Maar geen volledige dagen
3 om 4, beste everrrr
ja hahahaha true, ik moet zeggen dat ik me de extended ook niet heel goed herinner verder
ben wel in shock dat zo weinig mensen weten waar die poll over gaat
4 om 5 en echt top (wel veel flexibiliteit met thuiswerken)
Heb jij vandaag iets gezien waarvan je dacht SCHATTIG/LIEF ?
Geen mensen of dieren maar wel iets dat door mensen is gedaan, bv een minibieb is schattig, een hond niet.
- Ja, namelijk…
- Nee, alles wat kut
- Nee, ben binnen gebleven
0 stemmers
Babykleding bij Hema :’)
Maarrr dat is eerder door machines gemaakt dan door mensen?
Nee dat is dus niet wat ik bedoel, ik bedoel specifiek iets dat door een lievig iemand is gemaakt of achtergelaten oid
Op werk had een revalidant (bejaarde) getrakteerd. Ik vond het nostalgisch, want het was een taartdoos vol met verschillende gebakjes erin van een goede bakker. Deed mij echt denken aan mijn eigen jeugd waarin iedereen vroeger de moorkop wou hebben bij de verjaardag van opa of oma. Zoals dit was het:
Dit is zooooooo underrated! Ik ga dit ook weer doen de eerstvolgende keer dat ik anders een taart zou kopen. Gebak is echt aanstellerig geworden in doodgewone situaties, bring back de gebakjes!!!
Ik belde ergens aan waar er oortjes op het kijkgaatje van de deur waren gemaakt ![]()
N.a.v. de staatssecretaris die dat toch niet gaat worden: heb jij gelogen op je CV?
- Nee helemaal niks
- Iets kleins in de categorie: vloeiend in Engels, maar eigenlijk maar gewoon gemiddeld
- Ik heb er een opleiding of baan op staan die ik helemaal niet gedaan heb
- Ik heb alles bij elkaar verzonnen
- Anders
0 stemmers
Weet niet of het echt liegen is, maar heb bepaalde dingen wel wat aangedikt
Eet jij chips uit de zak of netjes uit een schaaltje?
- Uit de zak
- Uit een schaaltje
0 stemmers
Voor degenen die zeggen uit een schaaltje
- Ik vul mn schaaltje aan als het op is
- Ik eet het op en dan is het klaar
0 stemmers
Anders vreet ik de hele zak leeg en dat wil ik niet meer. Dus door mijn gebrek aan discipline pak ik een schaaltje.
Ik vind uit de zak niet lekker eten. Alles vet en dat gekraak. Dus wel een schaal(tje), maar niet voor de hoeveelheid.
Ik haat het gekraak dat uit een zak komt. Iedereen in dezelfde ruimte als ik verplicht ik dus om ook uit een schaaltje te eten. Mijn man pakt altijd de beslagkom dus die hoeft niet bij te vullen. Die giet terug wat er over is.
![]()
![]()
Ik vroeg aan een meisje in de sportschool welke parfum ze op had en ze reageerde heel leuk en zei ook wat leuk dat je dat vraagt oid en dat kwam heel oprecht over.
Ik vind de zak juist onderdeel van de ervaring. Uit een schaaltje hoef ik het niet