Stel je persoonlijke vraag #57

Ik vind het sowieso zo mega irritant als klagen/moeilijk doen over bepaalde dingen wordt weggezet als ‘typisch Nederlands’, terwijl het dan helemaal niet typisch Nederlands is.

4 likes

Heb net de ramen gedaan (ik denk sinds 5 jaar :joy:) . Ben zo klaar met de kou dat ik dat beetje zon GOED door mijn ramen wilden laten schijnen 🫠

6 likes

Maar jongens, die zon vandaag! :star_struck: Alsof ik weer een beetje tot leven kom. Dat er vanavond weer een laag sneeuw komt, negeer ik maar.

6 likes

Het is hier al bewolkt.

Ja hier ook inderdaad. Begon ijskoud met een felle zon en sinds een uur of 13:00 is t gewoon grijs en koud.

Hoe oud is het oudste kledingstuk in je kast dat je ook daadwerkelijk nog draagt? En dan bedoel ik niet vintage maar toentertijd nieuw aangeschaft.

• Minder dan 5 jaar
  • 5-10 jaar oud
  • 10-15 jaar oud
  • 15-20 jaar oud
  • Meer dan 20 jaar oud

0 stemmers

Heb een joggingbroek uit 2008 waarvan het elastiek volledig vergaan is maar ik nog steeds draag (sentimentele waarde :sweat_smile:)

8 likes

Wollen vest wat ik gekregen heb toen ik 16 was
Toen heel erg oversized en nu past het ‘gewoon’ dus dat draag ik ook nog.

2 likes

Houd jij rekening met hoe ultrabewerkt jouw eten is?

• Ja ik eet zo min mogelijk bewerkt voedsel
  • Extreme gevallen vermijd ik wel
  • Nee boeit me 0
  • Ik houd er deels rekening mee
  • Ik wil er wel rekening mee houden maar kost me teveel moeite

0 stemmers

3 likes

Een paar H&M-shirts van de mannenafdeling heb ik al sinds de middelbare school. Still going strong, al krijgen ze binnenkort wel een demotie naar pyjama vrees ik.

4 likes

Ik draag, als ik bij mijn ouders slaap, iets om te slapen wat ik droeg in groep acht :joy:

Verder heb ik nog wel het een en ander wat ik droeg eind middelbare school wat ik soms echt nog draag.

8 likes

Ik had van de week een heel oud topje aan en kreeg diezelfde dag een fb herinnering van een foto van 9 jaar geleden waarop ik dat topje ook droeg :sweat_smile:
Maar heb nog wel wat oudere basics

3 likes

Mijn jas is echt af maar ik ben er vreselijk aan gehecht dus zolang de rits nog dicht gaat blijf ik die dragen

2 likes

En staat dat cijfer gelijk aan hoe gelukkig je je over het algemeen voelt?

• Ja precies hetzelfde cijfer
  • Bijna hetzelfde cijfer; +1 of -1
  • Nee het verschilt -2 of +2 van elkaar
  • Nee het verschilt meer dan dat

0 stemmers

1 like

lust je ayran?

• ja echt heeeel lekker
  • ja gewoon prima
  • nee
  • nee echt GOOR
  • nooit gedronken

0 stemmers

en karnemelk (karnejus telt niet!!)

• ja ayran en karnemelk me bae’s
  • ja karnemelk heel lekker
  • ja karnemelk prima
  • nee
  • nee echt heel GOOR
  • nog nooit gedronken

0 stemmers

1 like

Je gaat ergens lunchen, bestel je een van de klassiekers die ze overal wel hebben (iets met gerookte zalm, iets met tonijnsalade, iets met pesto mozzarella, iets met carpaccio etc) of ga je voor iets dat je niet kent en niet zeker van weet of je het lust

• Kies (bijna) altijd de bekende opties
  • Kies meestal de bekende opties
  • Kies meestal de onbekende optie
  • Kies (bijna) altijd de onbekende optie

0 stemmers

1 like

Heb nog een h&m sweater van toen ik in de 6e zat van de middelbare dus dat is 17 jaar geleden voor mij :smiling_face_with_tear: wow

2 likes

Ik heb nog een stapel witte hemdjes van toen de Primark voor het eerst opende in Nederland (2008, 2009?), 3 voor €6 en nog steeds prima als onderkleding :joy:

3 likes

Ik kies een veilige optie of ik vraag wat er in zit want niemand heeft zin in de epipen

5 likes

Bijna altijd onbekend, maar ik ben een sucker voor een traditioneel 12 uurtje.

12 likes

Ik vind het alleen echt heel irritant dat ik geen vlees eet en basically alle vleesvervangers ultraprocessed zijn :weary: als er iemand nog een tip heeft voor iets met vervangende voedingswaarden?

2 likes