Stel je persoonlijke vraag #57

Wat is vervelender als jij als gast zonder kind / hond in een restaurant zit:

• Een onopgevoede hond bij de tafel naast je
  • Een onopgevoed kind bij de tafel naast je

0 stemmers

3 likes

Misschien een snob ding maar ik vind dieren in een restaurant sowieso niet prettig. Behalve vissen in een aquarium.

34 likes

Niet alleen niet prettig, ook gewoon vies

29 likes

Ik probeerde vriendelijk te klinken :joy:

3 likes

Ik ben ook geen grote fan van dieren in een restaurant - lunchplekjes/café’s in de natuur daargelaten, daar moet het kunnen lijkt mij. Maar een onopgevoede hond zit tenminste nog aan een lijn, ik haaaat onopgevoede kinderen die door een restaurant rennen. Daarnaast ook gewoon gevaarlijk voor personeel ivm hete vloeistoffen etc

4 likes

• Dit doet mij direct aan marmer denken
  • Is er iemand uitgeschoten met chloor?

0 stemmers

3 likes

Onopgevoed als in bijt iedereen om hem heen? Of is onopgevoed in deze een hond die niet als een knuffel stil onder de tafel ligt?

7 likes

Ik dacht zonder de tekst dat ie vies was eigenlijk

8 likes

Spermavlekken

6 likes

Wat zouden jullie doen als je een kentekenbewijs vindt? Gisteren stond ik in een parkeergarage in Amersfoort en ben midden in de nacht naar huis gereden (Amsterdam) en bij het parkeren vond ik in dat holletje tussen je voorklep en de ruitenwissers een kentekenbewijs. Er staat geen naam op, alleen de locatie Veenendaal.
Nu kan ik wel hoog en laag springen om dit goed te bezorgen, via de gemeente of de politie, maar ik lees bij de RDW dat je voor weinig geld (minder dan 40 euro) en nieuwe aan kunt vragen. Dus zou diegene op zoek gaan of heeft iemand dit zo snel aangevraagd, dat je denkt laat maar (zo zou ik zelf zijn).

2 likes

Zou ‘m gewoon inleveren bij de gemeente denk ik, kleine moeite toch? En zelfs als iemand een nieuwe aangevraagd heeft al toch een fijn idee misschien voor diegene dat ‘t niet in verkeerde handen beland is ofzo

6 likes

Nee man ben echt een heleeeee grote dierenliefhebber maar geen vieze haren en vieze hondenlucht bij m’n eten, is toch de omgekeerde wereld om dit te verantwoorden?? :joy: snapt iedereen toch

Ik kom echt zelden een hond tegen in een restaurant btw dus in mijn beleving is dit ook niet iets wat hondeneigenaars standaard doen? Of wel? Degenen die dat doen lijken mij eerder de uitzondering maar kan toeval zijn, dat ik ze zelden tref; woon btw in een grote stad. Waarom zou een hond mee moeten naar jouw etentje eigenlijk of is dat uit praktische redenen

Oh lees nu pas het andere topic waar deze discussie is begonnen. Het zijn toch vaak ook die super heftige hondeneigenaren vaak die zo defensief reageren

5 likes

Dank. De gemeente geeft aan het voorwerp op iLost te zetten, dus dat heb ik gedaan. Maar ik zie nu dat er met kleine lettertjes een adres op staat. Ik heb het daar naar toe gestuurd.

5 likes

Eens met boscafeetjes op wandelplekken en terrasjes, daar moet t kunnen. Al zit ik er dan ook liever niet naast. Maar ik begrijp ook niet zo goed waarom een hond mee moet in een restaurant? (Uitgezonderd hulphonden).

4 likes

Ik heb een hond en die blijft als we ergens uitgebreid uit eten gaan gewoon lekker thuis. Helemaal geen zin om met haar bezig te zijn als ik zit te eten. Ze gaat wel inderdaad mee naar terrassen. Scheelt ook dat ze klein en chill is. En in de buurt zit een brouwerij waar ze ook welkom is. Staan overal bakken water binnen en ze krijgt daar ook altijd koekjes, super hondvriendelijk. Dan vind ik het wel gezellig dat ze mee kan als we een biertje gaan drinken.

Maar uitgangspunt is wel altijd dat ze geen overlast veroorzaakt. Ze blijft onder of direct naast de tafel.

3 likes

Hoe boeiend vind je deze discussie?

• 1 extreem niet boeiend
  • 2 niet boeiend
  • 3 neutraal
  • 4 boeiend
  • 5 extreem boeiend

0 stemmers

2 likes

Vind t vooral komisch hoe erg hondeneigenaren het goed proberen te praten.

21 likes

Ik vind het altijd zo interessant om te lezen dat zoveel mensen een verschillende mening kunnen hebben over hygiëne. Zal ik mijn favo onderwerp er ook ingooien: tandenborstels dicht bij de wc en met open klep doorspoelen?

3 likes

Is het vervelend om in de buurt van jou te zitten in een restaurant?

• Ja ik heb een luide stem
  • Ja ik heb een irritante lach
  • Ja ik draag te veel parfum
  • Ja ik heb gebrekkige hygiëne
  • Ja ik ben onhandig en gooi dingen om
  • Ja ik ben veeleisend en val mensen lastig met mijn wensen
  • Ja ik eet best wel ranzig of onopgevoed
  • Ja ik moet super vaak naar de wc
  • Ja om nog een andere redenen
  • Ja ik neem mijn hond mee
  • Ja ik neem mijn aanwezige en iets te vrij opgevoede kind(eren) mee

0 stemmers