Ja ik denk dat de meeste aan zon posh londens accent denken? Wat ik overigens ook niet mooi vind maar dat scouse is de hel idd of dat geordie. Ben lang geleden in liverpool geweest en het accent was nog erger dan wat je vaak op tv hoort vond ik.
Loveeeee mijn rode kast. Die ga ik mijn hele leven mooi vinden ![]()
Ik vind van die super platte Britse accenten gewoon een leuk karakter hebben. Zelfs als het 99% onverstaanbaar is.
Je gaat dan voor de styling voornamelijk toch, niet om het vet eruit te wassen.
Ik heb ugly belgian houses als een soort koffieboektafel
naja hij ligt niet op de salontafel maar wel op een tafel.
Niet per se als student, maar vooral als 15 tot 21 jarige. Ik denk dat je pas echt doorhebt hoe gevaarlijk het is om zonder licht te fietsen als je je rijbewijs hebt en regelmatig 's avonds rijdt. Echt doodeng als er vanuit het niets een fietser compleet in het zwart gekleed, zonder licht, voor je auto duikt.
Ik vind Schots, Iers, Scouse accenten echt een genot om naar te luisteren oprecht
Als je kinderen hebt. Zo niet, wat als/wat zal je doen.
Gaatjes schieten/piercen in je kind’s oren.
- Als baby, zo snel mogelijk. Onthoud ie niet en is mooi
- Als je kind 1 tot 3 jaar is, maar nog geen bewuste eigen keuze erover kan maken
- Als het kind zelf een keuze kan maken, weet dat het pijn kan doen etc
- Als het kind tiener is
- Mag nooit
- Anders:
0 stemmers
Als het kind het zelf goed kan verzorgen / hygiënisch mee om kan gaan.
Het is ook doodeng en zelfs met licht ben je van de zijkant slecht te zien. Daarom heb ik deze fietslampjes besteld voor m’n kind en mezelf
Is van Ziemie
Wat is het? Ik zie het niet goed op de foto
Hmm ik ben het daar niet helemaal mee eens. De mondhygiëniste haalt dingetjes weg die ik zelf met flossen en poetsen niet weg krijg, haar wassen lukt me meestal wel ![]()
Ik probeer het altijd te doen, maar die verdomde fietslampjes zijn vaak zo snel stuk. Het helpt dat ik ze nu zo veel mogelijk bewaar aan mijn sleutelbos.
Aan je fietslaten met een regenbui en ze werken niet meer.
Alsnog gaan ze zo snel stuk en dan vergeet ik ze weer te vervangen voor een paar dagen.
Vast licht op mijn fiets ga ik niet meer aan beginnen, dat is er zo afgesloopt door voorbijgangers of de grond ![]()
Ik vind Amerikanen eigenlijk al heel snel dom klinken en daar kan ik slecht tegen.
Een fietslamp die op je bovenlichaam en benen schijnt zodat je van de zijkant goed te zien bent door andere fietsers en auto’s.
Ik vond een dynamo zo chill nooit batterij gezeik…
@ZusjevanJoost oja hele goeie, ik heb die wel ooit gezien, maar dat mag wel meer aandacht krijgen. Al is dit lampje wel duur, vraag me af of je een soortgelijk effect ook goedkoper kan fixen.
Hier zie je het effect goed:
Ik heb nu een naafdynamo en die gaat aan zodra het donker is, dus ook als ik door een tunnel fiets. Het is echt zo geweldig ![]()
En @dblauw ik zag vandaag m’n buurvrouw fietsen met een gewoon fietslampje omlaag gericht aan de voorkant en het had precies hetzelfde effect als mijn ziemi lampje. Ik had het aan Sinterklaas gevraagd.
Ik weet dat ik zo beter zichtbaar zou zijn zo maar ik heb bij alle reclame die ik hiervoor krijg ook steeds het gevoel hiermee ook een éxtra makkelijk slachtoffer te zijn als vrouw op een fiets in het donker. Helemaal met een rokje aan ofzo.