Stel je persoonlijke vraag #57

Hoe kom je daar nou bij? Een huis kopen kost heel veel geld. En met een annuïteitenhypotheek betaal je de eerste jaren bijna alleen maar rente ipv aflossing.

10% is trouwens prima te doen met beleggen. De afgelopen jaren is dit zelfs een stuk hoger.

Ik begreep dat ze zelf geen huis kon kopen (maar dat bericht is al verwijderd), dus dan beleggen > huur betalen. De vraag of je afhankelijk wilt zijn van je schoonfamilie is een tweede.

Hieraan gelinkt: ik heb dit weekend na jaren dus pas de extended edition van de laatste film gekeken en heb een aantal keer moeten lachen omdat dingen zo belachelijk waren, ze hebben echt de juiste scènes eruit gehaald.

oh ik ben juist altijd heel boos dat de dood van saruman eruit is want ???

3 likes

Hoeveel dagen per week werk je?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 0

0 stemmers

1 like

5 maar wel 32 uur dus woensdag- en donderdagmiddag vrij.

3 likes
Offtopic LotR

Ja dat ze dat laten zien was natuurlijk prima, want dat blijft in de gewone films natuurlijk onbeantwoord. Maar hoe hij dan dood gaat is gewoon een beetje knullig zo op dat rad en daardoor lachwekkend.

Maar het ergste vond ik de Mouth of Sauron?? Door de hoofdbewegingen en die grijns vond ik het eerder een soort karikatuur dus in mijn ogen was het wel terecht dat dat is geschrapt.

5 likes

4 om 5

4 likes

Ene week 3 andere week 5 over het algemeen.

2 likes

Maar geen volledige dagen

3 om 4, beste everrrr

6 likes

ja hahahaha true, ik moet zeggen dat ik me de extended ook niet heel goed herinner verder

ben wel in shock dat zo weinig mensen weten waar die poll over gaat

4 likes

4 om 5 en echt top (wel veel flexibiliteit met thuiswerken)

2 likes

Heb jij vandaag iets gezien waarvan je dacht SCHATTIG/LIEF ?

Geen mensen of dieren maar wel iets dat door mensen is gedaan, bv een minibieb is schattig, een hond niet.

• Ja, namelijk…
  • Nee, alles wat kut
  • Nee, ben binnen gebleven

0 stemmers

3 likes

Babykleding bij Hema :’)
Maarrr dat is eerder door machines gemaakt dan door mensen?

1 like

Nee dat is dus niet wat ik bedoel, ik bedoel specifiek iets dat door een lievig iemand is gemaakt of achtergelaten oid

1 like

Op werk had een revalidant (bejaarde) getrakteerd. Ik vond het nostalgisch, want het was een taartdoos vol met verschillende gebakjes erin van een goede bakker. Deed mij echt denken aan mijn eigen jeugd waarin iedereen vroeger de moorkop wou hebben bij de verjaardag van opa of oma. Zoals dit was het:

56 likes

Dit is zooooooo underrated! Ik ga dit ook weer doen de eerstvolgende keer dat ik anders een taart zou kopen. Gebak is echt aanstellerig geworden in doodgewone situaties, bring back de gebakjes!!!

15 likes

Ik belde ergens aan waar er oortjes op het kijkgaatje van de deur waren gemaakt :blush:

6 likes

N.a.v. de staatssecretaris die dat toch niet gaat worden: heb jij gelogen op je CV?

• Nee helemaal niks
  • Iets kleins in de categorie: vloeiend in Engels, maar eigenlijk maar gewoon gemiddeld
  • Ik heb er een opleiding of baan op staan die ik helemaal niet gedaan heb
  • Ik heb alles bij elkaar verzonnen
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Weet niet of het echt liegen is, maar heb bepaalde dingen wel wat aangedikt

4 likes