Dan krijg ik zo’n mega crispy pizza, jij niet?
Ja of koekjes ofzo waar de baktijd vrij nauw luistert. Als ik gewoon groentes wil roosteren ofzo gooi ik het er gewoon in wanneer het uitkomt
Ohja idd! en cakes ben ik ook heel nauw mee
Haha ja absoluut en dan verbouwereerd zijn als mensen een forumgeheugen hebben
Nee ik doe dan iets korter dan ik normaal zou doen
Ik heb wel heteluchtoven ik weet niet of dat verschil maakt
Criminelen zijn slinks, maar deze situatie was makkelijk te voorkomen.
Via phising
jezus man
Ze deden zich voor als de ict afdeling is een niveau waarop zelfs ik hacker kan zijn.
We hadden een keer op werk zo’n phishing test met een e-mail verstuurd naar mensen van de it-afdeling. Dus zeg maar de meest tech savy mensen van het bedrijf, die bovendien net een security training hadden gevolgd. Je had dan een mail waar je moest inloggen om je jaarbonus van het bedrijf te bekijken. Echt 15% ofzo had dat gedaan haha dit ga je echt never niet voorkomen als groot bedrijf met honderden of duizenden medewerkers.
Ik prank nooit eigenlijk, ik vind dat echt iets dat die ene iets oudere vrouw die dieren opzette (sorry ik weet de naam echt niet meer) altijd deed.
Hahaha oh ik weet direct wie je bedoelt, die met die nanny toch
Bergamot, toch?
Ja die bedoelde ik! Kon er echt totaal niet meer opkomen.
Haha ‘iets oudere vrouw’ ook erbij, want ‘vrouw die dieren opzet’ kunnen er honderden zijn ja ![]()
Ik dacht laatst nog, ik weet natuurlijk wel dat polls hier niet representatief zijn, maar ga er eigenlijk vaak wel vanuit dat mensen naar waarheid antwoorden. Best naïef haha
Iets oudere vrouw hahaha ik ben ouder dan haar maar ok ben ook wel oud
Hoe oud ben jij?
23!
Haha ik weet niet of ik je geloof maar zo ja, lekker jong nog!
N.a.v. een domme tiktok. Je krijgt 100 miljoen maar je mag dan nooit meer sporten. Wat kies je?
- 100 miljoen en nooit meer sporten
- Geen geld maar nog wel mogen sporten
0 stemmers
In de oven wel altijd maar de air fryer echt nooit omdat ik gewoon niet geloof dat voorverwarmen daar iets uitmaakt. Het komt er altijd prima uit zonder voorverwarmen ![]()
Ik houd helemaal niet echt van sporten, maar ik weet nu wel dat dat nodig is om gezonder en sterker oud te worden. Geld is leuk, maar ik probeer liever gezonder dan mijn moeder en oma oud te worden dan krakkemikkig rijk te zijn.