Alleen in een schaaltje als ik zin in 2 smaken heb, voor het verrassingseffect. :’)
Niet gelogen, wel aan creatief boekhouden gedaan door alleen jaartallen te gebruiken waardoor niet meteen duidelijk was dat ik al 10 maanden geen baan meer had (geen ramp en was vast oké maar ik had geen zin in vragen over het hoe of wat)
Aaahw dat is echt schattig!
Ik ben wel eens creatief met functietitels als ik naar een vacature wil toeschrijven, bijvoorbeeld ‘redacteur’ in plaats van ‘communicatiemedewerker’.
Maar daarna(ast) neem ik dan vaak nog chocola of koekjes ![]()
Ah fantastisch
Ja toch, dat iemand er dan echt een waterproof hoesje om gemaakt heeft en dat er nog losse knijpers hingen om er meer op te hangen als je ze vond.
Dat zijn de dingen waardoor ik kan janken hoor.
welke was het?
Ok ik mis duidelijk de context van het originele bericht! ![]()
Bewaar je een eigen geheim alleen?
- Ja, niks boeiends
- Ja, ook boeiend
- Nee
0 stemmers
Bewaar je nu een geheim van een ander?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kun jij goed geheimen bewaren
- Ja
- Nee
0 stemmers
Deel je geheimen die je in het echte leven niet kan/wil delen wel hier op het forum?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je een geheim willen doorvertellen, maar niet durft of kan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Same, ben een beetje teleurgesteld haha.
Mn stem is trouwens voor het karakter van het personage. Als het gaat om wie hotter is dan wel faramir.
Ik hield laatst een marathon met alles films en alle mensen die op mannen vallen waren daar into faramir en mn hetero vriend kon er maar niet over ophouden dat hij het echt niet zag en snapte ![]()
Lang over na zitten denken maar nee zelf geen geheim
Dacht als kind altijd van wel maar op de een of andere manier voelt dat nu niet meer zo en is die lading er vanaf en heb ik het met de jaren inmiddels wel met meerdere mensen gedeeld. Misschien omdat we volwassen worden, interessant hoe dat groeit ofzo
Heb van 1 vriendin wel een geheim en dat kan ik goed voor mezelf houden
Dat heb ik inderdaad ook, bewust alleen de jaartallen en die soms ietsje ruimer genomen dan het was om gaten van een paar maanden te ‘verbloemen’. En wel dingen als dat er bij een baan staat ‘stagebegeleider’, terwijl ik dan misschien 1x een stagiaire gedeeltelijk heb begeleid, wat echt niets voorstelde haha.
ik vergeet altijd alle geheimen die mensen mij vertellen, op zich heel handig want daardoor verklap ik ook niks. Het is net alsof ik er niet aan mag denken van mezelf en dan verdwijnt het gewoon op den duur uit mijn brein.
Dit heb ik ook! Ik ben dan wel bang dat ik het geheim to h per ongeluk verraad in een situatie waar het onderwerp opkomt en mijn kennis weer wordt geactiveerd, maar dat ik dan ben vergeten wie het me heeft verteld en dat het een geheim is.
Ik voel me echt een saai persoon maar ik heb geen geheimen, niemand vertelt mij geheimen, en ik kan me nauwelijks een voorstelling maken bij waar die geheimen dan allemaal over zouden moeten gaan?!
Hoeveel zijn jullie bezig met de Epstein files?
- Erg veel. Ik kijk dagelijks naar updates en zit ook zelf door de emails te spitten om te kijken of ik iets kan vinden
- Redelijk veel. Ik kijk dagelijks of er wat nieuws is uitgevonden/ gebeurd
- Middelmatig. Ik check hier en daar voor wat updates
- Niet heel veel. Krijg er alleen iets van mee door nieuwssites.
- Niet mee bezig.
0 stemmers
Ik ben benieuwd hoe dit bij het forum is. Ik merk dat ik er echt teveel mee bezig ben, en merk dat dat toch ook niet altijd even goed is voor mijn mentale gestel
zga als niet / net genoeg om de globale strekking te weten, door het mentale inderdaad. ik heb de informatie ook niet nodig voor bewustwording oid want ik ben me juist al te bewust van het systeem waarin dit soort dingen gebeuren en mogelijk zijn, en de boosheid en frustatie die daaruit voortkomt kan ik zelf (meestal) zo slecht handelen dat het me compleet onderuit kan schoppen als die uit balans is met mijn draag- en daadkracht.
dus ik focus me nu liever op dingen die me kracht en stabiliteit kunnen geven, of informatie/content waar het meer gaat over wat je kan doen, hoe we iets kunnen veranderen, wát we moeten veranderen, waar we het over moeten hebben met elkaar en mannen, om uiteindelijk of activistisch iets te doen of simpelweg met naasten een gesprek over het systeem waaronder dit mogelijk is, de perversie van mannnen en geld, en de verheerlijking van pedofilie die onlosmakelijk aan het vrouwelijke schoonheidsideaal verbonden is, te voeren. bijvoorbeeld.
ik zit op alle social media helemaal in een algoritme daarover en daar zeggen mensen echt de raarste dingen erover. en je weet gewoon nooit wat er waar is en hoe ver het gaat. want zoals ik eerder al zei, pedo-eiland voor de elite klinkt ook nep maar dat was ook echt waar.
wilde voorbeelden in spoiler zetten maar ik wil het helemaal niet uittypen eigenlijk