Bij Amsterdam is het bij mij @oversized
En @Shaaar maar die heeft ook nog andere kenmerken dan alleen maar Utrecht Utrecht Utrecht dus dat valt minder op
Ik heb jou en @Wonderland bij Rdam dus op nee gestemd omdat ik niet aan 1 persoon denk
Denk aan @VickyViolence bij Antwerpen en @Daelyss bij Brussel maar weet eigenlijk niet eens zeker of dat klopt haha
“UUUUUU!!!” is het toch
Ligt er wel aan of je onder ligt. Ik heb het net met veel vraagtekens gekeken, deze dubbeldekkers. Maar als je onderop ligt kun je toch niks doen, behalve de ballast dragen en platgeperst worden?
Zou dan liever naar een bevalling gaan.
Ik ben echt denk ik de minst limburgse limburger van het forum tbh!
ik spreek het niet eens
ik dacht wel meteen aan die espresso met koude melk/karamel en dat vond ik goed genoeg
Nee Karl stemmers Limburg, denk je aan @Krabsalade ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En nee Issa stemmers Den Haag aan @Juuldie ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja @Shaaar ook wel en @ZusjevanJoost. Maar ik associeer jou er wel het meest mee.
Bij Amsterdam denk ik aan @grace en Zeeland @Luzarl ook al woont ze er niet (meer). En @lariks de Veluwe uiteraard ![]()
Ik woon niet in Utrecht maar in H ![]()
Haha oeps, nou Utrecht en omstreken dan ![]()
Wat doe je het liefst bij een bijzondere gelegenheid (verjaardag of jubileum of nou ja zoiets)?
- Uit eten in een restaurant
- Eten bestellen
- Picknicken
- Laten koken thuis door een chef
- Zelf koken
- De maaltijd skippen
0 stemmers
Trotse Limburger hier ![]()
Voor de mensen die skippen zeggen, die snap ik niet. Dan heb je toch honger? Dan is het leuke er voor mij wel af haha
Je kan toch meteen gaan zuipen of allemaal thuis eten en alleen een drankje doen ofzo
Oh zo, ik dacht helemaal niet eten. Eerst thuis eten kan natuurlijk wel. Meteen zuipen kwam niet meer zo in me op op deze leeftijd haha
Haha voor mij persoonlijk ook niet hoor, maar ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die niet zo nodig uitgebreid hoeven tafelen
Zit je bij ODIDO
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Maar wel bij Ben en dus ook eigenlijk bij Odido
0 stemmers