Stel je persoonlijke vraag #57

Ja ik neem meestal mijn tamme tijger mee en die is super hygiënisch, wist je dat er op een vaatdoek meer bacteriën zitten dan op zijn tong??

13 likes

Moet je die dan niet vaak even uitlaten of draagt hij een luier?

Ik moest wel even gniffelen toen ik vanmiddag buiten de deur ging lunchen en er een hond binnenkwam

2 likes

Nouja supervaak naar de wc. Als ik aankom ga ik voor de zekerheid direct plassen daar. Dan vaak nog 1 of 2 keer ondertussen. Ik ben me er zelf hyperbewust van, vooral in nette restaurants. Heb net als mn zus een blaas van niks.

Denk jij dat je het opmerkt als iemand 2 keer naar het toilet gaat in een restaurant?

• Eh ja maar boeit me niet
  • Ja en ik zou dit wel wat irritant vinden
  • Nee joh

0 stemmers

Er lopen toch ook altijd mensen van de bediening rond dus dat is niet extra irritant.

Heb jij een Valentijn? Je partner telt niet, ik bedoel een onverwacht gebaar/ iemand die te kennen heeft gegeven je leuk te vinden als je single bent. Ook geen lieve vrienden oid.

• Nee ben niet single
  • Nee al ben ik wel single
  • Ja!! En vind het leuk!
  • Ja maar zat er niet op te wachten

0 stemmers

Nooit gehad, maar ook nooit van gehoord eigenlijk.

Aanvullende vraag.

Heb jij ooit zo’n Valentijn als hierboven omschreven gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik moet voor een verjaardag straks zo’n max 10 minuten door het “donker” fietsen alleen. Het is helemaal verlicht, in de binnenstad natuurlijk overal camera’s en tussen allerlei verlichte woonwijken door.

Ik vind dit zelf niet eng maar heb al wel commentaar gekregen dat ik dat niet moet doen. Sjongejonge

• Prima
  • Nee vind ik eng

0 stemmers

3 likes

Er kan bij daglicht ook van alles gebeuren, dan kun je nooit meer alleen op pad

3 likes

Zoenen in een taxi

• Mag de chauffeur wat van zeggen
  • Mag de chauffeur niks van zeggen
  • Mag de chauffeur je de rit voor weigeren

0 stemmers

2 likes

Hoe klaar ben jij voor de lente?

• Nog nooit zo klaar geweest
  • Behoorlijk klaar
  • Je mag wel komen
  • Nee love winter ook kan er geen genoeg van krijgen

0 stemmers

1 like

Maar er is weer ijzel voorspeld??!

5 likes

Ja en dikke pakken sneeuw echt opbokken met die troep

7 likes

Heb wel al die grote lenteschoonmaak kriebels

9 likes

Het was vandaag zo lekker zonnig en dacht ik ga op t balkon rommelen maar poes en ik sjeesden weer naar binnen toen het 1 graden met een mega koude wind bleek :sob:

4 likes

Het is hier ook tyfuskoud en nu al -4

En dan wordt er morgen ook nog ‘een dik pak sneeuw verwacht’:cry:

Een keer deze winter hartstikke leuk, maar nu niet meer aub.

2 likes

Huh dit zou me echt 0.0 boeien haha. Doe je ding . Wat boeit iemand dat. Tenzij het echt goor wordt. Een beetje zoenen, we zijn allemaal jong en lam uit een club een taxi ingestapt ooit mag ik hopen.

Maar nu vraag ik me af, heb jij wel eens in een taxiritje naar huis of waar dan ook een beetje lopen tongen?

• Enm nee ewl ik ben netjes en braaf
  • Wel eens gebeurd

0 stemmers

Onze taxiritjes waren vaak geweldig, we stonken vreselijk naar knoflook altijd hahaha

Mij lijkt het vreselijk om in een kleine gesloten ruimte te zitten met 2 tongende mensen :sob: Vind het in pretparken al vre-se-lijk wanneer je achter zo’n klef stel in de rij staat en daar dan 30 minuten onvrijwillig mee moet dealen.

19 likes

Nog nooit zo klaar voor de lente geweest. Vorig jaar verhuist en dit huis is best koud. Er zit een serre (open verbinding) aan de keuken/woonkamer vast en daar is het 11.5 graden, dus we stoken voor Jan lul in de rest van de ruimte om het daar toch op 18 te krijgen.

Wil er graag deuren tussen maar de aannemer heeft het druk 🫠

3 likes

Nouja heb nooit lang gezoend in een taxi, vaak met vriendinnen en dan hadden we net een lahmacun gehaald met veel knoflook. Maar ik moet
er ook niet aan denken om van dat soort tieners in de taxi te hebben.

1 like