Stel je persoonlijke vraag #57

Ik denk buiten werk om dat ik het wel zou kunnen, alleen vind ik het wel erg lastig om zonder bepaalde apps te leven. Zoals ov-planner en maps. Die gebruik ik heel veel. Daarnaast lijkt het mij ook moeilijk om niet te kunnen bellen. Eerder als een veiligheidsdingetje dan ‘zomaar ff bellen’.

3 likes

Ik heb m’n telefoon heel de tijd nodig voor werk voor authenticatie, los daarvan zou het echt prima kunnen als ik m’n ouders en m’n partner even inlicht. Ik gebruik m’n telefoon wel de hele tijd voor route, ov planning etc maar ik weet alles waar ik kom zonder ook wel te vinden.

3 likes

Ik ben recent verhuisd en ik ken hier nog niet superveel mensen, ik zou het echt kut vinden om een week niet m’n vriend/familie/vrienden thuis te kunnen bellen. Maar goed I guess dat dat met m’n laptop ook wel kan haha maar dat is vast niet de insteek achter deze vraag

1 like

Kan niet eens boodschappen doen want ben m’n pinpas kwijt :sweat_smile:

1 like

Sinds ik geen smartphone meer heb vergeet ik m’n telefoon al de helft van de tijd.

4 likes

Oh dat geloof ik meteen! Ik stam uit de prehistorie en mijn eerste mobiel was toen ik al volwassen was (een Savvy, wie kent hem nog) en het was niet dat je je daar vreselijk mee kon vermaken ofzo dus die pakte je alleen als je hem echt nodig had

1 like

Concerten starten

• Altijd in de (na)middag
  • Altijd in de avond

0 stemmers

Ik pleit echt voor meer concerten in de middag, want dat is qua ov en veiligheid zoveel praktischer voor mij. Populaire concerten kunnen prima een middagshow erbij hebben, snap niet dat ze dat niet vaker doen want er is genoeg animo voor :money_with_wings:

11 likes

80% van de concerten (waar ik heen ga) zijn doordeweeks. Ik moet dan gewoon werken overdag :woman_shrugging:

11 likes

Ik ook, maar voor een concert van een artiest die ik graag wil zien zou ik wel vrij nemen

2 likes

Ik ook, maar voor een leuk concert neem ik dan een middag of een paar extra uren vrij. Dat moet ik nu ook doen als ik met het ov moet en rekening wil houden met evt vertraging en rijen :smiling_face_with_tear:

1 like

Wat is jouw chinese horoscoopdier?

• Rat
  • Os
  • Tijger
  • Konijn
  • Draak
  • Slang
  • Paard
  • Geit
  • Aap
  • Haan
  • Hond
  • Varken
  • Weet ik niet maar ga ik nu opzoeken
  • Weet ik niet en wil ik niet weten

0 stemmers

(hier kan je het opzoeken Chinese Horoscoop: Betekenis, Dieren en Jaarcycli)

2 likes

Dit bewijst weer waarom ik astrologie onzin vind :weary:

Ik ben een konijn, zogenaamd vriendelijk, voorzichtig en artistiek.

Dit zijn alle drie geen woorden die mijn omgeving zou gebruiken om mij te beschrijven :rofl:

4 likes

Voor mijn echt favoriete artiesten of bijzondere concerten wil ik dat ook wel doen (hell ben naar Dublin gegaan voor Oasis :sweat_smile:), maar juist de kleinere bands of bands die je leuk vindt maar ook weer niet superfan van ben ga ik niet elke keer een vrije dag voor opnemen. En denk dat je overschat hoeveel bands op een dinsdagmiddag een zaal zullen uitverkopen.

2 likes

Ik ben the :goat: dus ben toch geneigd om dit te geloven

9 likes

Als het zou moeten zou ik het wel kunnen maar ik wil het gewoon niet :joy: naast de praktische dingen die al genoemd werden zoals routeplanners zou ik ook gewoon het vermaak missen, appen/bellen, social media, online shoppen etc

2 likes

Wow zijn er zo veel 1992 babies hier?

2 likes

Elf?

(En er zijn maar twaalf tekens dus misschien is het wel 1980 of 2004)

1 like

haha ja je hebt gelijk, maar wel grappig dat er in verhouding veel apen stemmen!

Precies op mijn geboorte gaat de aap in dat jaar inderdaad
Ik had altijd zo’n kalender van de afhaalchinees op het toilet hangen dus op een gegeven moment weet je ze allemaal haha

@Wijntje Ja willen is inderdaad een heel andere vraag, ik zit er zelf ook niet op te wachten maar het kán wel

3 likes

Heb je wel eens iets wat iemand anders aan straat heeft gezet meegenomen omdat je het zelf wilde hebben? Bijv meubels
Boeken uit zo’n bieb tellen niet❗️

• Nee nooit
  • Ja regelmatig
  • Ja een enkele keer

0 stemmers