Ja eens laat ons gewoon volwaardig ongezond vreten zeg
Chips is een van de weinige dingen waarbij ik op de nutriscore let. Hoe slechter de nutriscore, hoe beter de smaak. Meestal omdat er dan gewoon goed zout in zit.
Nu wil ik hamka’s
Ja toevallig, niet nav van de chipsvraag (en eet ook zeker niet bijna elke dag chips)
Love chips maar eet het bijna nooit omdat ik er zooo’n buikpijn van krijg altijd ![]()
Ik ook! Wordt je ook altijd raar aangekeken en bijna niet geloofd als je dat vertelt. Ik heb het bij alles wat gefrituurd wordt. Echt onhandig.
Ik koop ook soms voor best wel veel geld mijn favoriete buitenlandse chips:

Deze kon je ‘vroeger’ nog bij jamin kopen maar nu helaas niet meer. Soms moet ik echt goed zoeken op internet ![]()
Deze ook zo heerlijk
Ik skip soms lunch zodat ik om 5 uur lekker een halve zak chips kan wegvreten. Echt mn favo voedsel.
My all time faveee
Stel je werkt relatief dichtbij de Belgse grens. Zou je dan 25-30 minuten omrijden om goedkoper te tanken? Dan hebben we het over €1,44 voor euro 95
- Ja
- Nee
- Anders?
0 stemmers
Idem mijn vriend houdt niet van roddelen en over andere mensen praten. Heel nobel enzo maar ik heb ook m’n behoeften.
Jaaa die cheetos zijn echt mijn fav ![]()
Belgse???
Een vriendin van me heeft dit alleen bij Lays, de rest kan ze wel eten. Heb je het bij alle merken? Echt kut.

Same ![]()
Ja bij alle
ik weet niet wat het is maar iets in chips geeft me echt een mega opgeblazen gevoel, kan ik de dag erna nog last van hebben
@Peterselie oohhh dat is helemaal shit. Heb het ook wel bij ander gefrituurd eten soms maar niet zo erg als bij chips
Mijn theezakje vraagt
Kun jij een week zonder telefoon?
- Gewoon ja
- Ja maar ik moet eerst wat mensen inlichten
- Nou dat wordt wel moeilijk
- Ik probeer het maar hou het denk ik geen week vol
- Nee
0 stemmers