En dat straks stoer de PostNL wrapped achtige post posten. “Omg hihi ik heb wel 63 pakketjes bezorgd gekregen dit jaar omg kan echt niet hihi”
Eet jij wekelijks peulvruchten?
- Ja
- Nee maar wel geregeld
- Nee zelden
- Eet ik nooit
0 stemmers
Ook al brengt reverse image search je naar Ali expres of temu, betekent niet dat je ook daadwerkelijk hetzelfde krijgt als wordt afgebeeld. Ze kunnen een andere versie of van ander materiaal sturen. Er zijn toch ook tig van die filmpjes dat mensen heel andere dingen krijgen dan ze hebben besteld
Dit wisselt, soms heb ik mn vrije dag helemaal vol gepland en soms zit ik gewoon heel de dag te netflixen op mn vrije dag.
Zie jij seks als functioneel of plezierig?
Ik doe niet aan tussenantwoorden of nuance. Dus functioneel kiezen als je het doet voor nageslacht of een ander doel dus dat het meer om resultaat draait, of plezierig als je het (voornamelijk) om de daad zelf gaat
- (Meer) functioneel
- (Meer) plezierig
0 stemmers
Ik ben het met je eens, hoor, maar hier in de periferie (Zeeland) moet ik soms wel online bestellen omdat een artikel in mijn dorp/de omliggende dorpen niet verkrijgbaar is. Maar dat zijn natuurlijk uitzonderingen, eens over massaal online bestellen en Chinese webshops.
De avrotros
- Mijn favoriete omroep

- Ik ben pro genocide
0 stemmers
Echt never verwacht dat ze echt zouden doorzetten, dacht dat het puur grootspraak was
Ja ik ben echt zo blij, hele Eurovisie boeit me al twee jaar geen kut meer maar wauw een Nederlandse VOLKSE zender die de menselijkheid boven alles zet???!! OMG zo on-Nederlands!
Volgend jaar ineens wegbezuinigd
Ik ben met veel plezier krities avrolid 🫶🏽
Ik had het over kindernamen met een vriendin en ze zei van als het een meisje was geworden had ze zo geheten. En ik weetniet wat me bezielde maar ik zei per ongeluk direct: oh nee wat lelijk!!! Want ja ik vond het blijkbaar geen mooie naam. Ik zei daarna wel sorry.
Zou jij je hierdoor beledigd voelen?
- Nee joh iedereen heeft zn eigen smaak
- Ja wel een beetje
- Ja bestwel erg
0 stemmers
Maar ik zou ook op dezelfde manier kunnen reageren
“oh gelukkig is t dat niet geworden!” Een dat er dan gereageerd wordt van "ik ben weer zwanger "
Ik vind dat wij een mooie naam hebben voor ons kind. Maar weet ook dat sommige vrienden het een vreselijke naam vinden. Dat vond ik de eerste week na haar geboorte erg (want hormonen), maar nu boeit me dat echt niet meer? Zolang wij het maar een mooie naam vinden en dochter zelf later hopelijk ook.
Haha nou in de eerste week onder de hormonen zou ik dit heel erg vinden. Bij de aangifte had de gemeente medewerker de opmerking gemaakt dat ze de naam ‘heel apart’ vond. Heb toen zo hard gehuild die avond tijdens het avondeten ![]()
. Nu denk ik echt wtf maakte ik mij druk om
Hahaha ja maar als iemand in de kraamweek al zegt dat je baby grote oren oid heeft kun je al gaan janken ![]()
Nouja die vriendin heeft gelukkig geen kinderwens meer maar het kwam denk ik zo bot eruit vanuit mij. Maarja vind het nog steeds een lelijke naam haha. Ik vind het soms ook wel lastig om te reageren als een baby van vrienden net is geboren en ze vertellen de naam. Dan weet ik niet direct hoe ik moet reageren.
Ben nu wel benieuwd welke naam het was!
Anika en ja dat is in nederland iig geen standaard naam en ik dacht direct nee.
Heet ie nu Tommy?