Ik eet de chocolade op en geef hem daarna aan mijn vader

Mijn schoonmoeder (hoe kan het ook anders) drinkt een bepaalde frisdrank die wij en de andere familieleden niet drinken.
Als ze op bezoek komt brengt ze altijd haar eigen drank mee.
Toen ze met kerst op bezoek kwam hadden we 4 flesjes in huis gehaald.
Ze komt binnen, ik zeg “we hebben speciaal voor jou je lievelingsdrank gehaald.”
Ze kijkt in de koelkast en zegt “dat is oranje met vlierbloesem?! Ik drink alleen de oranje zonder vlierbloesem.”
Ze heeft alleen haar eigen flesjes gedronken en die van ons staan nog in de koelkast.
Je partner van een half jaar biecht aan je op dat hij/zij vreemd is gegaan 3 maanden geleden (en biecht dat nu aan je op). Je gaat uit elkaar en bent in principe niet van plan hem/haar te vergeven. Vervolgens wint hij/zij een medaille op de Olympische spelen en geeft daarna een emotioneel interview over zijn/haar misstap, de hoeveelheid spijt en hoe graag hij/zij je terug wil.
Zou je dan toch overwegen diegene te vergeven (waar je dat eerder niet van plan was)?
- Ja toont wel echt spijt en liefde
- Nee haha doei
0 stemmers
Er zijn maar twee keuzes ja.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruuuuuunnnnn
Wie is dit
Een of andere Noor
Haha, dit is toch logisch en niet zo erg? Ze neemt het altijd zelf mee, moest ze dan nu omdat jullie het ‘zo aardig’ voor haar hebben gehaald toch iets anders drinken?
Hahahaa ik hou van mannen die huilen
Sorry, maar als ze altijd echt maar 1 specifiek drankje drinkt en zelfs zelf meeneemt is het echt wel een beetje suf als je dan de verkeerde koopt ![]()
Nadat ik ooit de vette gebruikte pannen uit de verhuisdoos bij iemand haalde, ben ik wel echt kritisch naar iemands keuken.
Hij kent de “liefde van zijn leven” ook nog maar 6 maanden en is 3 maanden daarna dus meteen vreemd gegaan
bullet dodged vriendin
Nee maar dat hij niet dat waren zijn demonen
Blijkbaar is het moeilijker voor mannen om in therapie te gaan dan een olympische medaille te winnen
Ja ![]()
@echo, het was van dat merk en het was oranje, wist ik viel dat er nog onderverdelingen waren ![]()
Dat ze gewoon blij is dat we iets voor haar voorzien ipv dat ze drank moet meenemen. + als wij daar gaan moeten we drinken wat ze heeft en wij voorzien voor iedereen dingen die ze graag drinken.
Maar kom onpopulaire mening blijkbaar.
Ik ben nu wel benieuwd om wat voor specifiek drankje het gaat!
En waarschuwing voor de evt. volgende ![]()
Vind jij ook nu je dagelijks Noren ziet omdat ze alle wintersporten winnen dat ze allemaal zo’n enorm gigantisch hoofd met daarop een klein gezicht hebben? Echt een ander ras mens lijkt het wel, een soort oermens.
- Ja klopt
- Nee ze lijken op de rest van de mensheid
0 stemmers
ik weet niet of dit het precies is maar ik vind noren wel verreweg het makkelijkst te onderscheiden van andere noorderlingen (oké muv Finnen dan maar dat is ander verhaal)