Stel je persoonlijke vraag #57

Bedoel je in het donker of doet iedereen altijd zijn licht aan??

2 likes

In het donker

2 likes

Oké. Ik dacht aan die elektrische fietsen waar het licht permanent aan staan

2 likes

Eerst fietste ik met licht zodat ik geen boetes kreeg en nu om niet aangereden te worden

43 likes

Een auto ziet je zo makkelijk over het hoofd als fietser. Ik zag toevallig gisteren een oudere man met een helm met verlichting op de achterkant ik dacht ahw wat schattig haha. En ik zie nu ook wel regelmatig hardlopers met verlichting rennen.

Voor degene de kinderen hebben, draagt jouw kind een fietshelm?

• Mijn kind(eren) fietsen niet
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Mag jouw partner/huisgenoot whatever zo’n boek (of een andere club) hebben liggen op de salontafel als koffietafelboek?

• No way
  • Met veel tegenzin, diegene moet zich ook thuisvoelen
  • Ja hoor idc
  • Leuk juist!

0 stemmers

2 likes

Nou ik vind de kleur vooral een probleem van dat boek. Verder niet echt.

Heb jij rode meubels of accessoires in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Hangt van de club af!!!

10 likes

Zoveel die een Brits accent mooi vinden, denken jullie dan alleen aan zo’n posh accent?

Want ik vind bijv Brummie of Scouse echt verschrikkelijk lelijk en Schots kan ik moeilijk verstaan 🫣

2 likes

Dat is hetzelfde als met ongepoetste tanden naar de mondhygiëniste. Ja zo kun je erin staan, echt lekker is het niet voor diegene natuurlijk

14 likes

Ik hou sowieso niet van koffietafelboeken

5 likes

Meubels niet maar ik houd wel van “unexpected red”.

1 like

Ja ik denk dat de meeste aan zon posh londens accent denken? Wat ik overigens ook niet mooi vind maar dat scouse is de hel idd of dat geordie. Ben lang geleden in liverpool geweest en het accent was nog erger dan wat je vaak op tv hoort vond ik.

1 like

Loveeeee mijn rode kast. Die ga ik mijn hele leven mooi vinden :heart_eyes:

3 likes

Ik vind van die super platte Britse accenten gewoon een leuk karakter hebben. Zelfs als het 99% onverstaanbaar is.

18 likes

Je gaat dan voor de styling voornamelijk toch, niet om het vet eruit te wassen.

1 like

Deze gaat er dan wel naast liggen

14 likes

Ik heb ugly belgian houses als een soort koffieboektafel :eyes: naja hij ligt niet op de salontafel maar wel op een tafel.

3 likes

Niet per se als student, maar vooral als 15 tot 21 jarige. Ik denk dat je pas echt doorhebt hoe gevaarlijk het is om zonder licht te fietsen als je je rijbewijs hebt en regelmatig 's avonds rijdt. Echt doodeng als er vanuit het niets een fietser compleet in het zwart gekleed, zonder licht, voor je auto duikt.

27 likes

Ik vind Schots, Iers, Scouse accenten echt een genot om naar te luisteren oprecht

31 likes