Iets oudere vrouw hahaha ik ben ouder dan haar maar ok ben ook wel oud
Hoe oud ben jij?
23!
Haha ik weet niet of ik je geloof maar zo ja, lekker jong nog!
N.a.v. een domme tiktok. Je krijgt 100 miljoen maar je mag dan nooit meer sporten. Wat kies je?
- 100 miljoen en nooit meer sporten
- Geen geld maar nog wel mogen sporten
0 stemmers
In de oven wel altijd maar de air fryer echt nooit omdat ik gewoon niet geloof dat voorverwarmen daar iets uitmaakt. Het komt er altijd prima uit zonder voorverwarmen ![]()
Ik houd helemaal niet echt van sporten, maar ik weet nu wel dat dat nodig is om gezonder en sterker oud te worden. Geld is leuk, maar ik probeer liever gezonder dan mijn moeder en oma oud te worden dan krakkemikkig rijk te zijn.
is sporten ook dansen en zwemmen en fietsen en (berg)wandelen??
En schaatsen (kijken) ![]()
Ik sport niet maar probeer wel overal naartoe te fietsen als het kan. Ik heb soms het idee dat mensen alleen denken dat je sport als je minstens 3 keer per week in zoān zweethal staat met zn allen.
Ga jij wekelijks naar een sportschool?
- Ja meerdere keren per week
- Ja 1 keer
- Nooit
0 stemmers
100 miljoen euro zou zoveel stress en zorgen bij mij weg nemen, daar kan ik echt niet tegenop sporten. Dus geef mij dat geld maar haha
Geef maar 100 miljoen dan houd ik wel bij wandelen en fietsen
Ik sport nu ook niet en krijg er niet eens geld voor, dus voor 100 miljoen?? echt geen seconde dat ik daar over na moet denken. Ja ben te zwaar, maarja dan laat ik toch vet weg zuigen ofzo, probleem ook opgelost. ![]()
Niet sporten levert echt zoveel meer issues op dan mogelijk te zwaar worden, @Yzile wandelen en fietsen is ook een soort van sporten toch?
Ah joh, al die issues kun je dan gewoon weg kopen.
Dan zou je dus niet meer kunnen bewegen? En dan zou de vraag dus eigenlijk zijn of je voor 100 miljoen de hele dag op bed wil liggen, of niet
als je kijkt naar wat je globaal of concreet in je hoofd hebt van de dingen die je in je leven graag nog zou doen of bereiken, maken sporten daar dan onderdeel van uit?
- ja, 1 of 2
- ja, meer dan 2
- nee
0 stemmers
en is dat dan een bepaalde sport willen beoefenen, een bepaalde prestatie behalen in een sport die je beoefent, of meer dingen als nog een keer op wintersport of een camino lopen?
- een sport beoefenen
- een specifieke prestatie behalen in een bepaalde sport
- zoiets als een camino of op wintersport
- niks van dit
0 stemmers
pff moeilijk want in dingen als dansen, zwemmen en wandelen zit wel echt een deel van mān levensgeluk vrees ik
maar 100 miljoen damn
Ja ik ben ook al 5 jaar weg bij Ben en toch is het gelekt, terwijl in de mail staat dat ze āconformā de regels max 2 jaar bewaren.
nee dat geloof ik niet zij had echt zon oude renaissance vibe
Haha, middelmatige luxe was haar stokpaardje, toch?
(Ik vond haar wel leuk overigens.)