Nooit gehad, maar ook nooit van gehoord eigenlijk.
Aanvullende vraag.
Heb jij ooit zo’n Valentijn als hierboven omschreven gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nooit gehad, maar ook nooit van gehoord eigenlijk.
Aanvullende vraag.
Heb jij ooit zo’n Valentijn als hierboven omschreven gehad?
0 stemmers
Ik moet voor een verjaardag straks zo’n max 10 minuten door het “donker” fietsen alleen. Het is helemaal verlicht, in de binnenstad natuurlijk overal camera’s en tussen allerlei verlichte woonwijken door.
Ik vind dit zelf niet eng maar heb al wel commentaar gekregen dat ik dat niet moet doen. Sjongejonge
0 stemmers
Er kan bij daglicht ook van alles gebeuren, dan kun je nooit meer alleen op pad
Zoenen in een taxi
0 stemmers
Hoe klaar ben jij voor de lente?
0 stemmers
Maar er is weer ijzel voorspeld??!
Ja en dikke pakken sneeuw echt opbokken met die troep
Heb wel al die grote lenteschoonmaak kriebels
Het was vandaag zo lekker zonnig en dacht ik ga op t balkon rommelen maar poes en ik sjeesden weer naar binnen toen het 1 graden met een mega koude wind bleek ![]()
Het is hier ook tyfuskoud en nu al -4
En dan wordt er morgen ook nog ‘een dik pak sneeuw verwacht’![]()
Een keer deze winter hartstikke leuk, maar nu niet meer aub.
Huh dit zou me echt 0.0 boeien haha. Doe je ding . Wat boeit iemand dat. Tenzij het echt goor wordt. Een beetje zoenen, we zijn allemaal jong en lam uit een club een taxi ingestapt ooit mag ik hopen.
Maar nu vraag ik me af, heb jij wel eens in een taxiritje naar huis of waar dan ook een beetje lopen tongen?
0 stemmers
Onze taxiritjes waren vaak geweldig, we stonken vreselijk naar knoflook altijd hahaha
Mij lijkt het vreselijk om in een kleine gesloten ruimte te zitten met 2 tongende mensen
Vind het in pretparken al vre-se-lijk wanneer je achter zo’n klef stel in de rij staat en daar dan 30 minuten onvrijwillig mee moet dealen.
Nog nooit zo klaar voor de lente geweest. Vorig jaar verhuist en dit huis is best koud. Er zit een serre (open verbinding) aan de keuken/woonkamer vast en daar is het 11.5 graden, dus we stoken voor Jan lul in de rest van de ruimte om het daar toch op 18 te krijgen.
Wil er graag deuren tussen maar de aannemer heeft het druk 🫠
Nouja heb nooit lang gezoend in een taxi, vaak met vriendinnen en dan hadden we net een lahmacun gehaald met veel knoflook. Maar ik moet
er ook niet aan denken om van dat soort tieners in de taxi te hebben.
Zat mensen die hier niks mee hadden en dus dit soort dingen niet deden. (En niks missen.)
Absoluut dat geloof ik. Maar heel cliche, ik had het voor geen goud willen missen allemaal.
Ik was echt te skeer voor taxi’s na het uitgaan hoor
Sinds een keer ik achtervolgd ben door een horrorclown fiets ik liever niet meer alleen in het donker.
Ik heb in veel toestanden achterin een uber gezeten na het uitgaan, maar nooit tongend. Zou dat ook een beetje awkward vinden.
Ik kon toen ik jong was en nog uitging, echt geen taxi betalen hoor haha. Ging gewoon altijd op de fiets weer naar huis ![]()