Stel je persoonlijke vraag #57

oke andersom, stel je gaat bevallen 2 maanden te vroeg en je partner staat op de olympische spelen, moet hij of zij dan per direct naar huis komen?

• nee
  • nee maar wel direct na diens laatste race
  • ja pech met je olumpische spelen
  • diegene had er uberhaupt niet gestaan

0 stemmers

1 like

Liefst met rodel en al gelijk door, laat maar zien hoe snel je bent.

28 likes

Ik heb in allebei de schoenen niet gestaan (bevallen en olympisch topspeler zijn) maar dit is wel een enorme downgrade van het spelen hoor :joy::joy::joy:

20 likes

Ik zou dit wel echt forever tegen hem gebruiken in elke ruzie “ja maar JIJ was niet bij de geboorte dus jij mag niks zeggen!!”

15 likes

Die baby blijft nog wel een tijdje goed, als t goed is de rest van je leven. Die andere kans komt niet meer terug.

Bovendien hoe hard baal je als je als je weg gaat en dan alsnog te laat bent voor de bevalling, dan heb je dubbel verlies.

Alsof dat minuutje op je boy op de slee liggen dan nog het verschil gaat maken. En als je daar als vrouw niet mee kan leven moet je niet met een olympiër gaan lijkt me.

36 likes

Ja ik weet niet. Ik zou niet in mijn eentje beslissingen willen nemen over de levensloop van ons te vroeg geboren kind.

3 likes

Denk dat dit de spijker op zn kop is. Dit is wel een risico van samen zijn met een topsporter, die moeten egoïstisch zijn.

Voor mij een reden om nooit met een topsporter samen te willen zijn. Daarom ook dat ik met iemand samen ben die sport haat (om te doen dan, sport kijken is zn hobby)

11 likes

:joy: ik blijf dat dubbelrodelen zo raar vinden

10 likes

Daar zou ik misschien nog wel meer moeite mee hebben dan dat ie niet bij de bevalling zou zijn :joy:

De hele tijd met een andere vrouw in een spandex pakje op zo’n slee liggen.

2 likes

Nee niemand lijkt me? Ik denk dat ze afgelopen jaar (of langer) met het proberen zwanger te raken toch heel heel bewust hebben nagedacht over dit risico met deze timing (spelen en evt bevallen) en dat zij waarschijnlijk allerlei scenario’s hebben doorgesproken met elkaar, in het proces van jaren trainen als topsporter naar het spelen toe ~ zwanger raken

Vind het wel een versimpelde gedachte, over de zwangere vrouw en over de man, om te denken dat die man op dat moment wel of niet zou ‘mogen’ beslissen om te gaan, toch? Daar zal afgelopen maanden uren denkwerk en praten in hebben gezeten
(Denk ik dan toch, in het geval van samen met een topsporter zijn haha)

15 likes

Snap wel dat dit het enige onderdeel is waarbij de :dancer:t2: Italianen :dancer:t2: winnen van de Duitsers en Oostenrijkers.

@SleepingBeauty mannen liggen op mannen en vrouwen op vrouwen, er is geen gemixt dubbel rodelen haha.

3 likes

Ja “mogen” gaan past naar mijn idee binnen geen enkele gezonde relatie. Zeggenschap willen hebben over een ander volwassen persoon lijkt me niet gezond. Maar wat @Mrs.Fraser zegt, daarom zou ik niet samen kunnen zijn met een topsporter.

1 like

Ah, niet goed opgelet :sweat_smile:

1 like

Nee, zorg maar dat je wint en 30k mee naar huis neemt.

2 likes

Hmm in dit geval is de context wel extra belangrijk denk ik, een veel te vroege bevalling met dus een baby die (hoogstwaarschijnlijk) gelijk opgenomen moet worden en in leven gehouden moet worden met allerlei slangetjes voelt toch wel wat anders dan m’n vrouw is 40 weken zwanger en er bestaat een kans dat ik de bevalling mis. Dan zou ik zeggen risico van het vak.

3 likes

Ja dit, zon vrouw is ook niet wilsonbekwaam. Je weet prima wat het risico is.

@WhereTheLightIs denk wel dat ‘mogen’ gaan een onderwerp wordt als het om meer gaat dan jullie twee alleen of het welzijn van een van de twee. Ik heb een hele gezonde relatie, maar er zijn echt hard no’s vanaf een bepaalde zwangerschapsduur, denk dat dat juist in een gezonde relatie kan omdat je prima snapt waar de ander vandaan komt.

3 likes

Heb jij een specifieke forummer die je associeert met Amsterdam?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

En Den Haag?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

En Rotterdam?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En Antwerpen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En Brussel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En Limburg?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En Zeeland?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En Friesland?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Is het @Karl_Lagerfeld als je ja stemde op Limburg?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En @issa als je ja stemde op DH?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Maar Karl is tegenwoordig Duits dusja who’s next

14 likes

Ja en jij met Utrecht!

21 likes