Stel je persoonlijke vraag #57

Lang over na zitten denken maar nee zelf geen geheim
Dacht als kind altijd van wel maar op de een of andere manier voelt dat nu niet meer zo en is die lading er vanaf en heb ik het met de jaren inmiddels wel met meerdere mensen gedeeld. Misschien omdat we volwassen worden, interessant hoe dat groeit ofzo

Heb van 1 vriendin wel een geheim en dat kan ik goed voor mezelf houden

5 likes

Dat heb ik inderdaad ook, bewust alleen de jaartallen en die soms ietsje ruimer genomen dan het was om gaten van een paar maanden te ‘verbloemen’. En wel dingen als dat er bij een baan staat ‘stagebegeleider’, terwijl ik dan misschien 1x een stagiaire gedeeltelijk heb begeleid, wat echt niets voorstelde haha.

2 likes

ik vergeet altijd alle geheimen die mensen mij vertellen, op zich heel handig want daardoor verklap ik ook niks. Het is net alsof ik er niet aan mag denken van mezelf en dan verdwijnt het gewoon op den duur uit mijn brein.

5 likes

Dit heb ik ook! Ik ben dan wel bang dat ik het geheim to h per ongeluk verraad in een situatie waar het onderwerp opkomt en mijn kennis weer wordt geactiveerd, maar dat ik dan ben vergeten wie het me heeft verteld en dat het een geheim is.

4 likes

Ik voel me echt een saai persoon maar ik heb geen geheimen, niemand vertelt mij geheimen, en ik kan me nauwelijks een voorstelling maken bij waar die geheimen dan allemaal over zouden moeten gaan?!

14 likes

Hoeveel zijn jullie bezig met de Epstein files?

• Erg veel. Ik kijk dagelijks naar updates en zit ook zelf door de emails te spitten om te kijken of ik iets kan vinden
  • Redelijk veel. Ik kijk dagelijks of er wat nieuws is uitgevonden/ gebeurd
  • Middelmatig. Ik check hier en daar voor wat updates
  • Niet heel veel. Krijg er alleen iets van mee door nieuwssites.
  • Niet mee bezig.

0 stemmers

Ik ben benieuwd hoe dit bij het forum is. Ik merk dat ik er echt teveel mee bezig ben, en merk dat dat toch ook niet altijd even goed is voor mijn mentale gestel

1 like

zga als niet / net genoeg om de globale strekking te weten, door het mentale inderdaad. ik heb de informatie ook niet nodig voor bewustwording oid want ik ben me juist al te bewust van het systeem waarin dit soort dingen gebeuren en mogelijk zijn, en de boosheid en frustatie die daaruit voortkomt kan ik zelf (meestal) zo slecht handelen dat het me compleet onderuit kan schoppen als die uit balans is met mijn draag- en daadkracht.
dus ik focus me nu liever op dingen die me kracht en stabiliteit kunnen geven, of informatie/content waar het meer gaat over wat je kan doen, hoe we iets kunnen veranderen, wĂĄt we moeten veranderen, waar we het over moeten hebben met elkaar en mannen, om uiteindelijk of activistisch iets te doen of simpelweg met naasten een gesprek over het systeem waaronder dit mogelijk is, de perversie van mannnen en geld, en de verheerlijking van pedofilie die onlosmakelijk aan het vrouwelijke schoonheidsideaal verbonden is, te voeren. bijvoorbeeld.

18 likes

ik zit op alle social media helemaal in een algoritme daarover en daar zeggen mensen echt de raarste dingen erover. en je weet gewoon nooit wat er waar is en hoe ver het gaat. want zoals ik eerder al zei, pedo-eiland voor de elite klinkt ook nep maar dat was ook echt waar.

wilde voorbeelden in spoiler zetten maar ik wil het helemaal niet uittypen eigenlijk

2 likes

Ik heb m’n man het ooit eens verteld toen een vriendin net zwanger was, toen zij het met 12 weken aan hem vertelde was die oprecht verbaasd :sweat_smile:

6 likes

Ik zit helemaal in het algoritme en kan het moeilijk loslaten. Het is gewoon zo bizar. Als je het hardop probeert uit te leggen aan iemand dan klinkt het alsof je totaal wappie bent geworden. Niet alleen over misbruik, maar bvb ook hoe deze wiskundeleraar ineens zo gigantisch rijk is geworden
? Als je alleen de koppen voorbij ziet komen dan heb je nog geen idee van hoe totaal bizar en grootschalig het allemaal is.

NRC had wel een goed stuk over zijn banden met de wetenschap afgelopen weekend en de bizarre onderzoeken die financierde. Vind het heel bijzonder dat heel veel mensen hun schouders er zo over ophalen en er ook op staatsrechtelijk niveau weinig lijkt te gebeuren.

6 likes

Frisdrank bij de lunch

• Lekker
  • Niks voor mij
  • Boeit dat nou

0 stemmers

Daar met iemand ruzie over maken

• Terecht
  • Raar
  • Boeit mij ook niet

0 stemmers

4 likes

Afhankelijk van m’n gerecht maar ben benieuwd naar de context van je vraag!!!

2 likes

• Ranzige ranzige goorlap die man
  • Heel normaal dit

0 stemmers

Het feit dat ie basisschoolleraar is erbij geteld:

• Nog steeds normal
  • Laten we hem fusilleren

0 stemmers

1 like

Hahaha zie nu toevallig deze TikTok voorbij komen
Zo’n berg chips zou ik dan ook doen als ik niet uit de zak zou eten :joy:

19 likes

Lol als ik bij mijn neven kwam vroeger kregen we een plastic bekertje met nibbits haha :joy:
Ik houd eigenlijk niet zo van chips, ben na een paar handjes vol er eigenlijk alweer klaar mee.

Chips:

• Ik eet zo een hele zak leeg i love it
  • Hmm ja zo af en toe
  • Ik eet geen chips

0 stemmers

4 likes

Hmm ja zo af en toe eet ik zo een hele zak leeg

22 likes

Ik hou helemaal niet van koek of snoep, echt een chips mens

9 likes

ik hou zo van chips, zou echt elke dag wel chips kunnen eten :heart: heerlijk als ik 's avonds laat na het werk thuis kom, even wat chips. heb vorig jaar in de katholieke vastentijd 40 dagen geen chips gegeten om ff m’n verslaving te doorbreken, heeft wel iets geholpen toen. ben nu op vakantie en love alle buitenlandse chips!! amazing

44 likes

Deel jij wel eens dingen met je vrienden die je niet met je partner deelt? (Voor mensen die beiden hebben.)

• Ja, zo vaak
  • Ja, (heel) soms
  • Nee, eigenlijk niet

0 stemmers

3 likes

Nou ik had trek in Fanta en toen zei iemand aan tafel iets als dat ze dat echt niet vond kunnen. Toen ik het gewoon bestelde want hallo dat maak ik zelf wel uit deed ze daar heel boos over dus ik zei iets als dat zij het toch niet hoefde te drinken en toen liep ze weg

Allemaal een tijd geleden gebeurd en echt nooit meer een woord mee gewisseld, zag vandaag haar dochter lopen en moest er opeens aan denken

21 likes