Ja denk kleine genenpoel, zijn er maar 5 miljoen, en heel veel incest over de eeuwen heen. Je pikt ze er zo uit idd.
Een noorse vriendin tijdens mijn tussenjaar had dit ook
Ik ben aan t googlen, maar heb je een plaatje? Want bij Eitrem en Wiklund zie ik het niet helemaal.
ik kijk geen olympische spelen dus geen idee maar jij hebt wel echt een uniek talent om uiterlijke kenmerken van etnische groepen te omschrijven. beetje dit
beetje extreem voorbeeld maar haaland ![]()
Wat zou jij denken als je zo’n brief krijgt:

0 stemmers
Ik kan niet kiezen, zoveel goede opties. Wtffff.
Wel verbaasd dat het ook aan mannen gericht is. Maar dat zal wel niet oprecht zijn.
Bizar! Je zou maar in een fertiliteitstraject zitten of een miskraam hebben gehad en zo’n brief op de mat krijgen.
Zou brief terug sturen of zij de opvoeding doen en betalen
Wat in de Handmaid’s Tale?? Maak je lekker zorgen om je eigen baarmoeder
Haaland, Magnus Carlson (die schaker), die verkrachter stiefzoon van de Noorse kroonprins, meerdere langlaufers die ik zag
Vrouwen hebben het ook, zag dit model bij VS lopen en toen dacht ik huh wat een raar hoofd, maar ze is gewoon Noors.
Heel groot en overhangend voorhoofd vooral en alles heel breed.
Die eerste twee zijn echt top beschrijvingen, maar Australiërs als pretty slaat nergens op. Ze lijken vaak heel oud met een uitgedroogde huid vind ik en ik vind Jacob Elordi ook een raar hoofd hebben tbh, als ie geen 1.96 was keek niemand naar m om.
Ik vind dit echt een rare move in deze huidige tijd met overbevolking (overconsumptie) en aarde die naar de klote gaat. Maar misschien zie ik iets over het hoofd. Vergrijzing is ook geen goed idee natuurlijk dus misschien weet ik er gewoon te weinig van. Maar zou echt zo raar staan te kijken als ik zo’n brief zou krijgen, alsof het nodig is om mensen te wijzen op hun biologische klok en ze dat zelf niet weten??
What’s next? Alle 70+ mensen een brief sturen of ze aub dood willen gaan om vergrijzing tegen te gaan ![]()
Ja met het verzoek om vooral flink te roken, aan de alcohol te gaan en weinig te bewegen. ‘Samen gaan we de vergrijzing tegen!’
Heeft Frankrijk niet hetzelfde probleem als hier dat er straks te weinig werkende mensen zijn om (hun vorm van) aow en weet ik het allemaal te betalen door alle boomers die bijna bejaard zijn
![]()
Ze hebben het tenminste naar vrouwen en mannen gestuurd. Dus yay vooruitgang?
Ritchie, geen idee of dit bij jullie ook op de markt is.
Ja en die stoppen toch ook allemaal met werken als ze 60 zijn, en geen seconde later?
Oh nee het is inmiddels 64 maar wel met veel pijn en moeite.