Ielll nee! Dat ben ik niet met je eens haha. Maar: Lays is sinds die verandering van de smaken wel echt veel minder favoriet geworden.
Mijn lievelings is Lays Pickle of ringlings
Ielll nee! Dat ben ik niet met je eens haha. Maar: Lays is sinds die verandering van de smaken wel echt veel minder favoriet geworden.
Mijn lievelings is Lays Pickle of ringlings
Jawel joh, Lays is zo slap.
Ik vind het prima maar ik haal het altijd bij de appie en als ik dit zo lees is dat niet de beste plek ervoor
?
Ik heb door deze posts zin in zoute bananenchips ![]()
En Europees!!!
België ![]()
Ik koop geen lays meer omdat het VerenigdeStatisch
is
Krosso ![]()
ja daarom vind ik het ook zo lekker! en ook redelijk veel chipjes dubbel op elkaar zitten dat vind ik ook chill.
en verder geen smaakje, ook niet zeezoutsmaak, ik houd gewoon van cassave’smaak’. ben ook gek op telo en die kunnen ook zo lekker knapperig zijn.
bij de jumbo heb je trouwens lekkere olijfoliechips bij de borreldingen, die zijn ook wel lekker en knapperig vind ik.
@ZusjevanJoost ja superjammer. wel nog andere smaken maar die vind ik niet lekker.
@Kusjessoldaat oh bij mijn appies hebben ze het niet denk ik? of welke haal jij?
Bij de kroepoek enzo ligt dat toch gewoon?
Oeh this is new information. Ik ga donderdag even langs de toko!
Ja, ik dacht idd dat je deze bedoelde en @Kusjessoldaat de andere. De chips vind ik idd echt lekker!
Thee of als het dan per se niet warm moest zijn jus d’orange
Ik geef niet heel veel om chips maar dit is echt mijn crack. Lekkerder dan de ah of Tyrell versie. Super zoutig en zurig.
Snap eigenlijk niet hoe dat niet niet kan. Sowieso kan ik met sommige vrienden veel lekkerder een hatelijke rant houden dan met mijn partner.
Als je deze heel even in de oven doet zijn ze extra lekker
Ik vind die echt veel minder lekker sinds al die smaken minder intens/zout zijn gemaakt. Echt saai dat gezonde gedoe (daarom is het toch?).
Ik had laatst deze gratis gekrast, bevat 1,4 gram zout per 100 gr (lays en Croky 0,8 gram).
Volgens mij is dit de meest zoute chips die er nu is ze hebben ook andere smaken en het was echt verrassend knapperige chips!

Ja, minder zout dus gezonder.
Ik vind Lays echt geen hol meer aan. Ik was altijd nogal van de cheese onion, maar die koop ik nu van appie eigen merk. Veel zouter zijn die, wel iets dikker, dat vinden net iets minder.
Bij mijn AH hebben ze trouwens een maand of twee een heel nieuw assortiment en zoveel chips is er gewoon niet meer. Ze hadden van die ambachtelijke chips met paprika smaak, die is weg. Croky bolognese, superieur tov andere bolognese, hebben ze ook niet meer.
Wel heel veel minizakjes en heel veel nieuwe ‘zoutjes’.
En de ah huismerk naturel chips heeft een nieuwe verpakking e is echt intens zout. Ik hou echt wel heel erg van zout maar deze is wel heftig ![]()
Heb jij vandaag chips gegeten nav de chipsvraag?
0 stemmers