog helemaal vol voor.
Hoe cool is Femke kok?
- De allercoolste

0 stemmers
Ik werk met laaggeletterden en mijn vader is het ook. Aan veel mensen zul je het nooit merken trouwens, er zijn veel dingen die laaggeletterden doen om het te verbloemen. ‘Vul ik thuis wel even in’, ‘heb mn leesbril niet mee’, ‘schrijf jij maar op, ik heb zo’n slecht handschrift haha’. Etc etc. Soms gaat het best ver ook dat mensen bijvoorbeeld een nieuwe functie niet gaan vervullen omdat ze bang zijn dat ze dan meer moeten lezen of schrijven.
Nee, want mijn man gaat naar zijn ex die dag
.
(Voor kinderoverleg van kind dat 18 wordt).
Welke dingen deed jij als kind onder de douche?
- Doen alsof er water uit je vingers schoot
- Water in je mond en dit uit je mond schieten
- Water in je armen opvangen en dit op de grond laten splashen
- Rare kapsels maken met shampoo
- Je overdreven inzepen van top tot teen, zodat je wit was van het zeep
- Baard maken van schuim
- Putje afsluiten en de douchebak vol laten lopen
- Op de grond zitten en keihard rondjes draaien
- Je ogen dicht doen en rondjes draaien (en raden waar je stond)
- Oren dichtdoen, zodat het als een regenwoud klonk
- Water opvangen in een washandje en dan erin knijpen
- Heel veel zeep in handen doen en dit net zolang door handen heen laten glijden tot het een gladde massa werd
- Water gorgelen
- Water gorgelen, maar dan een liedje proberen te zingen
- Ik deed nog iets anders
- Niets van dit
0 stemmers
Ligt ook aan wat je in je omgeving ziet, als je gewend bent dat iedereen om je heen minstens HBO doet/heeft gedaan dan is het in je directe omgeving wss wel echt 1 op de 50 en dus geen ding. Denk dat best veel mensen hier zo’n omgeving hebben.
Minstens HBO:
- Ik ben dit gewend van mn omgeving
- Ik ben dit niet gewend van mn omgeving
0 stemmers
Heeft echt lang geduurd voor ik doorhad dat wat je om je heen ziet geen weerspiegeling van de hele samenleving is.
Dit doe ik nog steeds wel eens ![]()
Water laten splashen blijft leuk ![]()
Van vrienden (/huidige omgeving) wel omdat ik zelf HBO+ heb gedaan en meeste van mijn vrienden van school/opleiding zijn
Van familie (/omgeving waarin ik ben opgegroeid) dan weer absoluut niet
Wij hadden in onze huurflat een grote badkamer, maar verder niets bijzonders, enkel een simpele wasbak en een douchekop.
Maar wij hadden daardoor wel een enorme ruimte om op je buik door de badkamer te glijden! (Gegoten terazzovloer) Veel sop maken met een spons en zo glibberden we de badkamer door ![]()
![]()
Op de glazen deur(en) “tekenen” natuurlijk!
Als je het aan mijn kinderen vraagt is het 100% toverdrankjes maken van mama’s dure shampoo🫠
- Als een barbaar door tegelijkertijd in het ijs en chocola te bijten
- Eerst de chocola opeten en daarna het ijs
0 stemmers
Vroeger deed ik dan ook nog bovenin een begin maken, dan de zijkanten er voorzichtig afbijten zodat je aan de voor en achter kant een heel groot stuk chocola in 1x kunt opeten ![]()
![]()
Heb jij een collega die vaak deze emoji gebruikt? ![]()
Ik heb zo’ n collega en echt in elk bericht gebruikt hij minstens 1 keer ![]()
- Nee
- Ja
- Ik ben die collega
0 stemmers
Wel deze: ![]()
Maar dat is een boomer collega, dus niet passief agressief bedoeld, maar zo lees ik hem wel al-tijd, haha.
Hoe schoon iemands keuken is, is een indicatie van hoe schoon een persoon zelf is
- Eens
- Oneens
0 stemmers
Niet per se qua persoonlijke hygiëne maar zeker wel hoe schoon je huis is. Als je de plek waar je eten klaarmaakt niet eens schoonhoudt weet ik hoe je met de rest van je leefruimte omgaat haha
Ik vind het echt irritant hoe snel de keuken ontploft. Het gaat echt in een paar uur van helemaal schoon naar teringbende bij ons. En ik heb niet altijd zin om de hele tijd op de ruimen dus dan blijft het even een bende maar ja het is niet alsof ik nooit opruim/poets alleen op dat moment even niet
Sluit me bij @Kauai aan. Ik had eerst oneens gestemd, maar ik ben af en toe best rommelig en dat weerspiegelt mijn keuken wel
Het is wel relatief schoon (alhoewel je niet bovenop mijn keukenkastjes moet kijken op dit moment denk ik), maar niet per se heel opgeruimd. Schone vaat in het afdruiprek, lege flessen die naar de glasbak/statiegeldmachine moeten in een hoek, dat soort dingen. Maar geen etenswaren of vieze vaat die rondslingeren of zo.
Vind een badkamer denk ik meer een indicator van persoonlijke hygiëne, die is bij mij wel echt altijd schoon en opgeruimd (is ook makkelijk en echt noodzakelijk om die op te ruimen, aangezien hij maar 1,5m2 is
)