Ja Iers vind ik ook echt leuk, love it ook als een audioboek Iers is!
Oh ja! Alleen het fietst wel veel zwaarder omdat het zo tegen de band zit. Ik zit nu elke ochtend met lampjes te kloten want ja zelfs om 8 uur 's ochtends is het nog donker nu ![]()
Oh slim!
Ja ik ga wel even kijken naar lichtjes die ik aan de zijkant/richting de zijkant van mijn fiets kan hangen ipv dit spotlight op mijn kruis
Ja dat is ook weer zo
Ik ga eens kijken naar lampjes aan de zijkant, dat is ook een goeie!
De zoon van mijn man en zijn vrienden fietsen dus allemaal met fatbike + hoodie. En ik ben eigenlijk echt tegen fatbikes, maar soms denk ik dat ik dit ook zou moeten doen. Ik fiets altijd na avonddienst naar het station, en dan zou het toch minder opvallen dat ik een vrouw ben.
Ik vind juist die variatie bij Brits Engels zo leuk. De meeste Amerikanen op tv/in media klinken allemaal heel erg vergelijkbaar. Behalve Bostonians misschien, maar het is meestal zo algemeen east coast, west coast of southern, niet zulke duidelijke verschillen per stad/dorp. En ik heb zo ongelooflijk veel trashy Engelse reality tv gezien dat ik bijna alles ook wel kan verstaan inmiddels ![]()
Nee joh, in Minnesota bijvoorbeeld spreken ze super schattig
lijkt een beetje op Canadees
Laten we vooral niet vergeten dat elk accent (oké misschien niet kardashian Amerikaans) minder erg is dan Australisch. Wat is dat a f g r i j s e l i j k
- Ik heb nog nooit iets uit China besteld
0 stemmers
Ik vatte de vraag meer op of je het in het algemeen goed vindt. Ik bestel ook niks wat daar vandaan komt dus vind extra betalen per pakketjes alleen maar goed.
De vraag heeft ook niet te maken met de vraag ervoor; maar hetzelfde onderwerp
Denk altijd wie zijn die mensen die constant spullen uit China laten komen, ik ken ze niet haha
Moet nu denken ^ aan die ene forummer die hier weg is gegaan nadat het over haar shop gedrag ging, haar hele huis was china
Die tuinbroek leeft rent free in mijn hoofd.
Bij het jeugdjournaal zeiden ze vandaag dat 9 van de 10 pakketten in Nederland uit China komen!
Ik sloeg even stijl achterover ![]()
Ik bestel liever rechtstreeks uit china dan via een dropshipper of doorverkoper die op bol of amazon doen alsof ze een EU producent zijn. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben
Neeeee* vind ik ook super gezellig hahaha
*naaauuurrrr
Oké ik koop gewoon in normale winkels eigenlijk en ik heb ook niet constant spullen nodig eigenlijk.
Het gaat toch niet om de hoeveelheid? Ik let sowieso wel op mijn koopgedrag, ik koop ook geen troepjes bijv, maar heb ik dan eens iets randoms nodig dan is het vaak alleen maar via Nederlandse doorverkopers/dropshippers te koop ![]()
Dat lijkt me heel sterk
Wat hebben jullie dan voor hoesjes voor je telefoon? Die komen toch allemaal uit China. Alles van bol.com sowieso maar ook wat Mediamarkt verkoopt. Ik heb een telefoonstandaard gekocht voor de fiets bij anwb, maar dat komt denk ik ook gewoon uit China. Net als veel sportspullen zoals elastieken en foam rollers etc. Dat koop ik dan via een website die sportartikelen verkoopt, maar zij kopen dat ook gewoon in honderdtallen in waar de verkoper op Amazon of Temu het ook vandaan heeft.