Welke naaaaam
Mag via pb haha
Anika:
- Mooie naam
- Nee niet mn ding
0 stemmers
Ook wel een beetje een opmerking die je níet perse hoeft te maken in die functie 🫠😅
Maarrr ik zou dus altijd zeggen ‘niet mijn ding’ maar nooit ‘wat lelijk’ want ik besef me dat ouders vaak met zorg een naam hebben uitgekozen ![]()
Ken jij het telefoonnummer van je partner uit je hoofd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
In my defense, dit is ook meteen het enige nummer wat ik uit mijn hoofd ken, leek me toch wel handig in geval van nood of lege telefoon ofzo
Werkelijk geen idee maar weet gelukkig wel nog alle niet meer bestaande huistelefoonnummers van m’n vriendinnetjes van vroeger 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Nee maar die van mn ex weet ik nog wel . Het is echt een supermakkelijk nummer en alleen daarom weet ik het nog. Echt zoiets als: 0618182324. Alleen keerde 2324 nog wel eens om als ik het intypte op iemands anders mobiel en ik kreeg dan altijd ene michel uit brabant eraan. Sorry michel. Maar idd bestwel nuttig als je die uit je hoofd weet!
Haha ja dit. En het telefoonnummer van m’n opa en oma die al dik 15 jaar niet meer leven.
Ja haha, op een gegeven moment dachten we dat het wel handig zou zijn als we elkaars nummer kunnen opzeggen in noodsituaties en toen hebben we het uit ons hoofd geleerd
Wat betaal jij per maand voor je sportabo/lidmaatschap/contributie voor jezelf? Alle bedragen opgeteld als dat van toepassing is en gemiddeld als het verschilt.
- Niks
- 0 - 10
- 11 - 20
- 21 - 30
- 31 - 40
- 41 - 50
- 51 - 60
- 61 - 70
- 71 - 80
- 81 - 90
- 91 - 100
- meer dan 100
0 stemmers
Ik heb 5 jaar geleden voor 150 euro ofzo een hometrainer gekocht. En ik wandel veel.
Ongeveer 70 maar dat is voor 2 verschillende gyms
Deze yogales is zo duur, maar ik krijg wel 75% terug van mijn werk dus eigenlijk betaal ik geen 60 maar 15 euro per maand.
Dat is de vraag toch niet?
niets omdat ik een mega duur jaar sportschool abonnement a 150 eu per maand heb gewonnen ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen verloopt over twee weken ![]()
![]()
![]()
Is België het kleine debiele broertje van Nederland?
- Ja klopt
- Nee, meer een debiel neefje
0 stemmers
Omdat Frans België mocht kiezen meer een neefje. Wel ontzettend debiel.
We proberen Rusland geen wraak op ons te willen nemen door het geld bij Euroclear niet vrij te geven. Iedereen is boos op ons
Ja maar jullie zijn ook best wel kut!!!
Wij ook; maar nu heel even niet