Stel je persoonlijke vraag #57

jaaaa die anon123 ofzo

3 likes

Ik denk dat er nu ook wel genoeg verzonnen wordt, helemaal als je weinig privƩ deelt, ik bedoel wie komt het checken

3 likes

Verwarm je de oven voor?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Maakt dit echt verschil?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee, ik doe het ook nooit

0 stemmers

Alleen met specifieke dingen wel zoals diepvriesdingen (pizza/p.atat), je wilt niet dat dat eerst al 15 min ontdooit en dan pas op temperatuur is want dan bakt het niet goed af.

@PiuPiu ja vast wel dat er dingen verzonnen worden hoor, maar we hebben hier weinig sterke verhalen vind ik wel. Het bizarste dit jaar was nog diegene die 10 bitcoins had geƫrfd, maar diegene wist er zo weinig van dat ik direct heb aangenomen dat dat waar was.

9 likes

Ik gooi de pizza er al in tijdens het voorverwarmen

8 likes

Dan krijg ik zo’n mega crispy pizza, jij niet?

2 likes

Ja of koekjes ofzo waar de baktijd vrij nauw luistert. Als ik gewoon groentes wil roosteren ofzo gooi ik het er gewoon in wanneer het uitkomt

6 likes

Ohja idd! en cakes ben ik ook heel nauw mee

1 like

Haha ja absoluut en dan verbouwereerd zijn als mensen een forumgeheugen hebben

2 likes

Nee ik doe dan iets korter dan ik normaal zou doen
Ik heb wel heteluchtoven ik weet niet of dat verschil maakt

2 likes

Criminelen zijn slinks, maar deze situatie was makkelijk te voorkomen.

Via phising :cry: :cry: jezus man

1 like

Ze deden zich voor als de ict afdeling is een niveau waarop zelfs ik hacker kan zijn.

10 likes

We hadden een keer op werk zo’n phishing test met een e-mail verstuurd naar mensen van de it-afdeling. Dus zeg maar de meest tech savy mensen van het bedrijf, die bovendien net een security training hadden gevolgd. Je had dan een mail waar je moest inloggen om je jaarbonus van het bedrijf te bekijken. Echt 15% ofzo had dat gedaan haha dit ga je echt never niet voorkomen als groot bedrijf met honderden of duizenden medewerkers.

10 likes

Ik krijg die mails echt standaard elke zondagavond van onze it afdeling, zo doorzichtig.

1 like

Ik prank nooit eigenlijk, ik vind dat echt iets dat die ene iets oudere vrouw die dieren opzette (sorry ik weet de naam echt niet meer) altijd deed.

3 likes

Hahaha oh ik weet direct wie je bedoelt, die met die nanny toch

1 like

Bergamot, toch?

6 likes

Ja die bedoelde ik! Kon er echt totaal niet meer opkomen.

2 likes

Haha ā€˜iets oudere vrouw’ ook erbij, want ā€˜vrouw die dieren opzet’ kunnen er honderden zijn ja :joy:

Ik dacht laatst nog, ik weet natuurlijk wel dat polls hier niet representatief zijn, maar ga er eigenlijk vaak wel vanuit dat mensen naar waarheid antwoorden. Best naĆÆef haha

3 likes