My all time faveee
Stel je werkt relatief dichtbij de Belgse grens. Zou je dan 25-30 minuten omrijden om goedkoper te tanken? Dan hebben we het over âŹ1,44 voor euro 95
- Ja
- Nee
- Anders?
0 stemmers
Idem mijn vriend houdt niet van roddelen en over andere mensen praten. Heel nobel enzo maar ik heb ook mân behoeften.
Jaaa die cheetos zijn echt mijn fav ![]()
Belgse???
Een vriendin van me heeft dit alleen bij Lays, de rest kan ze wel eten. Heb je het bij alle merken? Echt kut.

Same ![]()
Ja bij alle
ik weet niet wat het is maar iets in chips geeft me echt een mega opgeblazen gevoel, kan ik de dag erna nog last van hebben
@Peterselie oohhh dat is helemaal shit. Heb het ook wel bij ander gefrituurd eten soms maar niet zo erg als bij chips
Mijn theezakje vraagt
Kun jij een week zonder telefoon?
- Gewoon ja
- Ja maar ik moet eerst wat mensen inlichten
- Nou dat wordt wel moeilijk
- Ik probeer het maar hou het denk ik geen week vol
- Nee
0 stemmers
Ik denk buiten werk om dat ik het wel zou kunnen, alleen vind ik het wel erg lastig om zonder bepaalde apps te leven. Zoals ov-planner en maps. Die gebruik ik heel veel. Daarnaast lijkt het mij ook moeilijk om niet te kunnen bellen. Eerder als een veiligheidsdingetje dan âzomaar ff bellenâ.
Ik heb mân telefoon heel de tijd nodig voor werk voor authenticatie, los daarvan zou het echt prima kunnen als ik mân ouders en mân partner even inlicht. Ik gebruik mân telefoon wel de hele tijd voor route, ov planning etc maar ik weet alles waar ik kom zonder ook wel te vinden.
Ik ben recent verhuisd en ik ken hier nog niet superveel mensen, ik zou het echt kut vinden om een week niet mân vriend/familie/vrienden thuis te kunnen bellen. Maar goed I guess dat dat met mân laptop ook wel kan haha maar dat is vast niet de insteek achter deze vraag
Kan niet eens boodschappen doen want ben mân pinpas kwijt ![]()
Sinds ik geen smartphone meer heb vergeet ik mân telefoon al de helft van de tijd.
Oh dat geloof ik meteen! Ik stam uit de prehistorie en mijn eerste mobiel was toen ik al volwassen was (een Savvy, wie kent hem nog) en het was niet dat je je daar vreselijk mee kon vermaken ofzo dus die pakte je alleen als je hem echt nodig had
Concerten starten
- Altijd in de (na)middag
- Altijd in de avond
0 stemmers
Ik pleit echt voor meer concerten in de middag, want dat is qua ov en veiligheid zoveel praktischer voor mij. Populaire concerten kunnen prima een middagshow erbij hebben, snap niet dat ze dat niet vaker doen want er is genoeg animo voor ![]()
80% van de concerten (waar ik heen ga) zijn doordeweeks. Ik moet dan gewoon werken overdag ![]()
Ik ook, maar voor een concert van een artiest die ik graag wil zien zou ik wel vrij nemen
Ik ook, maar voor een leuk concert neem ik dan een middag of een paar extra uren vrij. Dat moet ik nu ook doen als ik met het ov moet en rekening wil houden met evt vertraging en rijen ![]()