Stel je persoonlijke vraag #57

Eet jij chips uit de zak of netjes uit een schaaltje?

• Uit de zak
  • Uit een schaaltje

0 stemmers

2 likes

Voor degenen die zeggen uit een schaaltje

• Ik vul mn schaaltje aan als het op is
  • Ik eet het op en dan is het klaar

0 stemmers

1 like

Anders vreet ik de hele zak leeg en dat wil ik niet meer. Dus door mijn gebrek aan discipline pak ik een schaaltje.

2 likes

Ik vind uit de zak niet lekker eten. Alles vet en dat gekraak. Dus wel een schaal(tje), maar niet voor de hoeveelheid.

17 likes

Ik haat het gekraak dat uit een zak komt. Iedereen in dezelfde ruimte als ik verplicht ik dus om ook uit een schaaltje te eten. Mijn man pakt altijd de beslagkom dus die hoeft niet bij te vullen. Die giet terug wat er over is.

31 likes

:rofl::rofl:

2 likes

Ik vroeg aan een meisje in de sportschool welke parfum ze op had en ze reageerde heel leuk en zei ook wat leuk dat je dat vraagt oid en dat kwam heel oprecht over.

30 likes

Ik vind de zak juist onderdeel van de ervaring. Uit een schaaltje hoef ik het niet

3 likes

Alleen in een schaaltje als ik zin in 2 smaken heb, voor het verrassingseffect. :’)

1 like

Ik zag deze vandaag:

Hingen er echt een stuk of 15, cute!!!

40 likes

Niet gelogen, wel aan creatief boekhouden gedaan door alleen jaartallen te gebruiken waardoor niet meteen duidelijk was dat ik al 10 maanden geen baan meer had (geen ramp en was vast oké maar ik had geen zin in vragen over het hoe of wat)

21 likes

Aaahw dat is echt schattig!

2 likes

Ik ben wel eens creatief met functietitels als ik naar een vacature wil toeschrijven, bijvoorbeeld ‘redacteur’ in plaats van ‘communicatiemedewerker’.

8 likes

Maar daarna(ast) neem ik dan vaak nog chocola of koekjes :joy:

1 like

Ah fantastisch

3 likes

Ja toch, dat iemand er dan echt een waterproof hoesje om gemaakt heeft en dat er nog losse knijpers hingen om er meer op te hangen als je ze vond.

Dat zijn de dingen waardoor ik kan janken hoor.

6 likes

welke was het?

2 likes

Ok ik mis duidelijk de context van het originele bericht! :v:t2:

4 likes

Bewaar je een eigen geheim alleen?

• Ja, niks boeiends
  • Ja, ook boeiend
  • Nee

0 stemmers

Bewaar je nu een geheim van een ander?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kun jij goed geheimen bewaren

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Deel je geheimen die je in het echte leven niet kan/wil delen wel hier op het forum?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je een geheim willen doorvertellen, maar niet durft of kan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Same, ben een beetje teleurgesteld haha.

Mn stem is trouwens voor het karakter van het personage. Als het gaat om wie hotter is dan wel faramir.

Ik hield laatst een marathon met alles films en alle mensen die op mannen vallen waren daar into faramir en mn hetero vriend kon er maar niet over ophouden dat hij het echt niet zag en snapte :joy:

4 likes