Stel je persoonlijke vraag #57

Zit ik nu sterk over te denken, maar voelt ook een beetje alsof ik ‘vastzit’, want heb in mijn werkveld wel een bepaalde ervaring met bijbehorend loon opgebouwd. Als ik opnieuw begin in een ander werkveld, dan ga ik waarschijnlijk flink omlaag en er moet ook gewoon een hypotheek betaald worden.

9 likes

Wel eens gedaan, maar ik bleek er toch niet gelukkig van te worden. Mijn baan (waardoor ik ging twijfelen en overstapte) destijds bleek vooral kut te zijn, lag minder aan het werkgebied dat ik toen zo ongelukkig was. Nu helemaal op mn plek dus blij dat ik weer terug gegaan ben.

2 likes

Ik heb het al een keer gedaan, van journalistiek naar medisch-technisch. En aangezien de baan die ik nu heb ergens anders in Nederland niet bestaat, denk ik dat ik het over een aantal jaar nog een keer ga doen.

2 likes

Heb jij de Abbey Yung methode geprobeerd?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Zo ja, werkte het voor jou?

• Ja en ik heb stijl haar
  • Ja en ik heb golvend haar
  • Ja en ik heb krullend haar
  • Nee en ik heb stijl haar
  • Nee en ik heb golvend haar
  • Nee en ik heb krullend haar
  • Ik ben een zeikerd en wil stemmen

0 stemmers

Het enige goede van deze methode is dat ze drogisterijproducten weer op de kaart heeft gezet.

Voor mijn haar werkt het echt mega goed

1 like

Moest het even opzoeken en het klinkt vooral als heel veel werk en heel veel extra producten kopen.

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Stel je persoonlijke vraag #57 (Deel 38).