Ik vind chips dus echt het beste dat er is. Het kan voor mij ook echt een maaltijd vervangen. Het kan ook gewoon 24/7.
Mijn avondeten was gisteren chips met puntpaprika en cola zero
heerlijk maar heb een vriend die het geen avondeten vindt en nu al helemaal niet omdat ik zwanger ben. Heel flauw
Ik ben ziek en mijn avondeten was naturelchips met een kinderchocolaatje. Echt heel blij met mezelf dat ik gisteren de chips al had gekocht, heerlijk.
Wat had je dan moeten drinken volgens diegene? ![]()
O ik denk opeens aan vroeger. Als ik bij een vriendin thuis (basisschooltijd) was en die moeder deed echt ZO WEINIG ketchup bij de tosti, kon daar echt woest om worden. Kon ik precies 2 happen mee doen.
Een mans mening telt sowieso al niet, maar tijdens een zwangerschap is hun mening echt -1000 dus lekker chips eten hoor. Je baby vraagt er om.
Pak anders bolognese of paprika, zitten gewoon groenten in he. ![]()
ik vind chips ook saai, heb dat hier al vaker gezegd. ik heb er echt bijna nooit trek in en als ik het eet dan ben ik het na 3 seconden weer helemaal zat ook. ik hou meer van snoep, cant relate aan volwassenen die zeggen dat ze nu ze geen kind meer zijn geen snoep meer lusten
Je hebt nu nog bepaalde horeca dat je vraagt om (extra) mayonaise en dan krijg je zo een papieren bakje ter grootte van een dop hahaha. Zet die fles maar gewoon op tafel a.u.b.
Een tijd terug was ik bij vrienden en ze gingen tosti’s maken voor lunch.
Maar ze serveerden er helemaal geen enkele saus bij?!?!?!
zo calvinistisch ofzo, een tosti zonder saus en met (naar mijn mening) ook weinig kaas belegd
(Ja ik had natuurlijk kunnen vragen om saus er bij, maar toen ze een keer bij ons aten, vonden ze het ook heel opvallend dat mijn kinderen een sausje bij hun tosti mochten, dusja zo eten ze blijkbaar tosti’s, droog en met weinig kaas)
Wist jij dat het land tadzjikistan bestaat?
- Nee nooit van gehoord
- Ja ken ik
- Nou nu je het zegt misschien wist ik dit wel…
0 stemmers
De naam Jort is gewoon al een rode vlag.
Ik ben wel blij dat iedereen het hier unaniem over eens is.
ja want mijn enige talent is alle 197 erkende landen opnoemen in zo’n online spelletje
dit is een schaamteloze brag want verder ben ik nergens goed in dus ik neem het er even van
ik vind goede chips echt HEEL lekker maar ik ben superkieskeurig met smaken en ook wel knapperigheid. ik vind maar 3/4 soorten ‘normale’ chips (+ nibbits en die ringetjes) echt lekker en mn allerfavo is al een tijdje uit het assortiment.
ik vind cassavechips ook echt megalekker maar vaak als ik trek heb in chips zijn de toko’s niet meer open
cassavechips
- lekkerrr
- prima
- nmsvpe
- eet ik nooit
0 stemmers
Welke is dat?
Ik mis deze nog steeds heel erg

Deze vreet ik iedere keer weer in een keer leeg en om het goed te praten voor mezelf zeg ik dan altijd goh, ze doen ook steeds minder in zo’n zak hè

deze. was een beetje de superieure variant qua smaak en knapperigheid/structuur van lays thai sweet chili
Cassavechips is echt lekker knapperig. Ik vind zoveel soorten chips echt niet knapperig genoeg. Croky is wel echt veel beter dan Lays bijvoorbeeld, vind ik.
Oh ja die is lekker! Is die weg, dat wist ik niet ![]()
JAAA hahah omg love eetcafés waar de flessen op tafel worden gezet